Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2424
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Noen andre på forumet som opplever massive forsinkelser i ting de har bestilt eller skulle fått tilsendt fra Oslo?

Jeg opplever at brev/pakker som er sendt forrige uke, dagene 27-30 januar, fortsatt ikke har kommet frem.

Bor i Finnmark for tiden, og er vant med 3-5 virkedager for post fra Oslo.
Innlevert på mandag i Oslo får jeg det vanligvis påfølgende fredag.

I dag er det fredag uke etter, og jeg ser ikke ut til å ha mottatt en damn shit.

HAr pratet med post nord
Jeg opplevde nettopp det samme, men bare andre veien. Det viste seg at jeg hadde blitt scammet.

Regner med at det ikke var sporing på disse?

Kan været i Nord Norge ha noe å si nå?
https://www.nrk.no/nordland/stengte-...ord-1.14893300
Sist endret av Superspurv; 7. februar 2020 kl. 11:55.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trådstarter
Fra samtale med Post Nord:

"Vi ser at det vanligvis skal ta 3-5 dager her for levering, men nå er det mye forsinkelser på denne tiden - så det er nok derfor du merker det. Vi beklager ��"
R.i.p 23.04.2021
Jepp,venter på noe som ble sendt for 14 dager siden,skulle vært her innen 3-5.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trådstarter
takk tarm, kp
Så, velkommen til Finnmark, og velkommen til månedene Januar - Mars


Det er bare å venne seg til at alt av postgang her oppe utrolig nok er avhengig av vær, og med tanke på det været vi har hatt de siste 14 dagene er det bare helt naturlig at ting er forsinket, i tilegg bruker du Post Nord, noe som til tider kan være helt bingo det også. Så det kommer når det kommer

Kilde; Bodd i Finnmark i 33 år og kjører gods i landsdelen
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trådstarter
jeg gråter ztaale. nå er det vel snakk om over to uker fra 27 januar

Veit noen om alt blir liggende i Tromsø, eller kan det vente andre steder? Venter det "nærmest" mulig, eller blir det ikke sendt ut fra sentralen mens denne værgreia foregår

snør som faen i dag og
Sist endret av meaculpaUIO; 10. februar 2020 kl. 15:09.
Det blir sendt så langt det kommer, med mindre lagringskapasiteten der er sprengt. Det må også tas hensyn til lokalt innlevert post som også vil fylle opp plassen. Så mest sansynlig Tromsø, evnt Gardermoen.

Her i Oslo er det null snø og 7 pluss-grader. Bare en liten tanke...
Postnord er også veldig glad i å la ting ligge i alta i ukesvis ��
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trådstarter
*river seg i håret*

Fikk denne melding fra samboer, postfolka har bare latt det bli liggende...

"Ja!!! Postbudet sa at en del av posten vår var samlet inn på fordelingssentralen, den ligger på andre siden av veien av teateret, bak artig lavvu. De har åpent i morgen fra 0900 -1000 om du har mulighet kan du jo dra dit og hente det. Dette var jo en god nyhet!! Selv om vi har skrevet xxxxx så har vi jo satt xxxxxx som folkeregistrert adresse, derfor har det vel samlet seg på sentralen."


De kunne jo prøvd å si fra

men jaja så lenge jeg får menighetsbladet

ingenting der- påtide å renske opp hjemme -baosj kommer
Sist endret av meaculpaUIO; 11. februar 2020 kl. 17:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Vend sliter med backlog vis det er det jeg trur det er.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trådstarter
Jess. Da er det klart for ny forsendelse. Hvis denne ikke dukker opp, er jeg offisielt bankerott, og gir opp den kule livsstilen og flytter tilbake til Oslo.
Banen var stengt en periode fra slutten av januar til begynnelsen av februar på grunn av en avsporing i Sverige. Posten skal gå som normalt nå.