Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1196
Heisann. Bare lurer på om den røde "beskyttelsen" må taes av, eller kan den være på? Se bilde i link.

https://lh5.googleusercontent.com/-o...2B20.38.02.jpg
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Jeg er rimelig sikker på at det er klister bak den røde plastfilmen? Isåfall må den av.
Trådstarter
88 4
Sitat av Fleff Vis innlegg
Jeg er rimelig sikker på at det er klister bak den røde plastfilmen? Isåfall må den av.
Vis hele sitatet...
Det er riktig. Jeg mener og den må av, men bare sjekker med dere for sikkerhetsskyld
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Stemmer det, den skal av.
Bra om du får det til selv. Kosta ihvertfall meg 1500kr å fikse det hos en elektrovarehandel.
Gjør det for all del selv, har levert inn min iPhone til sånne firma som driver med fiksing av iPhone, begge gangene måtte jeg tilbake fordi det var elendig arbeid. Batteriet lå helt løst osv.
Enkelt og greit, bare riv den av
Nerd på deltid
Den må av ja, prøv å ikke få for mye skitt/fettmerker der beskyttelsen sitter, er en grunn til at den er der.