Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1066
Hei. Jeg har nylig fått tilbake gnisten/lysten for å tegne, hovedsakelig med kullstifter. Er det noen som har tips til sider/klipp/dokumentarer jeg kan se på nett? Gjerne noe som er lett å få til/god øvelse for en "nybegynner".

Nettopp begynt å bruke pinterest og bruker generelt YouTube veldig mye, men alle tips er velkommen.

Ingen som har noen tips?
Sist endret av ronniba; 31. mars 2019 kl. 11:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er faktisk en ikke altfor gammel tråd med noen fine lenker her på forumet: Figuary 2019.
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
Er faktisk en ikke altfor gammel tråd med noen fine lenker her på forumet: Figuary 2019.
Vis hele sitatet...
Takker og bukker Hadde glemt den tråden allerede


Det lønner seg iallefall å starte med basics hvis du ikke har tegnet noe særlig fra før.
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg


Det lønner seg iallefall å starte med basics hvis du ikke har tegnet noe særlig fra før.
Vis hele sitatet...
Tegnet en del for 12 år siden og da øvde jeg mye på basics. Gjør det nå også da det ga meg mye. Tegner så og si hver dag nå og vurderer kurs til vinteren. Takk for tipset