Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 722
heihei, har nå bytta til windows 7 pga for liten psu må jeg ha det gamle skjermkortet (hd 2600 xt), men det gir mye dårligere oppløsning i windows 7 i forhold til xp, er det fordi win7 er mere resurskrevende ? har også finni ut at skjermdriveren min kommer opp som standard non upnp device ellernoe lignende.
Oppløsning har ingenting med skjermkort å gjøre, du mangler nok bare drivere.
Sjekk nvidia.com eller tilsvarende for ditt kort!
Du har stilt på høyeste skjermoppløsning?
Høyreklikk på skrivebord -> Screen resolution -> Dra den aaaal to the top
Sitat av lookster Vis innlegg
heihei, har nå bytta til windows 7 pga for liten psu må jeg ha det gamle skjermkortet (hd 2600 xt), men det gir mye dårligere oppløsning i windows 7 i forhold til xp, er det fordi win7 er mere resurskrevende ? har også finni ut at skjermdriveren min kommer opp som standard non upnp device ellernoe lignende.
Vis hele sitatet...
Faktisk er windows 7 mindre resurskrevende en xp og vista, men dette høres bare ut som noen innstillinger som har blitt byttet etter at du byttet operativsystem.