Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1007
Hei

Jeg kom over i skapet på badet, hadde så lyst på noen piller så fant jeg Vival. Folk sier at Vival er nesten det samme som Valium, er dette riktig? De jeg fant var 5mg i hver tablett. Hvor mange tabletter skal jeg ta? Leste en artikkel om at voksene skal ta 2.5mg mens barn får bare ta 0.8mg, Jeg er bare 13 år da men er interrisert og nysgjerrig. Har nå tatt rundt 4-5 sobril og føler meg gangske slapp og har en deilig førelse, så derfor lurer jeg på om jeg kan ta en vival eller om jeg skal vante til en annen dag?
Hvor lange varer rusen? Noen sier det varer i 1 time og andre sier det varer rundt 20 timer. er ikke helt sikker, derfor spør jeg freak

Takk for svar
Den som bare er der
Du er bare 13. Ta også voks opp før du begynner å ruse deg. Plutselig ender du langt ute på kjøret.
Normalt gidder jeg ikke moralpreken, men du er 13. Vent 10 år, for din egen del.
Den som bare er der
Bare jeg som synest at utestengelse er en god ide for denne brukeren. Ikke for å ha brytt regelen, men for hans eget beste? Tipper nok han har lest her inne også blitt interessert i å prøve rusmidler. Greit nok å ver nysgjerrig, men når du er 13 år burde du ikke begynne å ruse deg.
Sitat av RavnX Vis innlegg
Bare jeg som synest at utestengelse er en god ide for denne brukeren. Ikke for å ha brytt regelen, men for hans eget beste? Tipper nok han har lest her inne også blitt interessert i å prøve rusmidler. Greit nok å ver nysgjerrig, men når du er 13 år burde du ikke begynne å ruse deg.
Vis hele sitatet...
Det er jo positivt at han søker etter informasjon om rusmidler han skal ta. Hvis han blir kastet ut fra forumet kommer han nok bare til å satse på at det går fint å spise alle disse pillene.


Til trådstarter: Vival og Valium er inneholder det samme virkestoffet, så de gir lik rus hvis doseringen er lik.
For å være ærlig, så bør du ikke ta disse pillene. Heller ikke sobril. Hvis du blir avhengig, kan du oppleve abstinenser som er værre enn heroinabstinenser. (dette er ikke noe jeg skriver for å skremme)

Hvis du har noen psykiske problemer som angst eller depresjoner, anbefaler jeg deg å ta det opp med noen du stoler på, feks lærere, helsesøster eller noen andre du føler deg trygg på. Å bruke disse pillene for å dempe slike plager er en veldig dårlig løsning, og du kan finne mange skrekkhistorier om pillemisbruk her på forumet.
Sist endret av 3RD; 1. september 2013 kl. 01:00.