Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1718
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer rett og slett på hvor mye ug som skal til for å begynne hallusinere på lsd? Vet det kommer ann på erfaring, vekt, kjønn osv men la oss si meg på 194 og 80kg.
jeg har prøvd engang før på 150ug tror jeg det var.. og det var første gangen min, jeg syns det gikk bra men vil prøve enda større dose å få mer visuelle/hallisinasjoner
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Om du kjørte 150μg sist gang ville jeg gått opp til 250. Er en mye sterkere tur, så vær forberedt på det.
Prøv heller 2cb hvis du er ute etter reint rekreasjonelle og hallusinerende effekter.

Man får mye mindre støy i hodet og mye mer visuelle effekter som morphing, drifting, fragmentering og generelt mye forskjellig.
Ja, 2C-B kan være mer visuell enn LSD. Hvis du er ute etter visuals. Men headspacemessig er LSD mye mer meningsfull og fascinerende. Selv synes jeg at 2C-B alene er nokså kjedelig, med mindre man kjører på med 50+ mg og oppnår en retarded headspace man ikke klarer å få noe særlig fornuftig ut av. Mange artige tanker, perspektiver, men mangler litt sammenheng for min del. 2C-B har en mindre alvorlig vibe også da.

Enig med kamelia ang dosering, 250 vil være et bra og fornuftig opptrapping.
Sist endret av Stray Wanderer; 8. januar 2020 kl. 16:05.
En gang tok jeg 150 mg 2c-b fordelt i etapper gjennom en lang natt. Det var discolys og bevegelse i alt overalt. Måtte tisse sittende, for jeg så fem stråler som gikk hver sin retning. Gøy, men LSD gir mere mening, men mere krevende.
Jeg syns 300mcg er perfekt, vistjeg får skikkelig flytende dråper med lsd. Men med lapper sier folk allslags doser på samme lapp, folk vet rett og slett ikke. Min erfaring er at to lapper kan være perfekt en gang, eller en blir litt mye en annen gang, så det er litt usikkert med dosering. Jeg liker derfor flytende lsd, som er 300mcg per dråpe tror jeg. Vi drypper det på gummisnop som ikke er noe problem å ha i lomma hvor en du er. Men lsd brukes best i hjemmet syns jeg, eller i skogen.

s
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Sopphuet Vis innlegg
Prøv heller 2cb hvis du er ute etter reint rekreasjonelle og hallusinerende effekter.

Man får mye mindre støy i hodet og mye mer visuelle effekter som morphing, drifting, fragmentering og generelt mye forskjellig.
Vis hele sitatet...
2C-B er helt forferdelig.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av kamelia Vis innlegg
2C-B er helt forferdelig.
Vis hele sitatet...
Og da skal jeg minne deg på at din ene opplevelse kan ikke være en fasit på hvordan 2c-b oppleves. Jeg har ikke erfaring med stoffet selv men jeg husker beskrivelsene til Shulgin og hans lille bande av psykonauter, og jeg vil tørre påstå det ikke er så langt unna derivatet 2c-i som jeg har personlig erfaring med.

2C-* stoffene anses å være milde, klart går det an å dosere feil som med de fleste andre ting og jeg har opplevd 2 tilfeller av folk som friket ut og ikke likte rusen (2C-I) men til gjengjeld har jeg mange flere som likte det og noen opplevde faktisk euforiske tilstander de sa de sjeldent hadde opplevd maken til.
Sist endret av Dodecha; 14. januar 2020 kl. 12:49.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mye forskjellig syre også. Har opplevd flere ganger å få det jeg vil kalle HD-tripp av LSD. Ingen visuals, men alt blir super skarpt og surrealistisk selv om du bare ser det som faktisk er rundt deg. Om det er visuals du vil ha, gå for 2c* eller DMT
Sitat av Dodecha Vis innlegg

2C-* stoffene anses å være milde,
Vis hele sitatet...
2c-E og 2C-P er ikke akkurat milde da. I andre enden av skalaen finner du 2C-stoffer som ikke engang er psykoaktive.