Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1089
Er effekten raskere og sniffe en og svelge? Jeg har synsykt angst og jeg skal i et møte med 10+ folk. Er det best og sniffe det for effekten? Eller? Og hva er forskjellen med sniffing og svelging? Jeg vet slevfølgelig ''forskjellen'' men var er forskjellen om dere skjønner?
Antar du ikke skal i møte nå men i morgen. Anbefaler å bare svelge den 1 time før. Lykke til kompis
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går til helvete og enda værre om du tar rivotril før et møte, særlig om du sniffer det vil du snakke helt utydelig og tryne deg forbi stolene
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke ta det i kveld heller du er fortsatt rusa i morgen på møtet. Rivotril blir man mad rusa av men uten å innse det selv før fem dager senere når du kommer til deg selv
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Del en i to, svelg halvparten en time før møtet. Burde roe ned nervene ned uten at du blir helt på trynet. Spørs jo om du har toleranse for benzo også da.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Del en i to, svelg halvparten en time før møtet. Burde roe ned nervene ned uten at du blir helt på trynet. Spørs jo om du har toleranse for benzo også da.
Vis hele sitatet...
Frarådes. Man blir synlig rusa for andre på en halv rivotril klinkekule øyne og slapp i tunga når man prater
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
bruker nesten alltid benzo selv i situasjoner jeg ellers ville fått panikk i. brukt det i jobbintervjuer, foredrag osv. begrenser man dosene går det helt fint. Har brukt det drit mange ganger i sliker settinger. selv 2mg rivotril og har aldri blitt oppdaget. veldig mange som fraråder benzo i slike settinger fordi man kan se ape ut. Men helt ærlig, har man grov angst og du klarer og begrense dosene. go for it. Bedre og virke litt slapp enn og ha panikkanfall foran alle.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Frarådes. Man blir synlig rusa for andre på en halv rivotril klinkekule øyne og slapp i tunga når man prater
Vis hele sitatet...
Njaa, jeg brukte en halv riv i 9 kaffen og en halv en klokka 12 vær dag på jobb, og fikk skryt får å ha økt effektiviten med 20% på 1 mnd. Da hadde jeg vell brukt det i 1-2 mnder og ingen toleranse før jeg starta. Ingen merka noe. Hadde endel angst så når jeg fikk roa ned den og tenkt på noe annet fikk jeg jo såklart jobba bedre og mere effektivt.
Skal sies at ved langvarig bruk så får det motsatt effekt, men om du svelger en halv en skal det gå bra.
Er mange som har kommet unna med "naturlig sløv" som jeg kjenner meget godt og har brukt riv typ 1-2 om dagen og i full jobb samtidig.
Klinkekuleøyne er ikke jeg kjent med på rivotril eller andre benzo iallfall. Når jeg tar benzo nå og er litt høyt oppi skyene merker jeg heller ingen rus, men om jeg tar det for å "slappe av" merker jeg rus, mao så må du ikke ta så mye at du ikke kjenner noe ubehag i heletatt.
Beste effekten med rivotril synes jeg er dagen derpå.
Sist endret av NokErNok; 24. september 2020 kl. 23:24.
Du får ikke noe effekt av å sniffe rivotril du burde bare svelge det.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta det under tungen for kjappere effekt eller bare svelg den
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Njaa, jeg brukte en halv riv i 9 kaffen og en halv en klokka 12 vær dag på jobb, og fikk skryt får å ha økt effektiviten med 20% på 1 mnd. Da hadde jeg vell brukt det i 1-2 mnder og ingen toleranse før jeg starta. Ingen merka noe. Hadde endel angst så når jeg fikk roa ned den og tenkt på noe annet fikk jeg jo såklart jobba bedre og mere effektivt.
Skal sies at ved langvarig bruk så får det motsatt effekt, men om du svelger en halv en skal det gå bra.
Er mange som har kommet unna med "naturlig sløv" som jeg kjenner meget godt og har brukt riv typ 1-2 om dagen og i full jobb samtidig.
Klinkekuleøyne er ikke jeg kjent med på rivotril eller andre benzo iallfall. Når jeg tar benzo nå og er litt høyt oppi skyene merker jeg heller ingen rus, men om jeg tar det for å "slappe av" merker jeg rus, mao så må du ikke ta så mye at du ikke kjenner noe ubehag i heletatt.
Beste effekten med rivotril synes jeg er dagen derpå.
Vis hele sitatet...
Da fikk du toleranse når du hadde brukt det i en mnd daglig før du begynte å bruke det på jobb. La meg gjette du jobba på lager ish eller noe hvor du ikke var kundebehandler, måtte kreve masse konsentrasjon, se folk direkte i øye over lengre tid og møtepresentasjon med all eyes on you? Benzo kan hjelpe mye det men ta heller en sobril eller valium enn rivotril som er noe av det sterkeste rusmiddelet av benzoer..
Jobba som bilmekaniker. Og begynte bruken på jobb. Jobba meg opp toleranse på jobb altså.

Men etter 1-2mnd med rivo så ble jeg merkbart sløvere (uten at de på jobb merka det). Det var i den perioden på 1-2mnd jeg økte effektiviteten og hadde ingen toleranse før jeg starta. Brukte ca 250-500mg koffeintabletter på den tiden også kan jeg nevne.
Erfaringa mi er at benzo demper angst før du blir rusa og har du ganske hemmende angst så skal det litt mere til før det blir merkbart, muligens for at hodet er på full kjør fra før.
Sist endret av NokErNok; 25. september 2020 kl. 12:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.