Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2108
hei,

Har røyket cannabis daglig i ca 6 mnd. Det har for det meste vært noen trekk i vaporizer før jeg legger meg.

Har i det siste merket at jeg svetter i hendene om dagen og om natten er både dynen og puten dassvåt. Noen som vet hvorfor dette skjer? Er det skadelig? Trodde cannabis ikke påvirket deg fysisk. Har dog ikke merket noe annet psykisk eller lignende. Trener og jobber hver dag!
Sikker på at det er ditt inntak av cannabis som har forårsaket symptomene? Det du beskriver er vanlige symptomer når man slutter å bruke. Høres ikke farlig ut, men siden du allerede er bekymret for at det kan være det så anbefaler jeg deg å slutte i en uke eller to for å se hvordan kroppen din reagerer da.
Sist endret av Quasar; 26. september 2014 kl. 11:36.
Aldri merket noen av de symptomene du beskriver på vanlig cannabis. Når jeg slutta med hasj røyka jeg 3-4 ganger i uka i noen år. Men det kan vel være forskjell på folk.

Bare cannabis du har brukt? Sikker på at du Ikke har fått i deg den syntetiske dritten?

Da fikk jeg noen av de symptomene du beskriver, men de gikk over ganske kjapt.
Var til legen fordi jeg svetter noe fælt om nettene. Mest trolig er det forårsaket av stress, men det kan også være stoffskiftet ditt som er en av grunnene...

Om du tar en pause fra nattingsen din nå er det stor sjangse for at du vil forverre svettingen og kansje ha problemer med å sove...
Sitat av king123 Vis innlegg
Aldri merket noen av de symptomene du beskriver på vanlig cannabis. Når jeg slutta med hasj røyka jeg 3-4 ganger i uka i noen år. Men det kan vel være forskjell på folk.

Bare cannabis du har brukt? Sikker på at du Ikke har fått i deg den syntetiske dritten?

Da fikk jeg noen av de symptomene du beskriver, men de gikk over ganske kjapt.
Vis hele sitatet...
Vel, tviler på at jeg har fått i meg syntetisk.. ikke som jeg vet iallefall. Er det lett å se dette på buden? Aldri prøvd noe annet enn cannabis.
Sitat av Potetmix Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tror jeg får ta meg en tur til legen igjen..

http://no.wikipedia.org/wiki/Cannabi...el)#Virkninger

I følge wikipedia er svetting noen av bivirkningene tho. På tide å kutte ned til helger i ny og ne!
Sist endret av Bruker93; 26. september 2014 kl. 13:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Som regel kommer det i urteblandinger som ikke ligner på marihuana, denne urteblandingen blir sprøyta med syntetiske cannabinoider.

Det er godt mulig at enkelte dealere kan ha drysset syntetisk cannabis over budet for at det skal gi et ekstra kick for og både spare penger og påstå at dette er utmerket kvalitet og ta mer betalt.

Syntetiske cannabinoider har en sterk kjemisk smak og lukt.
Så i teorien burde du kjenne forskjellen.

Det gjorde ikke jeg, men var alt såpass fjern at jeg ikke engang tenkte over det...
Sist endret av king123; 26. september 2014 kl. 13:58.
Viss jeg røyker mye god hasj daglig over lang tid,så skjer dette hver gang jeg tar en pause fra røykinga.Varer vanligvis i noen dager før det roer seg.Dette er de eneste fysiske abs jeg får fra cannabis.
Men det skjer kun etter perioder med heavy røyking,skjer ikke om jeg kun tar ett par trekk før jeg legger meg.