Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 3358
Noen som har noen gode skytespill anbefalinger til pc?

Ikke Cs

Vil liksom ha ett ''mål''

F.eks oppdrag der du skal drepe den og den osv?
Bad Company 2 <3
Skulle kanskje lagt med at jeg har klart alle Cod spillene og Battlefield spillene
Sitat av Fjellsamen Vis innlegg
Skulle kanskje lagt med at jeg har klart alle Cod spillene og Battlefield spillene
Vis hele sitatet...
Så du vil ha et godt singleplayer spill?
Medal of Honor-serien, testet denne?
Borderlands. Bioshock + 2. Crysis + Warhead.
Har testet medal og honor serien ja

ikke helt min stil.

Og borderlands og crysis er heller ikke noe for meg, vil ikke ha masse monstre med fluffy ører og slikt tøv realistiskt og bra, som cod serien og battlefield.
Hitman serien.
du får noen mål du skal drepe, så blir du sluppet løs på et map, og dreper målene på hvordan måte du vil.
gå amok med maskingevær, eller snik deg rundt og kle deg ut som f.eks ett av målene sine livvakter, for så å drepe målet når han minst venter det.
anbefales!
Takk ska du ha
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Hitman serien.
du får noen mål du skal drepe, så blir du sluppet løs på et map, og dreper målene på hvordan måte du vil.
gå amok med maskingevær, eller snik deg rundt og kle deg ut som f.eks ett av målene sine livvakter, for så å drepe målet når han minst venter det.
anbefales!
Vis hele sitatet...
samme som ham. Hitman spillene er gøy.
Har akkurat spilt gjennom det og jeg må bare si: faen for et skummelt spill.
Men anbefales på det varmeste. Mange side-missions og lang story.
Vil holde deg redd i flere timer Multiplayer er så passe shit dessverre.
Sitat av Kolobok Vis innlegg
Har akkurat spilt gjennom det og jeg må bare si: faen for et skummelt spill.
Men anbefales på det varmeste. Mange side-missions og lang story.
Vil holde deg redd i flere timer Multiplayer er så passe shit dessverre.
Vis hele sitatet...
Ja, glemte call of pripyat.
syyykt bra spill som du kan runde mange ganger!
Jeg tror utviklerne er russiske, så ikke bry deg om at enkelte cutscenes er litt spesielle :P
Sniper Ghost Warrior, eller Half life serien?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
kan ikke forstå at ingen har nevnt splinter cell :O

splinter cell conviction anbefales på det sterkeste !!!!!!
gta serien
Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
Sniper Ghost Warrior, eller Half life serien?
Vis hele sitatet...
Sniper: ghost warrior SUGER ballz, ikke kjøp det!
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Så du vil ha et godt singleplayer spill?
Medal of Honor-serien, testet denne?
Vis hele sitatet...
Medal of Honor må jo være et av de mest verdiløse 1st persons EVER!
Det er jo for SMÅUNGER! Null realisme i det hele tatt!

Sitat av Fjellsamen Vis innlegg
Har testet medal og honor serien ja

ikke helt min stil.

Og borderlands og crysis er heller ikke noe for meg, vil ikke ha masse monstre med fluffy ører og slikt tøv realistiskt og bra, som cod serien og battlefield.
Vis hele sitatet...
Da vil jeg anbefale Rainbow Six - Ravenshield fra 2003.
Oldie but goodie.
Skikkelig realistisk! Her må du planlegge og bryne deg før hvert mission.
Nytter ikke bare å storme rett inn i et rom og tømme magasinet.
Da dauer du fort.

Grafikken og gameplayen er helt ok den dag i dag. Spiller det ennå.
Sykt realistisk og masse combo-muligheter med våpen, team, taktikker og utstyr.


Drit i CoD og Medal of Shit og Halo og det crapet der! Test ut Ravenshield.
Det var vel også det siste ordentlige bra og realistiske spillet i Rainbow Six serien.

Ellers kan jeg anbefale Brothers in Arms serien.
Brothers in Arms, Earned in Blood og Hell's Highway.

Hell's Highway er best, men krever noe power for å kjøre.
BiA og Earned in Blood er fra 2005 og har ikke like sinnsyk grafikk som Hell's Highway, men de funker som faen de også.
Sist endret av n00bjævel; 3. oktober 2010 kl. 19:05.
Rainbow Six serien!
Mafia spillene?
Fallout 3?

http://ihaveskillz.files.wordpress.com/2009/02/reality_worst_game4801.jpg
Half-life 2 med påfølgende episoder?
Ser n00bjævel anbefaler Rainbow Six: Raven Shield, og slenger meg absolutt bak det. Det er et genialt spill, spesielt på LAN med kompiser. SWAT 4 har forøvrig mye av det samme realistiske og taktiske gameplayet å by på, samtidig som det har noen hakk bedre grafikk.
Synes det er rart at FarCry 2 ikke blir nevnt.

I allefall: FarCry 2 er et meget bra spill, selv om det har sine irritasjons-punkter.
Skal vi seeeee:
Fallout 3 (Pass på å skaffe Game of the Year Edition om du kjøper det på konsoll)
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl (Om du har en noenlunde god PC kan du laste ned en mod kalt L.U.R.K. som gjør grafikken til HD og gjør spillet ENDA skumlere )
S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat
Har ikke prøvd S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky ennå, men en skotte jeg kjenner sier at det er drittbra
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Synes det er rart at FarCry 2 ikke blir nevnt.

I allefall: FarCry 2 er et meget bra spill, selv om det har sine irritasjons-punkter.
Vis hele sitatet...
FarCry 2 er nok ikke nevnt fordi det er repetivt som en .gif og blir gørrkjedelig i lengden.

Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Skal vi seeeee:
Fallout 3 (Pass på å skaffe Game of the Year Edition om du kjøper det på konsoll)
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl (Om du har en noenlunde god PC kan du laste ned en mod kalt L.U.R.K. som gjør grafikken til HD og gjør spillet ENDA skumlere )
S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat
Har ikke prøvd S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky ennå, men en skotte jeg kjenner sier at det er drittbra
Vis hele sitatet...
Jeg har Fallout 3 GOTY på pc, syyyyyyyyykt spill!
har alle STALKER spillende, selv om jeg bare likte call of pripyat, det er et unikt spill.
Sist endret av CatastrophicRoadKill; 3. oktober 2010 kl. 21:24.
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
FarCry 2 er nok ikke nevnt fordi det er repetivt som en .gif og blir gørrkjedelig i lengden.



Jeg har Fallout 3 GOTY på pc, syyyyyyyyykt spill!
har alle STALKER spillende, selv om jeg bare likte call of pripyat, det er et unikt spill.
Vis hele sitatet...
Jeg ELSKER Fallout 3, har spilt 21 timer i tre sittings xD
Jeg spiller gjennom ShoC for øyeblikket og finner spillet awesome!
Jeg må skaffe meg Clear Sky snart også
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg ELSKER Fallout 3, har spilt 21 timer i tre sittings xD
Jeg spiller gjennom ShoC for øyeblikket og finner spillet awesome!
Jeg må skaffe meg Clear Sky snart også
Vis hele sitatet...
Jeg ga ShoC en sjanse, men oppdragene va så jævla forvirrende at det ødela alt, har tenkt å prøve igjen da, en "fresh start"
Star Wars Battlefront 1 og 2
Half-Life 2
Alien Swarm(Steam)

---

Hvis du har iPhone: N.O.V.A
http://wirelessmedia.ign.com/wireless/image/article/105/1056123/nova-20091217113043573.jpg
Star Wars Battlefront 1 og 2
Half-Life 2
Alien Swarm(Steam)
Vis hele sitatet...
Enig, battlefront 2 har jeg kastet bort maaaaaange timer på!
Anbefaler alien swarm, samme utviklere som cs og half life, men her kommer det beste.. Det er helt fuckings gratis!
Sitat av prenix Vis innlegg
Fallout 3?

http://ihaveskillz.files.wordpress.com/2009/02/reality_worst_game4801.jpg
Vis hele sitatet...
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs291.snc3/28207_10150168134010371_674360370_12094728_6336477_n.jpg
Call of Pripyat er det så dårlig grafikk på at du bare blir lei deg når du begynner å spille. Kjøpte det til steam her om dagen og greide ikke mer enn 1 time før jeg ble deprimert av grafikken. Kjørte alt på fullt.

Splinter Cell: Conviction er ganske bra, men veldig kort. VELDIG god grafikk. Man blir utrolig lei av multiplayer fort, siden det er så lite variasjon på måter å drepe folk på.. Også lite utvalg i modes, som gjør at det blir kjedelig. Singelplayern er absolutt det beste med spillet.

Farcry 2 blir bare så utrolig kjedelig i lengden, men tanke på at nesten alle oppdragene er likens + at du må kjøre dritlangt og lenge for å komme til oppdragene. (Veldig stort spill) Jeg har den dag i dag enda ikke orket å fullføre spillet. Har spilt det i flere dager i strekk.

Fallout 3 er bare urealistisk. Og jeg personlig hater urealistiske spill. Man er nødt å fyre av 1000 skudd i en person for at han skal dø, og blir bare helt latterlig. Den gode realistiske følelsen, som man f.eks. opplever på mw2 forsvinner og blir bare et overdrevent spill igrunn.

Men noen som har spilt Medal of Honor: Airbourne? Lurer på om det er bra. Vurderer å kjøpe det eller laste ned.

Swat 4, prøvde jeg en demo av for flere år siden. Har ikke spilt det siden da. Men husker at det er veldig sånt stivt playerstil. Føles som man er en robot. Men egentlig et ganske tøft spill. Lurer på om jeg skal prøve det.

Rainbow six er hakket dårligere enn Swat 4, mener nå jeg. Dårligere grafikk også.
Sist endret av Twistz; 4. oktober 2010 kl. 00:02.
@Twistz det finnes ingen realistiske spill
Return to Castle Wolfenstein
Halo: Combat Evolved
Sitat av toxicity Vis innlegg
@Twistz det finnes ingen realistiske spill
Vis hele sitatet...
Jo, så realistisk man får det. MW2 f.eks.
Call of Pripyat er det så dårlig grafikk på at du bare blir lei deg når du begynner å spille. Kjøpte det til steam her om dagen og greide ikke mer enn 1 time før jeg ble deprimert av grafikken. Kjørte alt på fullt.
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke klarer å nyte et spill bare fordi grafikken er litt utdatert, så er det deg det er noe galt med.
og spillet har faktisk directx11, men det har kanskje ikke grafikk-kortet ditt.

Fallout 3 er bare urealistisk. Og jeg personlig hater urealistiske spill. Man er nødt å fyre av 1000 skudd i en person for at han skal dø, og blir bare helt latterlig. Den gode realistiske følelsen, som man f.eks. opplever på mw2 forsvinner og blir bare et overdrevent spill igrunn.
Vis hele sitatet...
da er du rett og slett ikke et rpg menneske, ikke spill fallout 3, du er ikke verdig dets awesomeness!

Jeg kjører Crysis på max også, men synes call of pripyat er ti ganger så bra.
Sitat av n00bjævel Vis innlegg
Medal of Honor må jo være et av de mest verdiløse 1st persons EVER!
Det er jo for SMÅUNGER! Null realisme i det hele tatt!

Vis hele sitatet...
Jeg skal sitere hva trådstarter var ute etter:

Sitat av Fjellsamen Vis innlegg
Noen som har noen gode skytespill anbefalinger til pc?

Ikke Cs

Vil liksom ha ett ''mål''

F.eks oppdrag der du skal drepe den og den osv?
Vis hele sitatet...
Her ser du at han ikke er ute etter å diskutere om spillene er bra, dårlige eller for småunger.

Jeg syns at denne serien er bra, derfor anbefalte jeg den til trådstarter for å prøve å komme med konstruktive innspill.

Jeg har hørt veldig mye bra om Far Cry-serien også, men har dessverre ikke spilt disse spillene selv.
Men de kan kanskje være noe å teste ut?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
I FarCry er det desverre aliens og monstre noe trådstarter ikke ville ha. Min mening er at spillet ikke er noe særlig, men for guds skyld ikke kast bort tid på filmen.
Sitat av kosepaa Vis innlegg
I FarCry er det desverre aliens og monstre noe trådstarter ikke ville ha. Min mening er at spillet ikke er noe særlig, men for guds skyld ikke kast bort tid på filmen.
Vis hele sitatet...
Filmen er bøg spillet er bra!
Er ikke aliens bare genmodifiserte aper!
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Jeg ga ShoC en sjanse, men oppdragene va så jævla forvirrende at det ødela alt, har tenkt å prøve igjen da, en "fresh start"
Vis hele sitatet...
Jeg klarer meg nesten fint, har brukt et godt antall timer fordiom, men spillet i seg selv er awesome! Der er øyeblikk overlevelsesinstinktet kicker inn også
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Battlefield Bad Company 1&2! <33
Bad Company 2 er det mest realistiske førsteperson skytespillet. MW2 spilte jeg før, helt til jeg prøvde BC2. Kjøretøyene, lyden i våpen og eksplosjoner, det blir skade på ting du skyter på, kulene dupper over avstand. Du må virkelig samarbeide, kontra mange av de "run'n gun" spillene. Alt er bedre i BC2.
Operation Flashpoint er også greit, det er veldig vanskelig å sette seg inn i, men er veldig taktisk krevende og blir morsomt.
Joint Ops. Gammelt, men husker hvor sinnsykt gøy det var å spille det online. Kunne kjøre alt av kjøretøyer, helikoptre, biler, båter osv.
Ikke så helt forjævlig grafikk heller.
Sist endret av Twistz; 4. oktober 2010 kl. 21:27.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg klarer meg nesten fint, har brukt et godt antall timer fordiom, men spillet i seg selv er awesome! Der er øyeblikk overlevelsesinstinktet kicker inn også
Vis hele sitatet...
tok rådet ditt, reinstallerte ShoC, lastet ned L.U.R.K og ga spillet en sjanse til. Det er awesome!
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
tok rådet ditt, reinstallerte ShoC, lastet ned L.U.R.K og ga spillet en sjanse til. Det er awesome!
Vis hele sitatet...
Indeed. Gled deg til X18, det er skitskummelt på L.U.R.K.