Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2059
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Dagbladet skriver: "Det amerikanske forsvaret satser på å rekruttere ungdommer til militærtjeneste ved hjelp av et avansert og helt gratis dataspill der man som spiller blir kastet ut i jakten på terrorister."

Spillet (som er hel finansiert av det amerikanske forsvar) kan pr. idag lastes ned fra nett, men skal senere i høst deles ut gratis på cdrom.

- Med dette spillet ønsker vi å utdanne unge amerikanere, og presentere dem for et realistisk og engasjerende bilde av dagens moderne militære, og hvilke muligheter det innebærer, forteller initiativtakeren til spillet, oberstløytnant Casey Wardynski, til AP.
Vis hele sitatet...

Lenge leve vårt stolte og vakkre USA!
de gjør mye rart det borte, så det forundrer meg ikke at de prøver dette også
original reprint
xaff's Avatar
Pft, spillet er morro, that's all that matters. Kanskje de drar inn et par og tjue slappe nerder til militæret med det også.
noen som vet hvor en finner det spillet?
Det er da virkelig ikke så ille? Hvis US Army trenger fler folk så må de da få lov til å rekruttere på en alternativ måte..
Opprinnelig postet av kriss
noen som vet hvor en finner det spillet?
Vis hele sitatet...
Se hva som skjer etter et søk på google..
The Rhymenocerous
polle's Avatar
tror det var no sånt som www.goarmy.com eller www.usarmy.com
husker ikke.
Men, affal. Tror ikke dem kommer til å rekrutere så veldig mye flere folk pga dette spillet. Jeg tror ikke nødvendligvis dem treffer den rette sosiale gruppa. Som xaff sa, det kommer nok sikkert noen slappe nerder
så litt ut som cs, (så bare noen screenshots) men HÅPER at det funker i winex(X)
vel, at usa bruker denne metoden på å rekrutere folk bryr meg lite, for den generelle personen i dagens samfunn vet da godt at militæret ikke er bare en catwalk på røde og hvite roser... det er og kan være direkte jævlig
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nå har jeg prøvd spillet! Kjøpte billett til USA for dette MÅ jeg bare gjøre live ass... Har hørt at hvis du verver deg og er i US Army i 4 år får du greencard og greier!!
dem bruker/brukte jo delta force i opplæringa også
Synes dette er en bedre måte enn det som gjennomføres i Norge. I USA er det hvertfall FRIVILLIG om man vil verve seg eller ikke.

Men om de får flere soldater ved hjelp av dette spillet, det tviler jeg litt på. Tror ikke det er så mange som tenker; "Wow, det var jo moro å plaffe ned terrorister, tror jeg verver meg, så jeg kan drepe på ordentlig."
Opprinnelig postet av Xtrax
Men om de får flere soldater ved hjelp av dette spillet, det tviler jeg litt på. Tror ikke det er så mange som tenker; "Wow, det var jo moro å plaffe ned terrorister, tror jeg verver meg, så jeg kan drepe på ordentlig."
Vis hele sitatet...
Skal ikke se bort ifra at de får det. I USA er det ganske mange sjuke sjeler...
Jeg instalerer ikkeno på min PC hvis det er designa av topp folka i pentagon.

Kal meg paranoid...
hmm kanskje jeg skal prøve det og se hva det er for noe

edit:
fant det men det var delt opp i 12 filer så da vet jeg ikke om jeg gidder å laste ned men hvis noen skal laste det ned ligger det her
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=army_download
Sist endret av reallife; 24. august 2002 kl. 23:49.