Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1502
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mistenker at noen har puttet benzo i drikka mi. Er dette mulig, altså har det virkning eller blir den vekke ?
R.i.p 23.04.2021
Det fungerer like bra oppløst i drikke som og ta en tablett ,funker faktisk kjappere oppløst i drikke med mer bang en og svelge en tablett som løser seg opp i magen
Sist endret av Tarm; 23. september 2020 kl. 16:10.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Det fungerer like bra oppløst i drikke som og ta en tablett ,funker faktisk kjappere oppløst i drikke med mer bang en og svelge en tablett som løser seg opp i magen
Vis hele sitatet...
Så hvis jeg tar en eller to alprazolam i et glass med brus og venter, vil det løses seg opp og kan jeg drikke så det funker kjappere og et sterkere kick?
R.i.p 23.04.2021
Du må evt knuse tabletten først for det er ikke sikkert den løser seg opp av seg selv så bra, men ja. Da får du både sublingal og oral effekt som vil forsterke effekten, så du får mer virkestoff i blodet fortere en og svelge en pille som løses opp i magen.
Sist endret av Tarm; 23. september 2020 kl. 16:32.
Du hadde smakt med EN gang om det var xanor i drikken. Tror ikke du hadde klart å drikke opp engang
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet at alprazolam smaker jævlig, men om det knuses og blandes i et glass sterk saft så burde det vell gå fint? Skal handle et brett ganske snart og vil prøve
R.i.p 23.04.2021
Smaken av piller er en vanesak.. jeg personlig tyggde xanor,oxy,pf og alt annet for og få mest effekt .og ja i starten smakte det dritt men tilsutt ble det helt ok. Det er en vanesak
Er det bare meg eller får man jævlig dårlig ånde av å tygge/smelte piller i stedet for å svelge de.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er fullt mulig og du registrerer ikke nødvendigvis smaken. Å bli nedopet mot sin vilje er svært alvorlig, kjøp deg rus test på apoteket snarest for å se om det er i kroppen din og anmeld evn til politiet! Selvom det gikk bra med deg må gjerningsmannen straffes for å skjønne at sånt ikke er greit og at han ikke gjør det igjen!