Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 455
Hei.
Får ca 1 mnd siden bestilte jeg 200 e sigaretter til ett postkontor i Sverige. Jeg har gjort dette tidligere med 100 stk og da gikk det helt fint, men nå får jeg opp dette når jeg sporer pakken min: «Your parcel is pending release from a Government Agency. Once they release it, your parcel will be on its way.» dette har det stått i en uke nå, så jeg forstår det sånn at pakken har blitt stoppet av tollen noe som forundrer meg da jeg har forstått det sånn at E sigaretter er lovlig i Sverige.

Noen som vet om alt er tapt eller om det er noe mulighet får at jeg får pakken? Eller noen med samme erfaring?
Bare en uke er ikke mye. Behøver rikke bety mer enn at tollen hr mye å gjøre, eller sykefravær. Går det mer enn 3 uker ville jeg begynt å lure.
E-sigaretter med annen smak enn tobakk ble ulovlig i EU fra 1. Januar. Kanskje det har noe med det å gjøre? "disposables" er såvidt jeg forstår fortsatt lovlig (med tobakksmak).
Trådstarter
3 0
Sitat av GakkGakk2 Vis innlegg
Bare en uke er ikke mye. Behøver rikke bety mer enn at tollen hr mye å gjøre, eller sykefravær. Går det mer enn 3 uker ville jeg begynt å lure.
Vis hele sitatet...
Er det noe jeg kan gjøre får å få fortgang i den prosessen?

Sitat av UncleSam Vis innlegg
E-sigaretter med annen smak enn tobakk ble ulovlig i EU fra 1. Januar. Kanskje det har noe med det å gjøre? "disposables" er såvidt jeg forstår fortsatt lovlig (med tobakksmak).
Vis hele sitatet...
Det var også det jeg trodde, men finner ingenting på tullverket sine nettsiden som tilsier at import av E sigaretter har blitt ulovlig
Sist endret av Candyman24; 21. januar 2024 kl. 20:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.