Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1263
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Hei
Bor ikke lange T-baneturen unna sentrum, og vurderer å stikke en tur dit i helgen. Sjekke ut slottet, parken, Karl Johan. Bare titte. Mtp på forholdene satser jeg på at det nesten er folketomt. Jeg er ikke smittet.

Hvor uetisk mener dere dette er? Har dere noen innspill på evt smittefare? Hjernen min sier nei, men hjertet mitt sier ja...
Vi har ikke portforbud (ennå iallefall) så gjør hva du vil.
Hæ? Du bor i T-bane avstand og skal være turist i byen? Du BOR jo i byen. Byen går ingen plasser og den er der utover våren, sommeren og høsten også.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Trådstarter
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Hæ? Du bor i T-bane avstand og skal være turist i byen? Du BOR jo i byen. Byen går ingen plasser og den er der utover våren, sommeren og høsten også.
Vis hele sitatet...
Ja, men er ute etter å oppleve byen med få folk. Utnytte situasjonen, med folk i (u)frivillig karantene. Dårlig formulert tittel ja...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Hvordan vet du at du ikke er smittet men symptomfri?
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Trådstarter
Sitat av nso Vis innlegg
Hvordan vet du at du ikke er smittet men symptomfri?
Vis hele sitatet...
Det var det da, den egentlige problemstillingen... Skal se an situasjonen, med dette er det som holder meg tilbake.
Følg rådene, hold avstand til andre, vask hender og unngå store forsamlinger.

Vil si at jeg ikke oppfatter det som uetisk og ta en tur i egen by.

Men er du i karantene eller ruskete i halsen så synes jeg du kan bli hjemme.
Hver person som bruker kollektivtransport øker risken for de som må. For ikke å snakke om at det øker risken for deg, jeg ville latt være.
tenk på de stakkars bestemødrene om alle trengte sykehusplass samtidig.
kan da ikke være så vanskelig å bare stå sammen om detta så vi begrenser "bivirkningene"?
ikke uansvarlig å være ute.. bare hold avstand til folk og host i armhulen. Er du forkjølet hold deg hjemme. og du kan jo gå om det ikke er for langt
Sist endret av Oslooslo; 18. mars 2020 kl. 20:01.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Du må gjerne dra til sentrum, men jeg kan love deg at det er langt ifra folketomt. Det er annerledes, folk holder litt mer avstand enn vanlig, men været er fint og folk trenger å bevege seg.