Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1299
Så akuratt fått tak i ett helt brett har ingen benzo toleranse, og vil veldig gjerne ta 1-2 av de sammen med en 4 pakning pils og noe jägermeister. Burde dette gå fint siden jeg tar så lite av de eller burde jeg ikke gjøre det?
Jeg tok et par øl når jeg gikk på Apodorm. Gikk greit nok det, ble litt susete og ustø. Men holdt det til noen få øl. Sikkert ikke anbefalt, men gikk nå greit. Tok kun en tablett.

Ville kanskje holdt meg til øl og styrt unna jegermeister.
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Jeg tok et par øl når jeg gikk på Apodorm. Gikk greit nok det, ble litt susete og ustø. Men holdt det til noen få øl. Sikkert ikke anbefalt, men gikk nå greit. Tok kun en tablett.

Ville kanskje holdt meg til øl og styrt unna jegermeister.
Vis hele sitatet...
Tror jeg bare tar i kveld er full nokk på øl og jeger nå

har nå tatt 5x5mg vil det være safe og ta en pils nå?
Sist endret av Metylfenidat; 5. august 2016 kl. 13:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det kan jeg nesten ikke svare på. Jeg har ikke tatt det i større doser. Men mener at legen nevnte noe at det kunne være noe mer skadelig for leveren enn andre medikamenter i samme klasse. Sånn sett er kanskje ikke alkohol så veldig lurt med tanke på at du har tatt fem stk.