Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1464
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg skyter heroin føles bare nedstemthet. Alle beskriver sitt første skudd heroin som den beste følelsen en Kan få, men det eneste jeg merker er å bli slapp, ingen euphoria i det hele tatt. Begynner alltid med en liten dert, synes det er underhvelmende og tenker det bare er dårlig dop. Neste skuddet overdriver jeg, tar masse og bare våkner på gulvet mange timer senere uten noe minne fra rusen. Hvordan Kan jeg oppnå den fantastiske rusen alle snakker om? Må jeg ta en mellom stor dose Eller funker det rett og slett ikke for noen?? Når jeg skyter speed derimot, da merkes godfølesen med en eneste gang.
Herion er ikke for alle,men har du forsøkt å røyke det?
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, null rus av å røyke og. Å ta heroin føles som å ta alt for mye benzo. Merker ikke at jeg er beruset, men skjønner det etterpå siden jeg sier og gjør rare ting
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Burde ha gitt noe godfølelse, for tok kokende Vann gjennom sprøytene og skøyt blodet så fort jeg var tom. Eller så var det bare pga nål fetishen
Velg din gift og hold deg trofast

Du er ikke den første jeg hører om der heroin ikke svarer til forventningene. Vet om folk som bare klør uten eufori, folk som bare blir kvalm uten eufori osv.

Du sparer deg for en helt sinnsyk stygg og manisk avhengighet.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ble og ekstremt skuffet når jeg ikke greide å styre nyskjerrighet en min, jeg som alltid har likt milde opiater som paralgin forte. Noen hevder heroinrusen er best om man blander med cannabis. Jeg aner ikke. Jeg ble mest kvalm, men fjern av å røyke eller sniffe det. Kansje vi skal være glad for det.
Synes opiater er oppskrytt, det er helt klart godt og avslappende, man glemmer fort problemene sine. Det er ikke så himmla godt som man skal ha det til.

Likevell klarte jeg å hekte meg, ironisk nok føler jeg at det er etter man blir hekta man blir glad i rusen, slik var det vært fall for meg. Vær forsiktig!
Anonym bruker
"Full Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor forsetter du å skyte, om det oppleves som dritt?
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyk no forfaen hasj eller noe hvis det ikke gir noe godfølelse, sier det også, hvorfor i helvette fortsetter du å skyte det dopet som har ødelagt mest av familier og folk, når det ikke en gang gir rus for deg?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røyk no forfaen hasj eller noe hvis det ikke gir noe godfølelse, sier det også, hvorfor i helvette fortsetter du å skyte det dopet som har ødelagt mest av familier og folk, når det ikke en gang gir rus for deg?
Vis hele sitatet...
Det kalles "polysubstance abuse", det er ikke så nøye hvilket rusmiddel det er, som ts sier selv her lenger opp så er han kåt på nåla, da er det nok ikke så nøye hva som er i pumpa, bare han får stikke nåla inn i armen.
Anonym bruker
"Overtalt Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du har vært langt faen i dørka uten noe som helst håp for verden eller deg selv har du digget heroin.