Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1193
Har Sosial Angst og generalisert angstlidelse, og tenker å teste ut LSD.
Har tidligere forsøkt Ketamin flere ganger, noe som alltid har gått greit.
Ketaminen demper angsten mens jeg er påvirket. Er det det samme med LSD?

Hvilke andre virkninger har LSD om man ser bort fra det psykedeliske?
Sist endret av Defending; 7. juni 2020 kl. 03:39.
LSD er litt som en blanding av amfetamin og sopp. Du blir litt gira itillegg til at man tripper.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det spørs om du badtripper eller ikke det.

En mild tripp i omgivelser du er trygg i vil nok dempe angsten, men kommer noe underveis ut av din kontroll, som at det kommer en person du ikke var forberedt på, at musikken stresser deg, eller at trippen gir deg magesug og er sterkere enn du var forberedt på så kan det kicke igang angsten din også får du kanskje mer angst av å tenke på at du har angst på tripp. Er du generelt en nervøs fyr hadde jeg droppet det og ventet til jeg var på et bedre sted psykisk.

Men har du kontroll på angsten og har dager, steder, folk du føler deg helt trygg så vil du sikkert ha en fin tripp så lenge du holder den mild eller moderat.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Angst + LSD kan vel fort resultere i en badtrip? Tror jeg ville stått over, LSD er ikke for alle
Sitat av Defending Vis innlegg
Har Sosial Angst og generalisert angstlidelse, og tenker å teste ut LSD.
Har tidligere forsøkt Ketamin flere ganger, noe som alltid har gått greit.
Ketaminen demper angsten mens jeg er påvirket. Er det det samme med LSD?

Hvilke andre virkninger har LSD om man ser bort fra det psykedeliske?
Vis hele sitatet...
Hvis du får hendene dine i Seroquel (Quetiapine) som er en antipsykotika så fungerer det litt som en tripkiller skulle det bli ille, ellers fungerer jo benzodiazepiner generelt også som tripkillers.
Med LSD kan det gå begge veier, det er MYE lettere å få seg en smell på LSD enn det er på ketamin. Jeg foretrekker sopp da den varer i 4-5 timer hvis du blander det i juice. Jeg kan med sikkerhet si at å badtrippe i 12 timer ikke er spesielt artig.

Min erfaring er at hvis en tar 3g sopp og oppover så vil man lett badtrippe hvis man er nervøs i forkant, på LSD kan man badtrippe på så lite som 50ug hvis det er dårlig syre, i.e. som har høy bodyload, men de fleste vil nok klare en bomtur på 50-100ug helt fint, det er bare ubehagelig, går man opp i 200ug + og badtripper så blir verre.
Sist endret av Hans Høyhet; 7. juni 2020 kl. 16:02.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
LSD og ketamin er veldig forskjellige. Ketamin demper angst, mens LSD kan forverre det. Prøv en lav dose, jeg ville ha begynt med rundt 75ug, og ikke mer enn 100.
Hvordan er det med humøret? Blir man vanligvis i bedre humør når man tripper på LSD?
Sitat av Defending Vis innlegg
Hvordan er det med humøret? Blir man vanligvis i bedre humør når man tripper på LSD?
Vis hele sitatet...
Akkurat som med det første spørsmålet så kommer det helt an på.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Defending Vis innlegg
Hvordan er det med humøret? Blir man vanligvis i bedre humør når man tripper på LSD?
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke slik at man nødvendigvis blir i bedre humør. Psykedeliske stoffer endrer hvordan du oppfatter verden rundt deg på godt og vondt.
Noen vil reagere med panikk, andre med undring og noen med hysterisk latter og alt i mellom.

Vi har en tråd her på forumet som går dypere i temaet som jeg anbefaler deg å ta en titt på.
Anonym bruker
"Fri Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Jeg kan med sikkerhet si at å badtrippe i 12 timer ikke er spesielt artig.
Vis hele sitatet...
Og er man trippa nok kan 12 timer lett oppleves som 12000 timer. Eller lenger dersom konseptet med tid forsvinner fra bevisstheten, noe jeg selv har opplevd før. Jævlig slitsomt for å si det mildt. Men litt morsomt i etterkant, dvs sånn 4 uker senere.