Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 3695
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lurer på denne nedturen. Da jeg var innkjørt så ble jeg bare trøtt og litt deppa ved nedturen, men nå når jeg ikke er vant til det føler jeg meg så ekkel.

Depressive følelser, økende angst, svimmel/ør i hodet. Svimmel ble jeg forsåvidt allerede da jeg tok smellen. Var 0,3, men helt tørr amfetamin. Hvis vekta mi er riktig.

Det verste er nervene og denne småsvimle følelsen. Det forsterker angsten for jeg begynner å lure på om det er noe galt med meg. Kan ikke huske at det var slik. Nå kjenner jeg at jeg ikke orker mer. Den gode følelsen jeg fikk var kjempekort. I stedet har jeg følt meg svimmel og svak i kroppen i timesvis. Gjorde vel det sist jeg prøve én smell, men da tok jeg litt mindre enn i dag. Kan ikke huske at jeg var svimmel i hvert fall.

På en måte tørr jeg ikke legge meg til å sove siden jeg føler meg litt tung i pusten.

Føler meg som en noob. Bare at denne gangen gav det ikke mersmak...

Så hvor lang tid før jeg bør føle meg litt bedre? Jeg tok smellen 1130 så bør jo være veldig godt i gang med nedturen.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er altfor individuelt til å si noe konkret, men en god nøkkelregel: Så fort du klarer å spise og sove kommer du til å føle deg mye bedre.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er altfor individuelt til å si noe konkret, men en god nøkkelregel: Så fort du klarer å spise og sove kommer du til å føle deg mye bedre.
Vis hele sitatet...
Men jeg har angst så så blir redd for å slutte å puste. Huff hvorfor gjorde jeg dette. Håper jeg husker dette til neste gang suget melder seg.

Hjelper det å drikke øl tro?
Sist endret av Veggen; 9. juli 2019 kl. 23:01. Grunn: Slo sammen innlegg
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Et par pils for å roe nervene vil nok ikke gjøre vondt verre.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg er så varm i topplokket. Rart om jeg blir overopphetet NÅ. 11 timer etter inntaket..

Jeg er bekymret for at jeg har tatt en overdose, men at det merkes først på vei ned...
Ta deg en kald dusj, få av deg klær og drikk kaldt vann!

Eller ring legevakt om du er usikker!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er så varm i topplokket. Rart om jeg blir overopphetet NÅ. 11 timer etter inntaket..

Jeg er bekymret for at jeg har tatt en overdose, men at det merkes først på vei ned...
Vis hele sitatet...
Tror det her skal gå helt fint altså Som du sier, så ville du nok lagt merke til en overdose for lenge siden om det var saken. Høres mer ut som noe angst som sitter å lurer. Jeg vet akkurat hvordan det er da jeg sliter med det selv så jeg føler med deg.

For min del, så hjelper det å flytte fokuset til noe annet. Jeg synes det er lett å grave meg ned i angsten min da det blir vanskelig å skille mellom "bare angst" og noe man genuint burde bekymre seg for. Løsningen min på dette er rett og slett å gjøre noe annet, så godt jeg kan.

Du kan også prøve å være nysgjerrig istedenfor. Vær din egen psykolog og spør deg selv hvor dette kommer fra, og hvorfor? Jeg synes det gjør det enklere å få et overblikk på tankene mine slik at jeg lettere kan se at det ikke er noe å bekymre seg for.

Siste tipset jeg har er bare å puste. Når jeg slet med panikk anfall flere ganger i uken, så var det dette som hjalp meg aller mest. Det jeg gjorde var å "puste i firkant" som det heter. Man gjør det slik:

Pust inn gjennom nesa i 4 sekunder.
Hold pusten i 4 sekunder.
Pust ut gjennom munnen i 4 sekunder.
Hold pusten i 4 sekunder.

Så bare repeterer man det til man føler seg bedre. Sier det igjen, det hjalp meg utrolig mye så anbefaler denne hvis du føler sterkt på angsten.

Det er forresten vanlig å bli redd for at man skal slutte å puste for noen når de opplever angst. Så tror ikke at det er noe farlig, kan oppleve det selv. Håper det ordner seg
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar. Dette er bare så ekkelt. Er fryktelig varm og ør i hodet, og rommet snurrer litt når jeg prøver å lukke øynene. Har også en følelse av at blodtrykket er høyt.

Pulsen er ikke så ille da. Den er vel mellom 70 og 100 alt ettersom jeg blir redd.

Jeg er redd for hypertermi. Har lest at det hender seg at symptomer på overdose kan være i 24 timer. Men virker bare merkelig å skulle ta overdose på 0,3...

Ligger her og tenker at hvis bare dette går bra så er jeg ferdig med det svineriet. Det er lenge siden jeg fikk noe positivt ut av det. Det kommer nok aldri tilbake. Jeg tror ikke kroppen min tåler mer rett og slett. Etter at jeg ikke lenger var på kjøret så har kroppen min gått fra å tåle masse til mindre enn normalt tenker jeg.

Det er det varme hodet og hodepinen jeg er mest bekymret for, men må jo bare holde ut. Kan ikke ringe og spørre legevakt for det må ikke komme min fastlege for øre at jeg tok en sprekk i dag. Jeg ber til en høyere makt om å få sovne og våkne trygt i morgen.

Jeg har skrevet et langt notat til meg selv som jeg kan gå tilbake til og lese neste gang jeg skulle få lyst på en smell. Det er IKKE verdt det lenger.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar. Dette er bare så ekkelt. Er fryktelig varm og ør i hodet, og rommet snurrer litt når jeg prøver å lukke øynene. Har også en følelse av at blodtrykket er høyt.

Pulsen er ikke så ille da. Den er vel mellom 70 og 100 alt ettersom jeg blir redd.

Jeg er redd for hypertermi. Har lest at det hender seg at symptomer på overdose kan være i 24 timer. Men virker bare merkelig å skulle ta overdose på 0,3...

Ligger her og tenker at hvis bare dette går bra så er jeg ferdig med det svineriet. Det er lenge siden jeg fikk noe positivt ut av det. Det kommer nok aldri tilbake. Jeg tror ikke kroppen min tåler mer rett og slett. Etter at jeg ikke lenger var på kjøret så har kroppen min gått fra å tåle masse til mindre enn normalt tenker jeg.

Det er det varme hodet og hodepinen jeg er mest bekymret for, men må jo bare holde ut. Kan ikke ringe og spørre legevakt for det må ikke komme min fastlege for øre at jeg tok en sprekk i dag. Jeg ber til en høyere makt om å få sovne og våkne trygt i morgen.

Jeg har skrevet et langt notat til meg selv som jeg kan gå tilbake til og lese neste gang jeg skulle få lyst på en smell. Det er IKKE verdt det lenger.
Vis hele sitatet...
0,3 med god makka rett i blodåre uten toleranse er litt mye. Hvis du ikke kan kontakte legevakta, så vær snill og sett deg ned i en kald dusj til du føler deg bedre og litt til. Gjenta om følelsen kommer tilbake. Det hjelper deg både fysisk og psykisk. Ikke meningen å skremme deg. Ta denne erfaringen som en lærepenge (som du selv sier), neste gang kan være den siste.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
0,3 med god makka rett i blodåre uten toleranse er litt mye. Hvis du ikke kan kontakte legevakta, så vær snill og sett deg ned i en kald dusj til du føler deg bedre og litt til. Gjenta om følelsen kommer tilbake. Det hjelper deg både fysisk og psykisk. Ikke meningen å skremme deg. Ta denne erfaringen som en lærepenge (som du selv sier), neste gang kan være den siste.
Vis hele sitatet...
Jeg målte temperaturen, den er bare 36. Likevel så varm i hodet. Ligger med en kald klut på panna.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg målte temperaturen, den er bare 36. Likevel så varm i hodet. Ligger med en kald klut på panna.
Vis hele sitatet...
Jeg føler med deg. Har vært der mange ganger selv. Selv om jeg har opplevd dødsangst Og panikkangst på nedtur så har jeg gått på en ny smell gang på gang. Regner med du ikke har noe beroligende tilgjengelig benzo eller sovetabletter? Men det har ihvertfall hjulpet meg ut av knipa noen ganger. Men det beste er at du blir så skremt at du ikke gjør det igjen. Det er helt for jævlig å være der du er nå. Jeg fikk sykebil til å hente meg en gang, da ble det konstatert raskt panikkanfall på nedtur. Har du noen til å være med deg kan det hjelpe. Vær sterk
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg føler med deg. Har vært der mange ganger selv. Selv om jeg har opplevd dødsangst Og panikkangst på nedtur så har jeg gått på en ny smell gang på gang. Regner med du ikke har noe beroligende tilgjengelig benzo eller sovetabletter? Men det har ihvertfall hjulpet meg ut av knipa noen ganger. Men det beste er at du blir så skremt at du ikke gjør det igjen. Det er helt for jævlig å være der du er nå. Jeg fikk sykebil til å hente meg en gang, da ble det konstatert raskt panikkanfall på nedtur. Har du noen til å være med deg kan det hjelpe. Vær sterk
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt ekstreme panikkanfall før hvor jeg har blitt hentet i ambulanse og masse tester på sykehuset, et overarbeidet hjerte og benzo IV.

Dette har vært anderledes. Kjenner ikke igjen den nærheten i hodet og svimmelheten..Pulsen er roligere nå, men kjennes som at blodtrykket er noe høyt.

Jeg tok et halvt bikkjebein. Er skeptisk til de jeg har for de er av samme utseende som en del tok overdose på. Var mye om det i avisene. Men har jo sett en kompis svelge fire stk på rappen liksom.

Er vel bare redd for å gjøre vondt verre nå. Pluss jeg skal ta pisseprøve om 9 dager så må være forsiktig med benzo. Det sitter i en stund hos meg.

Lurer på når jeg skal få sove. Jeg er trøtt, men når jeg prøver øker bare pulsen igjen. Og det svimler jo. Så...

Dette suger. Har ingen som kan være sammen med meg nei. Håper på å kunne holde dette skjult. For det går egentlig mye bedre med meg. Ble bare en liten sprekk nå. Det gav ikke mersmak for å si det sånn.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Den ørheten i hodet skulle det stå.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vil ikke jinxe noe, men kan virke som at det roer seg nå. Mindre varm, nervøs og ikke like harde pulsslag. Eneste er at hendene mine er litt hovne nå, men har jo tastet på tlf i hele natt.

Jeg kom på at jeg hadde jo en betablokker igjen fra da jeg gikk på det hver dag mot angst og uro. Det brukes gjerne betablokkere i tillegg til benzo på sykehuset når de får inn noen med overdose eller panikkanfall.

Mulig det er den som hjelper. Eller så har jeg bare ridd av verste stormen. Håper jeg. At det ikke blusser opp igjen...

Dette er på langt nær den verste reaksjonen jeg har hatt på drugs, men den var anderledes, jeg er alene og vil ikke oppsøke hjelp så da ble det skummelt. I tillegg bryr jeg meg vel litt mer om å ikke dø nå enn jeg gjorde før. = lettere redd. Etter det panikkanfallet hvor jeg ble innlagt på sykehus og det kunne hatt fatalt utfall pga overbelastning på hjertet så har jeg nok blitt traumatisert...Det er det skumleste jeg har vært med på. Og jeg har nesten blitt banket til døde av eksen min...

Er fortsatt ikke der at jeg klarer å sove. Selv om jeg er ganske trøtt. Forhåpentligvis gikk det bra denne gangen også .

Har ikke lyst til å utsette meg for dette igjen.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
For noe piss amfetamin er. For noe piss rusmidler er, men spesielt amfetamin som jeg var avhengig av før. Jeg ruset meg på 2 g amf fordelt på 4 smeller i døgnet, enda mer i helgene, også tok jeg benzo, dolcontin, hasj, MDMA og litt annet på jevnlig basis. Jeg var stygt abstinent da jeg kom til avrusningen. Det var skikkelig blandingsbruk, men amf var hovedrusen.

Den rusen har funket meg sånn opp, men så presterer jeg å glemme det etter hvert og tenker jeg skal ta "en kveld". Vel jeg gjorde jo det i går da og det har vært en ræva opplevelse. Nå som kroppen ikke er tolerant lenger og ettervirkningene nok enda påvirker meg (sliter med lavt blodtrykk) så ble det bare helt rart. Jeg overdoserte helt klart da, men jeg ble ikke glad og lykkelig. Jeg ble som en robot som gikk ut og shoppet og ellers chattet med bekjente som jeg ikke egentlig har noe forhold til. Så begynte nedturen rundt kl 20 i går kveld og det ble verre og verre. Råsvimmel, angst, høyt blodtrykk og koke varm i hodet. Jeg har ligget og byttet kald klut til hodet mitt i hele natt. Nå bruker jeg isbitpose med kaldt vann i.

Pulsen og kvalmen har roet seg, Men jeg er enda litt ør i hodet og ja. Kokvarm! Det roet seg et par timer, men så begynte det igjen.

Hva faen er det for noe? Jeg har aldri opplevd det før. Så mye pepper jeg har brukt det året jeg brukte det daglig både rå kvalitet og søppel-kvalitet så er dette nytt for meg.

Er 22 timer siden jeg tok smellen. Burde det ikke gi seg snart? Føler jeg må kjøpe ned hodet for å unngå hypertermi som tross alt kan være farlig.

Jeg er så pisse lei rusmidler. Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv? Avhengigheten min er som en indre demon som lurer meg til å glemme alt det jævlige med rusen til den grad at i dagene før en planlagt sprekk så gleder jeg meg som en nykåt 16-åring. Men så suger det jo stort sett bare. Jeg har tydeligvis brukt opp dette med å få et mega rush av det. Jeg tåler det ikke lenger og det er faktisk å leke med livet mitt.

Det paradoksale er at jeg er kronisk suicidal og har noen selvmordsforsøk bak meg. Men når jeg føler livet mitt trues av noe jeg har pakket i meg så blir jeg skrekkslagen. Det blir jeg jo også de gangene jeg har forsøkt å ta livet mitt. Dødsangsten har tredt inn og overtatt styringa og ringt etter hjelp. Sist, for over ett år siden våknet jeg opp fra koma i respirator. Men ja. Jeg er faktisk jævlif redd døden selv om jeg ikke vil leve lenger heller.

Håper dette hodet slutter å koke snart. Aldri opplevd at det sitter så hardt i heller. Hva slags søppel-pepper var det der da. Har ligget og hylskreket i mårrest og er dypt deprimert.

Nei her må jeg kaste inn håndkleet. Jeg tåler det IKKE lenger.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For noe piss amfetamin er. For noe piss rusmidler er, men spesielt amfetamin som jeg var avhengig av før.
Vis hele sitatet...
Rusmidler er ikke piss, ditt forhold til dem er. Hvorfor skyte 0,3 uten toleranse? Siden du har mye erfaring med amfetamin, hvorfor trodde du at dette var er bra ide?

Er du sikker på at det var bare makka i skuddet? Tok du deg en liner før du satte skuddet for å kjenne etter om det faktisk stemmer overens med amfetaminrus?
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Rusmidler er ikke piss, ditt forhold til dem er. Hvorfor skyte 0,3 uten toleranse? Siden du har mye erfaring med amfetamin, hvorfor trodde du at dette var er bra ide?

Er du sikker på at det var bare makka i skuddet? Tok du deg en liner før du satte skuddet for å kjenne etter om det faktisk stemmer overens med amfetaminrus?
Vis hele sitatet...
Jeg Plei de jo å ta 0,5-0,8 4 ganger i døgnet, så tenkte 0,3 var ok. Jeg tok en 0,2 For noen måneder siden og da hadde jeg bare en helt vanlig nedtur, men ingen fantastisk rus da. Så tenkte 0,3 ville gå fint. Men det jeg glemte var at da jeg testet den med 0,2 i februar så var den fuktig. Nå var den helt tørr. Hadde den enda vært fuktig hadde det vel vært mer 0,5....Huff blir kvalm av hvor ukritisk jeg har vært.

Jeg går på mange smeller når jeg ikke er innkjørt for jeg opplever at kroppen min er veldig uforutsigbar. Når jeg er innkjørt derimot har jeg full kontroll. Gjennom mitt misbruk så har det vært lite sporadisk bruk. Av og til en måneds pause, men ellers hardkjør hele tiden i nesten to år før jeg gikk inn i behandling.

Jeg er jo en misbruker og ikke en bruker. Dessverre. Jeg har kontroll i den grad at jeg klarer fint å bare ta litt EN kveld. Men jeg har ikke kontroll på hva som er passe mengde og i går ble jeg grådig av kåtskapen etter pepper. Men fikk ikke dette digge adrenalinutslippet jeg pleier. Fikk et rush, litt smak i munnen, ble ganske svimmel og rolig samtidig som jeg ble full av initiativ. Pupillene mine er større NÅ enn de var i timene etter jeg hadde tatt det.

Så spørs om det ikke var iblandet noe greier da. Jeg bare har stolt blindt på eksen min som sa den var råbra. Han har drevet på med import og stor-opplegg i mange år så når han sier det er bra så tror jeg han. Burde visst testet en 0,1 ja. Men kjøpte bare 1 g da og nå er det fritt.

Også har jeg bikkjebein av typen som inneholder subutex liggende fordi en annen kompis stod og trykte de i seg rett foran meg og jeg tenkte ikke over den fake typen akkurat da. Bare glemte det av. Så den er jeg ikke gira på å bruke. Hehe.

Så da er det dolcontin igjen og det får bli en annen gang. Med min toleranse (64 kg) så er nok 20 mg evig nok. Uansett det gjør jeg ikke alene.

Nei jeg vet ikke. Jeg har gått på noen smeller her og der. Er bare 2 år siden jeg ble introdusert for annet enn alkohol og det tok noen få mnd til jeg var helt på kjøret. Hadde allerede misbrukt alkohol en stund for å slippe unna livet litt så veien den ble kort. Dessverre.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Shit jeg er så dårlig. Svimmel når jeg reiser meg, pupillene dirrer enda litt 25 timer etter inntak. Har blitt mindre da. Kvalm, slapp og en følelse av tung pust og et slitent hjerte. Klarer ikke spise...Men skal prøve nå for må jo ha energi til å kvitte meg med giften. Tror aldri jeg har tatt en slik overdose før. Har selvsagt overjustert noen ganger, men aldri har jeg vært så her dårlig av én smell og så lenge etterpå.

Har lest meg til at symptomer på overdose kan vare alt fra noen timer til 2-3 dager. Håper ikke det er sistnevnte for å si det sånn. Håper VIRKELIG ikke jeg får panikkanfall i kveld også, men jeg kom meg gjennom gårdagens og nattens anfall så klarer vel et til..Skal ta Truxal å sove på i kveld da.

Føler meg som en idiot som har gjort den typiske brøleren ved å ta overdose pga overvurdert toleranse etter å ha blitt nykter. Jeg er fullt klar over dette, men likevel tenkte jeg overhodet ikke på at sist da jeg tok 0,2 så var den ganske fuktig. Mens nå tok jeg 0,3 knusk tørr. Tenk om jeg hadde fått rett i hjertestans. Føler vel fortsatt ikke at jeg er helt trygg mtp alvorlige konsekvenser av overdosen, men håper det verste er over...Målet mitt er å ikke fortelle om dette feilsteget til noen. Jeg vil ikke skuffe alle rundt meg og jeg får tross alt lappen tilbake nå. Får legen vite om denne sprekken så er det seks nye måneder med pisseprøver. Nei jeg trenger lappen for å komme videre i livet...

Det er jo tydelig at jeg enda er påvirket så mye som jeg skriver. Jeg går liksom inn og ut av å bare være deppa og jævlig og til å ville skrive laaaange innlegg om denne kjipe opplevelsen. Jeg behøver å få skrevet av meg siden jeg ikke kan snakke med noen om det.

Kanskje ikke noen som leser, men ok det.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sist endret av MeTheWall; 15 timer siden kl. 21:01. Grunn: Slo sammen innlegg

Er det en "bug" at hvis man skriver to innlegg som anonym som blir slått sammen så vises brukernavnet? Kan jo potensielt være ganske forferdelig hvis det er tilfelle.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Lima Vis innlegg
Sist endret av MeTheWall; 15 timer siden kl. 21:01. Grunn: Slo sammen innlegg

Er det en "bug" at hvis man skriver to innlegg som anonym som blir slått sammen så vises brukernavnet? Kan jo potensielt være ganske forferdelig hvis det er tilfelle.
Vis hele sitatet...
Hva mener du?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva mener du?
Vis hele sitatet...
I det andre innlegget ditt så står det "Sist endret av MeTheWall; 15 timer siden kl. 21:01. Grunn: Slo sammen innlegg"

Angrer litt på å påpeke det i tråden her, burde kanskje heller postet det i tråden for anonym bruker.
Sitat av Lima Vis innlegg
Sist endret av MeTheWall; 15 timer siden kl. 21:01. Grunn: Slo sammen innlegg

Er det en "bug" at hvis man skriver to innlegg som anonym som blir slått sammen så vises brukernavnet? Kan jo potensielt være ganske forferdelig hvis det er tilfelle.
Vis hele sitatet...
Nei MeTheWall er en av de som moderer forumet, og har oppdaget at to eller flere innlegg ble skrevet etter hverandre. Ettersom anonym bruker-funksjonen her ikke slår sammen innlegg automatisk, gjør administrasjonen det for ham
Sist endret av Stingray; 10. juli 2019 kl. 14:55.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Lima Vis innlegg
I det andre innlegget ditt så står det "Sist endret av MeTheWall; 15 timer siden kl. 21:01. Grunn: Slo sammen innlegg"

Angrer litt på å påpeke det i tråden her, burde kanskje heller postet det i tråden for anonym bruker.
Vis hele sitatet...
Åja nei jeg som TS er ikke den personen. Vet ikke hva som har skjedd der egentlig.
Sitat av Stingray Vis innlegg
Nei MeTheWall er en av de som moderer forumet, og har oppdaget at to eller flere innlegg ble skrevet etter hverandre. Ettersom anonym bruker-funksjonen her ikke slår sammen innlegg automatisk, gjør administrasjonen det for ham
Vis hele sitatet...
Det stemmer.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Åja nei jeg som TS er ikke den personen. Vet ikke hva som har skjedd der egentlig.
Vis hele sitatet...
Som Stingray skriver, skyldes det at to innlegg har blitt postet anonymt etter hverandre av samme bruker og anonyme innlegg slås ikke sammen automatisk.
Grunnen til at jeg slår sammen innleggene er for at det skal bli ryddigere i tråden, da det fort blir rotete med x-antall innlegg etter hverandre av samme anonyme bruker.

Kan også legge til at som anonym bruker vil man ikke kunne redigere etter at innlegget er postet, så alle anonyme innlegg det står «Sist endret av bruker-x» har blitt endret på av moderator/crew/admin.
Sist endret av Veggen; 10. juli 2019 kl. 21:13.
føler du deg bedre nå?
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av carttown Vis innlegg
føler du deg bedre nå?
Vis hele sitatet...
Jepp! Bare litt småkvalm og enda litt varm i topplokket, men ikke så mye!

Jeg ble fryktelig forbannet på meg selv! Haha. Og sikkert fortsatt litt speeda så mye som jeg skrev. Men nå er jeg bare veldig fornøyd med å ha klart meg gjennom dette uten for voldsom panikk slik at jeg ikke ringte legevakten og avslørte meg.

Nå skal jeg endelig sove og i morgen våkner jeg vel helt fin!
Grunnen til at du føler deg kvalm ironisk nok tror jeg faktisk er at du ikke har spist/såmye, kjenner ihvertfall til den. er vel ikke noe vits å kjøpe joghurt nå. ha en fin natt)
imorra våkner du nok mye bedre i formen
Jeg har aldri merket noen antydning til nedtur uansett hvor mye amf jeg skyter. Faktisk så føler jeg meg gjerne bedre dagen etter den første natta uten søvn, får en slags mestringsfølelse pga. at jeg har vært våken så lenge. Men om du merker noe av ubehag så tenker jeg at dette går over så fort du får deg litt søvn, få også i deg i hvertfall LITT mat, og enda mer om det er mulig, samt noen D, E, B-vitaminer, magnesium og antioksidanter, dette tenker jeg også vil hjelpe litt. Og drikk mye vann, ikke minst!
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av carttown Vis innlegg
Grunnen til at du føler deg kvalm ironisk nok tror jeg faktisk er at du ikke har spist/såmye, kjenner ihvertfall til den. er vel ikke noe vits å kjøpe joghurt nå. ha en fin natt)
imorra våkner du nok mye bedre i formen
Vis hele sitatet...
Det kan være, men tror kvalme er et symptom på overdose. Så vidt jeg leste meg opp hadde jeg symptomer på moderat overdose, men jeg vet jo ikke sikkert da det er selvdiagnostisering.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Jeg har aldri merket noen antydning til nedtur uansett hvor mye amf jeg skyter. Faktisk så føler jeg meg gjerne bedre dagen etter den første natta uten søvn, får en slags mestringsfølelse pga. at jeg har vært våken så lenge. Men om du merker noe av ubehag så tenker jeg at dette går over så fort du får deg litt søvn, få også i deg i hvertfall LITT mat, og enda mer om det er mulig, samt noen D, E, B-vitaminer, magnesium og antioksidanter, dette tenker jeg også vil hjelpe litt. Og drikk mye vann, ikke minst!
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri hatt en nedtur lik denne før. Altså angst, panikk og skikkelig deppa ja, men her var det helt klart noe mer enn det. Jeg er nok ikke i tvil om at jeg tok for mye. Spesielt med tanke på hvor svimmel jeg var, overopphetingen og det at da jeg satte skuddet så ble jeg bare rolig og rar og ikke sånn superspeeda som jeg pleier dersom det er lenge siden sist jeg har tatt noe.




Det var vel egentlig først på fredag at jeg følte meg normal igjen. På onsdag i 18-tiden kjente jeg meg ikke lenger overdose-dårlig, men jeg var helt ødelagt fysisk resten av kvelden og hele torsdagen. Sov veldig mye, svimte av et par ganger (sliter med lavt blodtrykk så besvimer lett hvis jeg er dårlig) og var ellers bare helt ribbet for energi. Som om jeg hadde vært på kjøret i dagevis gjerne kombinert med MDMA også. Det var bare ikke noe med denne rusopplevelsen som ble positivt. Får meg til å tenke at jeg har brukt opp kvota. Kroppen min reagerer ikke slik den gjorde før og jeg får mye mer angst enn jeg fikk før. Kommer nok av at jeg rett og slett har blitt litt traumatisert av den gangen i november hvor jeg ble kjørt av ambulanse og inn på akuttmottaket og videre på hjerteovervåkningen. Det satte en støkk i meg og nå skal det bare ikke så mye til før kroppen min tror det er samme situasjon på nytt selv om det ikke er det.

Det er helt sykt hvor lite jeg tåler nå i forhold til da jeg trykte i meg alt mulig døgnet rundt. Akkurat nå føler jeg meg bare mett av hele opplegget. Hvis jeg visste at jeg kunne fått en fin runde med helt "vanlig" nedtur så ja takk. Men den gangen i november og nå har vist meg at mine dager med speed bør være over. Plutselig dør jeg liksom. Og det er jo litt rart at jeg blir redd for det da jeg har vært kronisk suicidal i over to år og regelmessig drømmer om å slippe å leve mer. Men dødsangsten tar fullstendig tak når jeg merker at noe ikke er som det skal være. Det er jo derfor jeg enda lever. På grunn av denne alvorlige dødsangsten. Har ikke klart å ta livet mitt fordi jeg er så redd for at det er verre å være død enn levende. Uansett hvor jævlig det er å være levende.

Derfor er det så skuffende at jeg nå innser at jeg ikke bør ruse meg mer på slikt. Rusen ble en måte å legge selvmordsplaner på hylla. Nå når jeg ikke føler for å ruse meg mer og etter hvert har innsett at jeg ikke tørr å ta livet mitt så er jeg stuck. Huff.