Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2106
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tatt noe kokain en gang tidligere men fikk ingen effekt, kan være at jeg hadde drukket mye hele kvelden og fikk hodepine x1000 av all drikkinga? alikevell tok jeg noen striper. Ble alikevell dritdårlig på morgenen og kjemperar og tørr i halsen.. Masse hjertebank etterpå. Men tenkt ta det rolig ikveld, kanskje 1-2 øl, tror dere at det går greit da ta noen striper? gi det en 2 sjanse? Hvordan er man da etter rusen går ned?
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
gi det en 2 sjanse
Tror ikke du kommer til å merke så mye i morgen, så lenge du ikke drikker så mye mer og sitter oppe hele natten.
Kokain blandet med alkohol danner kokaetylen som er adskillig mer giftig for kroppen (spesielt hjertet) enn bare kokain i seg selv. Alkohol demper kokain-effekten en del også, så hvis du vil kjenne på å være coked up, så ta det uten alkohol, men sammen med folk En fordel å ha god kokain.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Det virker som at en del forventer en rus av kokain. Misforstå meg rett, man blir jo ruspåvirka, men kjenner ingen rus på samme måte man kjenner det i kroppen eller hodet som med hasj, piller, mdma, opiater, lsd osv.
Kokain er mer en stemnings greie, du blir bare mer gira og høyrøsta. Mange liker det fordi det gir de selvtillitt, men for andre som ikke er rusa er den "selvtillitten" bare idiotoppførsel, vil egentlig tørre å påstå at grunnen til at de fleste som pleier å ta det bruker det er ikke pga rusen er så fet men pga hvor avhengighetsskapende det er og mye pga status og ikke tørre å si nei.

Ta en stripe eller to innafor en times tid, merker du ikke noe så er det bare bortkasta å ta mer. Man vil bli mer gira i gira settinger som f eks fotballpub, enn om man sitter i middagsselskap hos kompis. Det er som sagt ikke noe som gir eufori følelse eller rus du kjenner at du er rusa på. Høyere puls, kraftigere hjertebank, gjøre mere ut av seg selv, og veldig ofte sinna og kort lunte lett å havne i bråk for man føler seg tøff og frampå og lett å være ufyselig mot damer fordi man tror man er tøff og selvsikker nok til å sjekke de opp..
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det virker som at en del forventer en rus av kokain. Misforstå meg rett, man blir jo ruspåvirka, men kjenner ingen rus på samme måte man kjenner det i kroppen eller hodet som med hasj, piller, mdma, opiater, lsd osv.
Kokain er mer en stemnings greie, du blir bare mer gira og høyrøsta. Mange liker det fordi det gir de selvtillitt, men for andre som ikke er rusa er den "selvtillitten" bare idiotoppførsel, vil egentlig tørre å påstå at grunnen til at de fleste som pleier å ta det bruker det er ikke pga rusen er så fet men pga hvor avhengighetsskapende det er og mye pga status og ikke tørre å si nei.

Ta en stripe eller to innafor en times tid, merker du ikke noe så er det bare bortkasta å ta mer. Man vil bli mer gira i gira settinger som f eks fotballpub, enn om man sitter i middagsselskap hos kompis. Det er som sagt ikke noe som gir eufori følelse eller rus du kjenner at du er rusa på. Høyere puls, kraftigere hjertebank, gjøre mere ut av seg selv, og veldig ofte sinna og kort lunte lett å havne i bråk for man føler seg tøff og frampå og lett å være ufyselig mot damer fordi man tror man er tøff og selvsikker nok til å sjekke de opp..
Vis hele sitatet...
Kokain går jo absolutt i kroppen.

Når du leknner det strømmer gjennom hele kroppen og suser i ørene og smakene blir forandre i samme sekund det treffer inn.

Koakim er svært fysisk og psykisk for meg.
Kjenner det i hele kroppen. Til og med penis føles annerledes og spennende.

Har mye å si hvordan man inntar det. Tar man veldig mye på en gang basalt får man kanskje den virkningen, men freebase og IV bruk er svært fysisk og du kjenner absolutt mer enn en stemningsendring.

Men da bruker man jo gjerne ganske mye stoff.

Skal man pp byen og sniffe 0.05g linjer er det litt som du beskriver.

Men kjenner meg ikke igjen i din beskrivelse av Kokain over her.

Pleier å riste i hele kroppen av gleden, og føle øresus som er helt fantastisk når Kokainet iblodet når hjernen.

Nei faen må fikk jeg lyst på det. Lenge siden sist.

Står over og løper heller en tur. Får noe lik følelse underveis og når jeg er ferdig med det.

Var Ike for å prike, men litt viktig ting blir riktig her siden folk bruker det som oppslagsverk.

Var en som anbefalte en å drikke alkohol med opiater når han ikke hadde brukt opiater på lenge her i går...
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Trådstarter
Prøvde det. Var bra denne gangen, pratet uten å stoppe. Problemer med søvn nå, virker som om ting er ekte av det som skjer i drømmen. Havnet i noe slags søvn med telefonen i handen, virket som om jeg chattet med masse rare folk og vi snakket om diverse rusmidler. Så startet jeg sutte på fingre i drømmen som om alt var ekte. Hørte noen sa nei til meg. Prøvde lukke opp øyner, men klarte det ikke. Visste da at det var en drøm. Sleit som fy med å komme til meg selv. Skjer når jeg prøver å sovne nå. Noe virker helt merkelig med kroppen, virker som om den rister litt..

Noen som vet av dette?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Har sett folk som ikke har fått effekt av fishscale cola (85%+ renhet) første gang de prøvde. Er hverken lege eller ekspert men skulle tro det har med at kroppen "Jobber imot" siden det er gift. Kan også være at du fikk ræva vare. Hvem vet.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har sett folk som ikke har fått effekt av fishscale cola (85%+ renhet) første gang de prøvde. Er hverken lege eller ekspert men skulle tro det har med at kroppen "Jobber imot" siden det er gift. Kan også være at du fikk ræva vare. Hvem vet.
Vis hele sitatet...
85% fishscale
HVA ER DET?

Fishscale er jo wu tang cland og talemåte for Kokain smugling på amerikansk

Men 85% og samtidig ræve vare høres rart ut.

Er veldig normalt folk er fulle og ikke forstår kola rusen, men vi andre merker jo at de snakker mer og danser mer

De merker dog ikke selv de er rusa. Da er det god Kokain som regel
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Har prøvd cola fra gode connections som alle sier er bra, har prøvd cola fra dårlige connections som alle sier er så som så, har prøvd cola direkte fra dnm's som mange sier er det beste de noen gang har prøvd. Har aldri betalt for noe av det så det har aldri vært salgs snakk.

Eneste effekten jeg får er en mild buzz/energi, en liten edge og litt mild nervøsitet/paranoia. Kokain er definitivt ikke for alle og mange opplever nærmest ingen positiv effekt. Som med alle narkotiske stoffer så påvirker det folk forskjellig.
Utforskeren
Sluzzz's Avatar
Jeg syntes cola suger balle om man ikke har drukket en del. Uansett om det er fishscale eller ei.

Men så er vel jeg også mer vant til å bruke meth når jeg først skal ta stimulanter uansett. Blir fort Goliat mot lille David i sammenligning.

Kola er mer som kaffe med dopamin rush