Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3156
Tok kontakt med en som kjøper knuste iphoner.
Hvor mye kan jeg ta for den?
Det er en iphone 4 med knust skjerm, virker helt fint.
Han tilbydde 400 kr, er ikke det litt lite?
Det hørtes lite ut for meg. Vil heller anbefale deg å kjøpe ny skjerm på ebay elns, og prøve å fikse selv
Sitat av Snøbark Vis innlegg
Det hørtes lite ut for meg. Vil heller anbefale deg å kjøpe ny skjerm på ebay elns, og prøve å fikse selv
Vis hele sitatet...
støttes.

Guide: ifixit.com - iPhone 4 Display Assembly Replacement

Random skjerm-assembly jeg fant på ebay, med lcd+digitizer(touch)+glass: Replacement LCD Screen protector Touch Glass Digitizer Assembly For iPhone 4 4s = 115 spenn med gratis frakt.
Sist endret av Turbolego; 3. mars 2014 kl. 15:04.
Nerd på deltid
Jeg driver med reparasjon av iPhones og 400kr er nok det meste du får. Prisen på 4 har sunket utrolig mye i den siste tiden. Hvis du bestemmer deg for å bytte skjerm selv så hadde jeg lagt noen kroner ekstra i å kjøpe den så du får litt kvalitet på skjermen. Husk også på at det er veldig vanlig å få problemer med proximity sensor(den som gjør at skjermen blir svart når du tar den opp til øret) når man bytter selv på iPhone 4.
Egyptisk Tempelkatt
Så lenge man ikke bytter proximity sensoren har jeg aldri opplevd det problemet @Tychol. Men støtter argumentet ditt, kjøp en skjerm på ebay, ikke den aller billigste og bytt selv. Enkel jobb på iPhone 4, men lag deg gjerne et ark med oversikt over hvor skruene skal. Selv bruker jeg dobbeltsidig teip og en illustrasjon over telefonen hvor skruene skal være.

Da er det så og si null problem.

Med ny skjerm får du vel kanskje en 1000-lapp for den.
Solgte en knust 4s jeg hadde liggende rundt for 300. Det er som jeg alltid sier, det er verdt så mye noen vil betale for den. Klarer du å finne noen som betaler mer enn 400, supert, men jeg tviler på det. Som over er det lite interesse for 4 og 4s og disse prakkes jo nesten på deg på kjøp og salg grupper for alt fra 600-1200 kroner. Syns 400 er en bra pris.
Grei og standard pris på brukt iphone 4 er 1000,- , 4s 1500,- 5 3000,-. Det koster ca 500 for å få bytta skjerm på iphone 4 og 700-1100 på iphone 5. Viss du gjør det selv koster det 100-150 for skjerm på iphone 4.

Du vil tjene mest på å fikse den selv viss du greier det. Bestill skjerm fra kina på ebay. Må nok regne med 3 uker leveringstid. Så tar det nok 1 time for deg å bytte skjermen. Bruk www.ifixit.com
Prisen varierer veldig fra sted til sted.

Sjekk prisforskjellen mellom mac1.no sitt "kjøp og salg" underfora og iphone 4 annonsene på finn.no

Du klarer sikkert å så solgt den for 1000-1500 med ny skjerm på finn f.eks.