Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 755
Nerd på deltid
Litt usikker på om det er riktig underforum eller om jeg burde plassert posten et annet sted, men jeg prøver så får heller noen fortelle meg det hvis jeg har plassert den feil.

Jeg har nylig innsett at jeg trenger generell studiekompetanse og ikke forkurs til ingeniør som jeg går nå for å gå det studiet jeg har lyst til (Informatikk). Jeg husker at for et par dager siden så la jeg merke til en sponset link på facebook hvor de de hold kurs for å ta påbyggningsåret i sydeligere strøk og over et halvt år. Jeg husker jo selfølgelig ikke hva siden het og jeg har ikke funnet noe med mine begrensede google-skills. Så jeg lurte på om noen vet hvilken side jeg snakker om eller lignende muligheter for å få tatt pabygningsåret andre steder enn norge og da gjerne over et halvt år.

Takker veldig mye for all eventuell hjelp på forhånd