Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 652
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Heisann!

Nå som jula nærmer seg, tenkte jeg å spandere et nytt headset på meg selv. Men det har seg sånn at jeg overhodet ikke har peiling på hva som er bra osv.

Noen som har erfaring som kan hinte meg i riktig retning?

Krav til Headset:

-Komfortable (helst store, med myke puter)
-God Lyd
-God mikrofon
Sist endret av CosmoKramer; 18. desember 2008 kl. 16:50.
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Ville anbefalt deg Koss sb45. Lyden er meget god. Mikrofonen er også meget bra. å ikke minst synes jeg de er veldig gode å ha på hode.
prisen ligger på en rundt 400-500,-
ultimate gaming headsett. IMO
Sennheier pc 161

Har selv brukt sennheier i flere år, fungerer utmerktet. Kofortabel (til mine ører), kan hinte til å bli litt ekkel om du sitter veldig mange timer i strekk. Ikke alle opplever dette dog.

Disse er billige, du får mye for 700 spenn her imo.
Koss sb45, som dain linker til, helt nede i 270ish.
Sist endret av Volch0k; 18. desember 2008 kl. 16:58.
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
den er blitt såpass billig. så bare at vi hadde den her i butikken for 498;o
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Trådstarter
Sennheiser har jeg hørt mye bra om. Men jeg er ute etter noe større enn den du linker til Volch0k. Noe som dekker ørene mine, og gir en utmerket lyd. Men komfort er jo også veldig viktig.
Billigste Sennheier har som er med lukkende klokker er PC 350, har ingen erfaring med det selv, men du trenger ikke mange minutter på google før skjønner at det er et bra gamerheadset.
Sist endret av Volch0k; 18. desember 2008 kl. 17:25.
http://hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=18626
linker til detta headsettet, du har nemlig ikke satt noe kostnads grense

detta headsettet vill jeg tro er konge til Gaming, har selv DT770 pro, uten mic og det er veldig bra lyd i de + de er veldig komfortable og ha på for de legger seg ikke over ørene men rundt pga de store klokkene
Jeg er selv eier av et sett Sennheiser PC 161, og lydkvaliteten er helt på topp i forhold til prisnivået. Den har en mer enn lang nok ledning, og micc'en er krystallklar.

Den passer ganske godt til mine ører også, men skal du sitte i veldig mange timer i strekk kan det bli noe, hva skal man kalle det, irriterende. Typ 3-4 timer kan gå; stort over det er ubehagelig uten pause.

Sånn ellers er jeg knallfornøyd, og det fungerer flott til mitt forbruk.