Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2734
Vel, tittelen sier det meste. Skulle gjerne hatt en vaporizer some som funker for begge dealer men pax 3 blir for dyrt.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dynavap vapcap M
Enkelt. Dynavap M med vapewool. Om du søker i innleggshistorikken min finner du det du trenger av informasjon.
Ja, har vurdert den der men synes det virker litt lokete og lite diskré at du må varme den opp med lighter først. Skulle gjerne hatt en batteridrevet
Det er null problem. Jeg har brukt den ute i full offentlighet flere ganger uten at noen enser meg en tanke. Sist stod jeg utenfor innenlandsterminalen på Gardemoen og vapet uten at noen hevet et øyebryn. Tror ikke du finner noen billig batteridrevet som gir deg det du er ute etter.
Sist endret av voktern; 24. august 2020 kl. 15:49.
Volcano Vaporizer.
Er det slik at de fleste weed vaporizere vil funke med hasj også, om man bruker denne bomullen?
Sitat av voktern Vis innlegg
Det er null problem. Jeg har brukt den ute i full offentlighet flere ganger uten at noen enser meg en tanke. Sist stod jeg utenfor innenlandsterminalen på Gardemoen og vapet uten at noen hevet et øyebryn. Tror ikke du finner noen billig batteridrevet som gir deg det du er ute etter.
Vis hele sitatet...
Har sett på denne, men for meg gjør butan-lighter-delen gjør meg usikker. Aldri brukt butan lightere, og hadde ikke så veldig lyst å begynne med det. Men det frister litt pga alle gode reviews og pris. Hvordan gjør man det etter en session da? Blir ikke greia glovarm? Kan man legge den rett i lomma?
Sitat av Lurifaks1 Vis innlegg
Har sett på denne, men for meg gjør butan-lighter-delen gjør meg usikker. Aldri brukt butan lightere, og hadde ikke så veldig lyst å begynne med det. Men det frister litt pga alle gode reviews og pris.
Vis hele sitatet...
Du kan fint bruke vanlige lightere på den også, samt stearinlys og fyrstikker. Den eneste nedsiden med å ikke bruke butan lighter er at det blir litt sot på lokket, men det er lett å tørke vekk med papir. Skal du gjøre det utendørs med vanlig lighter er det ganske essensielt å finne et vindstille sted, evt holde lighteren og vapen inne i en åpen ryggsekk slik at du skjermer helt for vind.

Å tenne med lighter gjør også at du kan oppnå høyere temperaturer enn med en batteridrevet vaporizer.

Sitat av Lurifaks1 Vis innlegg
Hvordan gjør man det etter en session da? Blir ikke greia glovarm? Kan man legge den rett i lomma?
Vis hele sitatet...
Den er varm rett etterpå ja, men kjøler seg raskt ned. Det følger også med et plast rør du kan ha den i etter og før bruk så den slipper å ligge løst i lomma.
Takk for svar! Hvordan er det med dosering, kan man ha så lite eller mye man vil oppi? Jeg bruker mest onehittere, føler det har vært det mest økonomiske til nå, så blir vaping det neste logiske steget. Men jeg gidder ikke om jeg må pakke 0,5 oppi for at det skal være vits
Sitat av Lurifaks1 Vis innlegg
Takk for svar! Hvordan er det med dosering, kan man ha så lite eller mye man vil oppi? Jeg bruker mest onehittere, føler det har vært det mest økonomiske til nå, så blir vaping det neste logiske steget. Men jeg gidder ikke om jeg må pakke 0,5 oppi for at det skal være vits
Vis hele sitatet...
Det er ikke plass til 0.1 med grønt engang i dynavap, likevel synes jeg den smeller mer enn min Arizer Air, som har plass til ca 0.18 med grønt. Brunt blir vel litt mer siden det er kompakt, men du kan fint bare legge så lite du vil oppi, funker uansett.
Sist endret av andlov5000; 25. august 2020 kl. 01:55.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av voktern Vis innlegg
Enkelt. Dynavap M med vapewool. Om du søker i innleggshistorikken min finner du det du trenger av informasjon.
Vis hele sitatet...
Er det noe stress å bestille vape wool fra nederland? Eller er det enda en slik greie man skal være litt forsiktig med (les testkits)
Dynavap er fin den. Jeg bruker både brukt og grønt med den vanlige risten. Med brunt så har risten en tendens til å tette seg etter noen ganger, men ved å holde risten med en tang eller pinsett og blaste den i et par sek med stormlighter, så er den så god som ny

Har hatt 2 stk ila 4 år og er veldig fornøyd.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Venter forøvrig på vape wool og fikk brått litt fritid i helgen.
Vil det fungere å bruke bomullspat (sånn til å fjerne sminke) i vapen? Litt ivrig og tror neppe jeg får vape woolen før lørdag...
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan anbefale arizer solo 2 til begge, funker best på grønt, men brunt funker som bare faen viss man kjører på full guffe (220 celcius). Trenger ikke vapewool da screens funker bra så lenge man delere beisen opp godt nokk.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Testet Dynavap nå, vape wool i bunn, litt på topp og fyre. Blir ikke røyk av dette, er det normalt?
Prøvde meg på 0,2g først (hasj) men merket lite, tok en ny 20 min senere med 0,4 i og den merket jeg litt mer av.
Anonym bruker
"Irritert Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ingen annen erfaring enn arizer solo, men den funker bra. Har siklet litt etter en arizer go (argo). Noen som har erfaring med den?
Blir mye damp med dynavap så du må sikkert varme den mer.
Hvorfor har du vape wool på toppen?

Veldig god kvalitet på Argo. De varer lenge. Men det er en liten vaporizer. Passer best for mindre mengder.
Sist endret av KnutAnkhAton; 20. november 2020 kl. 22:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Testet Dynavap nå, vape wool i bunn, litt på topp og fyre. Blir ikke røyk av dette, er det normalt?
Prøvde meg på 0,2g først (hasj) men merket lite, tok en ny 20 min senere med 0,4 i og den merket jeg litt mer av.
Vis hele sitatet...
skal ikke komme røyk bare damp, av og til må man bare varme opp en gang til, evt hvis du ikke er helt vandt til hvordan du varmer den opp, pleier bare å dele hasjen i småbiter å putte oppi, orker ikke å mekke med vapewool, bare brenner risten ren av og til
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
skal ikke komme røyk bare damp, av og til må man bare varme opp en gang til, evt hvis du ikke er helt vandt til hvordan du varmer den opp, pleier bare å dele hasjen i småbiter å putte oppi, orker ikke å mekke med vapewool, bare brenner risten ren av og til
Vis hele sitatet...
Forsøkte igjen nå med 0,1.
Rev den i småbiter, pakket den inn i wape wool og dyttet inn i kammeret.
Fyrte opp til klikk, inhalerte, men merker nada.
Kommer ikke noe damp.
Etter 20 min av og på med fyring kjenner jeg det svir litt i halsen av siste trekkene, kan være det er pga hasjen er brukt opp?

Igår tok jeg bare ut resten av det jeg vapet og røyket "opp" under glass..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Forsøkte igjen nå med 0,1.
Rev den i småbiter, pakket den inn i wape wool og dyttet inn i kammeret.
Fyrte opp til klikk, inhalerte, men merker nada.
Kommer ikke noe damp.
Etter 20 min av og på med fyring kjenner jeg det svir litt i halsen av siste trekkene, kan være det er pga hasjen er brukt opp?

Igår tok jeg bare ut resten av det jeg vapet og røyket "opp" under glass..
Vis hele sitatet...
Hvor er det du varmer? Jeg bruker varmer nesten helt nederst av cappen. Med hasj må jeg ofte varme 2 gabger for gode hits, men får noen på første varming, er ofte lite igjen når det svir, men husk å drikke mye vann da dampen tørker halsen
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
Hvor er det du varmer? Jeg bruker varmer nesten helt nederst av cappen. Med hasj må jeg ofte varme 2 gabger for gode hits, men får noen på første varming, er ofte lite igjen når det svir, men husk å drikke mye vann da dampen tørker halsen
Vis hele sitatet...
Prøvde igjen, litt annen teknikk denne gangen. La litt wool i bunnen, forsøkte og lage små klumper av 0,1, men endte egentlig bare opp i en klump uansett hvordan det ble lagt oppi. Satt som et SKUDD denne gangen.

Forsøkte å leke litt med choken også, uten at jeg helt vet hva poenget er...