Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1688
Jeg skal tvinge meg selv til å ta flere bilder, så da tenkte jeg at å ha en foto-blogg må være en bra motivasjonskilde til å produsere. Derfor lurer jeg på; Hvilken side egner seg best som en foto-blogg?

Det jeg tenker mest på er hvor bildene holder seg mest mulig lik originalen etter opplasting. Samtidig er vel brukervennlighet, utseende og popularitet (best sjans for at randoms finner akkurat min blogg) viktig. Det skal helst være gratis, så får jeg heller lage et en egen side med domene senere, om folk liker det! Jeg er takknemlig for alle svar!

EDIT: Det har også vært kjekt om man kan ha bilder i forskjellige kategorier (Action, casual, svart-hvitt, you know..)
Sist endret av Lachrymology; 16. april 2010 kl. 22:49.
Hva med Flickr? Ellers så kan du jo lage deg en blogg på blogspot eller wordpress og bruke et photoblog theme.
Sitat av Kjeee Vis innlegg
Hva med Flickr? Ellers så kan du jo lage deg en blogg på blogspot eller wordpress og bruke et photoblog theme.
Vis hele sitatet...
Tenkte å bruke Flickr for å laste opp bilder, siden jeg ikke fann noe bedre alternativ. Så om noen ikke kommer med noe bedre, så blir det bare blogg.no for denne gang... Men takk for svar =)
http://isay.no/, bruker wordpress, masse lagringsplass, og bra med designtemaer å velge mellom.
Sist endret av campod; 17. april 2010 kl. 00:18.
http://www.tumblr.com/
Laget for fotoblogging. Rett og slett veldig pent og enkelt å bruke
Posterous.com er et fantastisk blogalternativ...

Du sender bildene eller hva det måtte være pr mail til , og de vil rezise bildene dine å legge dem i galleri.

Viss du vil kan du også la posterous laste bildene opp til flickr, picasa, facebook etc. Samt at de kan autoposte til facebook, twitter, etc...