Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3668
Nå har jeg periodevis kjørt Clomid av og på i små "terapautiske" doser. Mitt naturlige testo har vært lavt en god stund. Vi snakker mellm 7-10 total testo, mens SHGB alltid har vært ganske bra.

Generelt så fungerer det veldig bra de første 2-3 ukene, før det dabber av i effekt.

Clmoid dobbler total testo etter bare noen uker.

Når det virker, så blir jeg mer kåt, jeg får bedre selvtillit og mindre angst, samt at jeg er mye mer produktiv på jobb.

Lurer på å teste HCG da jeg har lest og forstått det litt slik at det har lite bivirkninger og at det kan være være mer effektivt enn Clomid.

Har du noen erfaring med HCG only, og hvilke doser har du kjørt?

I følge T-NATION så kan man f.eks kjøre 2000 UI per uke, så da f.eks 500 UI annenhver dag, bare for å teste. Dette er altså UTEN TRT eller testo.

Så ja, er altså ute etter andres erfaringer + dosering for oss som ikke kjører testosteron ved siden.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har du kommet av en kur og tar Clomid for å få testo produksjonen i gang igjen? Verken Clomid eller HCG er noe du trenger å drive med over tid. Da bør du heller vurdere TRT, slik som normale folk
Eller prøver du å få kjerringa gravid? Da tar du isåfall 10k UI på en gang
Hva i svarte helevete snakker du om? Lite bivirkninger? HCG er intense greier som har én funksjon og én funksjon kun - motvirke testikulær atrofi. Om ballene har forsvunnet inn i seg selv så er det tid for en uke med HCG; ellers holder du deg unna.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Hva i svarte helevete snakker du om? Lite bivirkninger? HCG er intense greier som har én funksjon og én funksjon kun - motvirke testikulær atrofi. Om ballene har forsvunnet inn i seg selv så er det tid for en uke med HCG; ellers holder du deg unna.
Vis hele sitatet...
På hvilken måte er hcg intense greier?
Sitat av LitenArnoldKukk Vis innlegg
På hvilken måte er hcg intense greier?
Vis hele sitatet...
Det stimulerer til produksjon av endel forskjellige hormoner som potensielt fucker opp psyken.

Ja, egenproduksjonen av testosteron vil gå opp, men det gjør det også med endel "damehormoner". Gyno er vel en manns værste mareritt.
Sist endret av Superspurv; 23. september 2020 kl. 16:31.
Sitat av LitenArnoldKukk Vis innlegg
På hvilken måte er hcg intense greier?
Vis hele sitatet...
Du får masse østrogenrelaterte bivirkninger, går fort opp 10 kg vannvekt på en uke og hodet ditt er som en supermenstruerende fjortis sitt

Egenproduksjon vil gå opp akkurat under bruken av HCG, men like etter vil faktisk hcg ha negativ effekt om jeg ikke husker feil.

Verdien til hcg er kun en faktisk verdi dersom testiklene er så desperat in need of inflation at det er verdt alt dette.
Sist endret av Tøffetom; 23. september 2020 kl. 18:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ingenting av det dere sier er "intense greier". Dette er vanlige bivirkninger for testo også. Men å kjøre HCG uten noe AI plan, kan man sikkert si er intenst, og dumt.
HCG er derimot perfekt å bruke paralelt med testo blast. Absolutt verdt det. Så må si med uenig med dere, om dere er uenig med meg.
Trådstarter
Her var det mye rare svar, var seriøst bare på jakt etter andres erfaring med dosering og effekten av hCG.

Virker ikke som noen av dere som har skrevet her har brukt det.

Har Ai og en egen protokoll, ja.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gått på TRT i noen måneder nå(ikke via lege). Bolet når jeg var ungdom og skadet egenproduksjonen.

Lå ikke helt i bunn når det kommer til total testo før jeg startet. Lå på 13, nå ligger jeg på 30.
Fått bedre effekt på trening, litt mer energi og mindre tankekjør/angst. Føler meg bedre psykisk, kan selvsagt være placebo.

Det jeg derimot ikke har fått orden på(og som var hovedårsaken til at jeg startet opp med trt) er liten lyst og ingen morgen ereksjon.
Hatt det slik i 10 år før jeg besluttet å starte opp trt selv, etter tidligere å ha blitt avvist av lege.

Hovedproblemet jeg ønsket å fikse var morgen ereksjon og kåthet. Når det kommer til disse 2 føler jeg ikke trt har hjulpet noe.
Jeg har derfor besluttet å gå av trt og teste hcg-only eller clomid+hcg for å sjekke om dette har bedre effekt når det kommer til ereksjon og lyst. Regner med det blir om 1 uke ca, gir tilbakemelding her på hvordan effekt jeg får. Gjør gjerne det samme 3mma.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gått på TRT i noen måneder nå(ikke via lege). Bolet når jeg var ungdom og skadet egenproduksjonen.

Lå ikke helt i bunn når det kommer til total testo før jeg startet. Lå på 13, nå ligger jeg på 30.
Fått bedre effekt på trening, litt mer energi og mindre tankekjør/angst. Føler meg bedre psykisk, kan selvsagt være placebo.

Det jeg derimot ikke har fått orden på(og som var hovedårsaken til at jeg startet opp med trt) er liten lyst og ingen morgen ereksjon.
Hatt det slik i 10 år før jeg besluttet å starte opp trt selv, etter tidligere å ha blitt avvist av lege.

Hovedproblemet jeg ønsket å fikse var morgen ereksjon og kåthet. Når det kommer til disse 2 føler jeg ikke trt har hjulpet noe.
Jeg har derfor besluttet å gå av trt og teste hcg-only eller clomid+hcg for å sjekke om dette har bedre effekt når det kommer til ereksjon og lyst. Regner med det blir om 1 uke ca, gir tilbakemelding her på hvordan effekt jeg får. Gjør gjerne det samme 3mma.
Vis hele sitatet...
Takk for at du deler dette. Har ligget mellom 8-12 i ref verdi på total testo i flere år naturlig.

Etter ren Clomid som jeg fikk utskrevet av legen, så raste den opptil 20.

Bra sexlyst i starten, men dabber av etterhvert.

Mistenker at det skyldes økning av SHGB, som gjør at man har mindre fritt T.

Skal kjøre en runde med selvstyrt TRT nå, for å se hvilken effekt det vil ha på livet.

Kan du si noe om hvordan du fikk TRT med de verdiene. Altså 13 i total testo.

Var det via offentlig, privat? Var det mye frem og tilbake, eller var det bare hey let’s go.

Sidenote; pharma Clomid er nye dyrere, men mye bedre enn underground shit (imo).

Som midlertidig løsning på sexlyst: tongkat Ali, maca, horny goat weed, Tribulus, pine pollen Extract.

Jeg blir sjukt kåt av tongkat ali. Tror den bidrar til å redusere SHGB.

Vet ikke hvor trygt det er å bruke når man er på TRT.

Har dett Jay Campbell snakke om det.
Sitat av 3mma Vis innlegg
Her var det mye rare svar, var seriøst bare på jakt etter andres erfaring med dosering og effekten av hCG.

Virker ikke som noen av dere som har skrevet her har brukt det.

Har Ai og en egen protokoll, ja.
Vis hele sitatet...
Fordi du ikke skriver noe om kuren din. Vet ikke engang om testosteron er i bildet her.

HCG alene er pointless. Dropp det. Ingen i verden driver med noe så dumt
Sist endret av LitenArnoldKukk; 30. september 2020 kl. 15:08.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gått på TRT i noen måneder nå(ikke via lege). Bolet når jeg var ungdom og skadet egenproduksjonen.

Lå ikke helt i bunn når det kommer til total testo før jeg startet. Lå på 13, nå ligger jeg på 30.
Fått bedre effekt på trening, litt mer energi og mindre tankekjør/angst. Føler meg bedre psykisk, kan selvsagt være placebo.

Det jeg derimot ikke har fått orden på(og som var hovedårsaken til at jeg startet opp med trt) er liten lyst og ingen morgen ereksjon.
Hatt det slik i 10 år før jeg besluttet å starte opp trt selv, etter tidligere å ha blitt avvist av lege.

Hovedproblemet jeg ønsket å fikse var morgen ereksjon og kåthet. Når det kommer til disse 2 føler jeg ikke trt har hjulpet noe.
Jeg har derfor besluttet å gå av trt og teste hcg-only eller clomid+hcg for å sjekke om dette har bedre effekt når det kommer til ereksjon og lyst. Regner med det blir om 1 uke ca, gir tilbakemelding her på hvordan effekt jeg får. Gjør gjerne det samme 3mma.
Vis hele sitatet...
Supplerer du med d-vitamin, zink, magnesium og omega 3? Disse har hjulpet meg veldig med å våkne med en stiv. Hvis ja, og du fortsatt har problemer kan jeg anbefale noe som heter Testojack, er en blanding av diverse urter/herbal extracter, og det funker veldig bra for meg, tar 2 kapsler før sengetid og 2 på morgenen. Research det og gjør opp din egen mening før du avfeier det som bullshit, har hatt veldig bra effekt med den.

L-citruline er også bra og kryr av anekdoter om at folk synes det hjelper på ereksjon, har selv ikke prøvd det, men også noe å titte på.
Sist endret av Revbatim; 30. september 2020 kl. 16:17.