Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4689
Hei, noen som har noen tips om rimelig tur til Torrevieja?
Alle tips mottas med takk!
Fly til Alicante eller Murcia. Sjekk deretter feriehus på Finn.no. Det finnes mange ledige leiligheter og hus, i allslags størrelse og standard ut fra ditt budsjett.
Sist endret av reklame; 2. juli 2019 kl. 17:58.
Trådstarter
43 2
Mange takk for tipset.
Personlig mening: Torrevieja suger. Fin plass, men det var kun pensjonister sist jeg var der. Anbefales ikke.
Sitat av feitsomfaen Vis innlegg
Personlig mening: Torrevieja suger. Fin plass, men det var kun pensjonister sist jeg var der. Anbefales ikke.
Vis hele sitatet...
Enig. Jeg ville heller prøvd en annen by i nærheten av Alicante; Atea eller Calpe i Nord og Cartagena eller Murcia i sør.

Men dette er jo personlige meninger. For alt vi vet er ts en pensjonist som vil finne seg godt tilrette i Torrevieja.

Hva er du konkret ute etter ts? Bading og sol eller by og shopping?
Trådstarter
43 2
Mange gode tips her, er meg og 2 kompiser som skal ned å besøke ei kjerring som driver en bar. Hun er herfra hvor jeg bor så det skulle være en overaskelse at vi kom. Vi skal bare ned og ha noe varme, og gjerne båtturer og litt action som vannjet etc.. Og gjerne en pool ved leiligheten. Er det ca. 35 km fra Murcia til Torrevieja? Noen som vet priser på taxi fra flyplassen?
Sist endret av Fairie51; 2. juli 2019 kl. 22:03.
50 euro fra Alicante flyplass til Torrevieja
Ta heller buss fra flyplassen til torrevieja, koster 7 euro
IT-Konsulent
Benytt mariannetours, de setter opp busser til norske flygninger, og koster ikke all verden. Dog så er taxi ok priset også.
Trådstarter
43 2
Mange takk folkens, hva skulle mann gjort uten freak.no