Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1166
Hei

Er en del ute i vinterkulden for tiden og er noe lei av å fryse på fingrene når jeg er på skytebanen.

Er det noen som har tips til en skytehanske/vott som funker selv når kvikksølvet kryper godt under -25 samtidig som den puster så ikke fukt blir et stort problem?
Har selv hansker fra Sealskinz som jeg bruker på jakt, også når det er bikkjekaldt ute. Pekefingrene kan man dra av oppover, så låses de fast der av magneter. Funker fjell!
Trådstarter
Sitat av Marshmallows Vis innlegg
Har selv hansker fra Sealskinz som jeg bruker på jakt, også når det er bikkjekaldt ute. Pekefingrene kan man dra av oppover, så låses de fast der av magneter. Funker fjell!
Vis hele sitatet...
Kan du linke til de hanskene? Sliter med å finne de på nettsiden de har.
Sitat av Goyhest Vis innlegg
Kan du linke til de hanskene? Sliter med å finne de på nettsiden de har.
Vis hele sitatet...

Tror han mener disse -
https://www.skittfiske.no/sealskinz/...hanske--oliven
Sitat av zerofero Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Var akkurat de jeg bruker ja.

Kan også legge til at materialet de er lagd av gjør at du får godt grep på børsa, ihvertfall på kolber lagd av plast og laminat. Da jeg kjøpte de var de på tilbud til et par hundrelapper, og det var desidert et røverkjøp!
Sist endret av Marshmallows; 24. januar 2019 kl. 22:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hm, kunne sikkert vært praktisk som "Pokemon-Go-hanske"