Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3760
Har lest mange tråder før men tenkte jeg ville lage en tråd selv for og høre deres meninger.
Så dealen er jeg går på pissings 3 gang i uka til normalt, men har blitt mere som en gang hver fredag. Vill veldig gjerne natt til lørdag og natt til søndag ta noen jointer nå snakker vi maks 2gram, lurer på om jeg rekker å bli clean innen da.
Jeg pleier normalt og trene en god del styrke 2/5 ganger i uken.
Nei, ikke med 2g. Det kan du bare glemme. Sorry.

Ikke to jointer heller..
Sist endret av BrewGrow; 9. juni 2016 kl. 20:03.
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Nei, ikke med 2g. Det kan du bare glemme. Sorry.
Vis hele sitatet...
Vill veldig gjerne være clean til den men også røyke, hva med 0,5/1?
Urinprøver 3 ganger i uken,wtf??
Å røyke noen jointer i helgen kan fort slå ut på urinprøve på fredag. Det er mange faktorer det avhenger av, men jeg tror du har god sjanse for å passere hvis du er HELT clean fra før av, har høy metabolisme og holder det til 1-2 jointer på fredag kveld. Spesielt hvis du drikker mye vann (ikke for mye så prøver blir underkjent) før prøven, men det er ingen som kan gi deg et 100 % svar her.

Er det laberatorietest eller sånn man stikker oppi urinen der du får enten positivt eller negativt?
Sist endret av pkk1990; 9. juni 2016 kl. 20:09.
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Urinprøver 3 ganger i uken,wtf??
Å røyke noen jointer i helgen kan fort slå ut på urinprøve på fredag. Det er mange faktorer det avhenger av, men jeg tror du har god sjanse for å passere hvis du er HELT clean fra før av, og holder det til 1-2 jointer på lørdagen.
Vis hele sitatet...
Jupp jeg vet haha, har ikke røyket siden februar men vil helst røyke rundt 0.5 så er litt spørs på styrken i jointen

Lab test ja.
Sist endret av Metylfenidat; 9. juni 2016 kl. 20:07.
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Urinprøver 3 ganger i uken,wtf??
Å røyke noen jointer i helgen kan fort slå ut på urinprøve på fredag. Det er mange faktorer det avhenger av, men jeg tror du har god sjanse for å passere hvis du er HELT clean fra før av, og holder det til 1-2 jointer på lørdagen. Spesielt hvis du drikker mye vann (ikke for mye så prøver blir underkjent) før prøven, men det er ingen som kan gi deg et 100 % svar her.
Vis hele sitatet...
Er du sprø mann, du kan jo ikke tro og skrive det.
Så prøver han og driter på draget?
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Er du sprø mann, du kan jo ikke tro og skrive det.
Så prøver han og driter på draget?
Vis hele sitatet...
Kan lett utsette med og drikke masse vann og pisse en god del før prøven. Men da blir det og ta på mandagen etter igjen, vist jeg får positiv på prøven så går det dårlig for meg.
Sist endret av Metylfenidat; 9. juni 2016 kl. 20:10.
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Kan lett utsette med og drikke masse vann og pisse en god del før prøven. Men da blir det og ta på mandagen etter igjen, vist jeg får positiv på prøven så går det dårlig for meg.
Vis hele sitatet...
Joda, det er muligheter, men er du villig til å satse hva enn du satser på det? Jeg veit jo ikke hva dine konsekvenser blir om du blir tatt?

Om vinninga går opp i spinninga så er det jo bare å kjøre på.
Da har du jo nesten bestemt deg, og trenger ikke råd fra oss, eller...?
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Jupp jeg vet haha, har ikke røyket siden februar men vil helst røyke rundt 0.5 så er litt spørs på styrken i jointen

Lab test ja.
Vis hele sitatet...
Lab test pleier de å måle kreatinin nivået, så derfor fungerer ikke overdreven "flushing".

Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Er du sprø mann, du kan jo ikke tro og skrive det.
Så prøver han og driter på draget?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig kan jeg det, dette er tross alt et forum. Svært sjelden at noen kan garantere noe 100 % på forumet her.
Nå skriver jeg veldig tydelig at jeg ikke kan garantere at han er clean, men at det er en grei mulighet for at han kan være det.
Det er da opp til han om han ønsker å ta sjansen, jeg har fortalt om risikoen.

Personlig synes jeg urinprøver er noe forbanna tull.
Ungdom blir lurt av politiet til å tro at de ikke får cannabis på rullebladet hvis de godtar urinprøver i f.eks. 1 år. Det de ikke forteller deg er at påtaleunlatelsen forblir synlig for politi og forsvaret i all tid fremover. Velger du å få cannabis på rullebladet forsvinner det fra den utømmende attesten innen 2 år (muligens 5, husker ikke helt).

Selv tok jeg boten på kr 2500 når jeg var ungdom, fremfor dra ned til byen for å pisse i en kopp 52 ganger i året.

Ellers så er jo "the wizinator" en slager...
Sist endret av pkk1990; 9. juni 2016 kl. 20:20.
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Joda, det er muligheter, men er du villig til å satse hva enn du satser på det? Jeg veit jo ikke hva dine konsekvenser blir om du blir tatt?

Om vinninga går opp i spinninga så er det jo bare å kjøre på.
Da har du jo nesten bestemt deg, og trenger ikke råd fra oss, eller...?
Vis hele sitatet...
Vell vil ikke i det hele tatt teste positivt, vil helst ikke dele kosekvensene jeg kan få heller. Men er veldig lei av situasjonen jeg er i og trenger en kveld der jeg ikke tenker på den.
Det er da opp til han om han ønsker å ta sjansen, jeg har fortalt om risikoen. Personlig synes jeg urinprøver er noe forbanna tull.
Personlig tok jeg boten på kr 2500 fremfor dra ned til byen for å pisse i en kopp 52 ganger i året.

Dette er det eneste jeg kan være enig i av det du skriver.

Å skulle være enig i noe annet, er galskap.
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Det er da opp til han om han ønsker å ta sjansen, jeg har fortalt om risikoen. Personlig synes jeg urinprøver er noe forbanna tull.
Personlig tok jeg boten på kr 2500 fremfor dra ned til byen for å pisse i en kopp 52 ganger i året.

Dette er det eneste jeg kan være enig i av det du skriver.

Å skulle være enig i noe annet, er galskap.
Vis hele sitatet...
Fint om du kunne påpekt og begrunnet hva som er galskap av det jeg skriver, ikke bare slenge ut slikt tull.
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Fint om du kunne påpekt og begrunnet hva som er galskap av det jeg skriver, ikke bare slenge ut slikt tull.
Vis hele sitatet...
Tja, for det første hyppigheten av urinprøver TS må ta, han sier egentlig hver 3. dag. men at det nå (høres ikke ut som han vet selv) er hver uke.

Han vil selv røyke max 2g og være clean ei uke etter, det er ikke mulig etter min erfaring.

At du måtte tro noe annet, er opp til deg, men veldig lite trolig og muligens litt naivt. Vertfall med tanke på at TS. Spør om råd og det kan fort gi falske forhåpninger.

Resten av røret ditt gir vel vi blanke i, det er ikke det tråden handler om..
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Tja, for det første hyppigheten av urinprøver TS må ta, han sier egentlig hver 3. dag. men at det nå (høres ikke ut som han vet selv) er hver uke.

Han vil selv røyke max 2g og være clean ei uke etter, det er ikke mulig etter min erfaring.

At du måtte tro noe annet, er opp til deg, men veldig lite trolig og muligens litt naivt. Vertfall med tanke på at TS. Spør om råd og det kan fort gi falske forhåpninger.

Resten av røret ditt gir vel vi blanke i, det er ikke det tråden handler om..
Vis hele sitatet...
Det at han har en ekstrem hyppighet på urinprøvene sine er ikke "mitt galskap"...
Slik jeg tolker det han skriver var det ment at han skulle levere urinprøver 3 ganger i uken, men at det i praksis er hver fredag.

Hvis du leser innleggene i denne tråden igjen ser du fort at jeg aldri har snakket om 2g cannabis, derimot 1-2 jointer fredag eller lørdag, og at han KAN teste negativt. Det er ingen som garanterer for noenting.

En med høy metabolisme, som trener jevnlig, som var HELT clean før han røyket, kan fort teste negativt etter å ha tatt seg en joint eller to, hvis testen er én uke etterpå
Sist endret av pkk1990; 9. juni 2016 kl. 20:41.
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Det at han har en ekstrem hyppighet på urinprøvene sine er ikke "mitt galskap"...
Slik jeg tolker det han skriver var det ment at han skulle levere urinprøver 3 ganger i uken, men at det i praksis er hver fredag.

Hvis du leser innleggene i denne tråden igjen ser du fort at jeg aldri har snakket om 2g cannabis, derimot 1-2 jointer fredag eller lørdag, og at han KAN teste negativt. Det er ingen som garanterer for noenting.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke sagt ad du snakket om 2g, om du leser litt selv ser du det også.

1-2 jointer og urinprøve uka etter betyr jo positiv test, om han da ikke røyker jointer like små som disse..

Å spekulere i noe annet er i alle fall ikke et godt råd å gi TS, spesielt ikke etter hva han skriver selv. Hva om han skulle bli testet 2 ganger plutselig?

Nei, jeg kunne støttet spekulasjoner en smule om det var snakk om noen trekk og 14 dager mellom hver prøve.
Når du ikke røyker til vanlig kan 0,1-0,2g holde i massevis... Er ikke alle som røyker elva-hasj heller. Jeg står fortsatt inne for at det er en sjanse for at han tester positivt og en sjanse for at han kan teste negativt. Nå ender vi denne diskusjonen her.
Orker ikke styret tar heller og bare drikker i helga.
Sist endret av Metylfenidat; 9. juni 2016 kl. 21:36.
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Orker ikke styret tar heller og bare drikker i helga.
Vis hele sitatet...
For all del gjør det, bare domt å ta sjangsen. Har gjort det selv og brent meg noen ganger, hold ut i stedet
Sitat av Loopwhole Vis innlegg
For all del gjør det, bare domt å ta sjangsen. Har gjort det selv og brent meg noen ganger, hold ut i stedet
Vis hele sitatet...
Helt enig der savner bare og ta en jonas se på filmer munche og glemme alt det dårlige får noen timer
Husk at du har sinnsvakt lavere toleranse hvis du har vært uten siden februar. en 0.1 burde svinge passe bra for deg. Hvis du kun tar det har du bedre sjanse.
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Helt enig der savner bare og ta en jonas se på filmer munche og glemme alt det dårlige får noen timer
Vis hele sitatet...
Jeg ser den altså, har vert nykter i over en måned selv, pisser hver 14. dag. Samtidig så veit jeg at jeg har masse brunt i skogen.

Men fryktelig vanskelig er det ikke å la være.
Jeg har røyka i 17 år.
Sitat av smetti Vis innlegg
Husk at du har sinnsvakt lavere toleranse hvis du har vært uten siden februar. en 0.1 burde svinge passe bra for deg. Hvis du kun tar det har du bedre sjanse.
Vis hele sitatet...
Må kjøpe minst en 2er her i byen så tar heller og drikker litt enn å røyke så lite
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Jeg ser den altså, har vert nykter i over en måned selv, pisser hver 14. dag. Samtidig så veit jeg at jeg har masse brunt i skogen.

Men fryktelig vanskelig er det ikke å la være.
Jeg har røyka i 17 år.
Vis hele sitatet...
Oh damn har bare røyka fast i drøy nesten 2 år, jupp er mange ganger jeg har sprukket selv. Men denne gangen vil ikke jeg bli tatt på pissings kosekvensene denne gangen er værre enn før.
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Jeg ser den altså, har vert nykter i over en måned selv, pisser hver 14. dag. Samtidig så veit jeg at jeg har masse brunt i skogen.

Men fryktelig vanskelig er det ikke å la være.
Jeg har røyka i 17 år.
Vis hele sitatet...
Du har røyka i 17 år, og så går du på urinprøver
Trodde det bare var et "tilbud" ungdommer fikk..
Sist endret av pkk1990; 10. juni 2016 kl. 01:32.
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Du har røyka i 17 år, og så går du på urinprøver
Trodde det bare var et "tilbud" ungdommer fikk..
Vis hele sitatet...
Ja, det er en fin måte for meg å holde blottinga i sjakk på. Nå får jeg jo vist tissen til dama på legekontoret to ganger i måneden