Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 941
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Ja, da var det dags for Europa Mesterskap i fotball igjen. Personlig har jeg gledet meg som en unge siden forrige Verdensmesterskap. Men jeg kunne nok vært hakket mer entusiastisk, bare Norge hadde kvalifisert seg

Noe som irriterer meg, og sikkert veldig mange andre er at tv2 ikke sender alle kampene i gruppespillet, hvis man da ikke er villig til å betale i dyre dommer for 23.5 fotballkanaler.

Det var noen som fortalte meg at Svensk tv4 skulle sende det som er av kamper. Men jeg vet ikke helt om jeg vil satse på det. Jeg har jo heller ikke tv4, så da ser det dårlig ut.

Så kjære medfreaks. Er det noen som kan hjelpe meg? Noen som har noen råd til en stakkars fotballidiot? Noen som vet hvordan jeg kan få med meg mest mulig kamper, uten å betale for det?
Sist endret av CosmoKramer; 6. juni 2008 kl. 13:21.
Sitat av møkk
Her liker vi ikke fotball
Vis hele sitatet...
Her liker vi ikke unødvendige kommentarer slik som det der, fra bedrevitere.

Nå er han streng tatt ute etter en logistikk-løsning, i forbindelse med TV, noe denne delen av forumet omhandler. Han diskuterer ikke fotball, i form av "hva er best, Norge eller Polen?".

Mitt tips er å koble til PCen opp mot TVen, og la den streame kampene fra nettet. Vet at mange av vennene mine gjør dette, kvaliteten er så-om-så, men man får iallefall sett kampen!
Hvis du har tilgang til parabol så skal Eurosport sende de fleste kampene, men de går 24 timer etterpå da fordi tv2/canal digital har ekslusiv rett her i norge
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Finnes en del p2p-tvkanaler på nett. Med forskjellig kvalitet. myp2p.eu har mye sportsendinger så den kan du ta en titt på.

Når det er sagt, så er de jævla unødvendige responsene på innlegget vel så "ulovlig" som fotballdiskusjoner her på forumet. Og når det i tillegg viser seg at han ikke vil diskutere fotball, men tvsending som tilfeldigvis inneholder fotball så blir det ekstra talentløst.
Svensk Tv4 sender alle fotballkampene, så ihvertfall jeg er reddet.
Fotball skal nytes Derfor bør man spandere på seg Tv2 Sport og da får du alle Em, tippeliga, La Liga og andre kamper

ps: Spania vinner EM
▼ ... over en uke senere ... ▼
http://www1.myp2p.eu/

velg alle kamper du vil meg god kvalitet og engelske komentatorer og em studioer....
du kan se de fleste kamper du vil over hele Verden
Godt med smør
Nederland har vært noe for seg selv.

Hadde aldri trodd att Italia og Frankrike skulle slite for å kvalifisere seg

Eller tja, historie sier vel noe annet.