Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1289
En oppfølger av "Første musikk prosjekt" som jeg postet i Desember 2018. Takk til Tvi||ing, kimmy9gga og Unge Banos for å hjelpe meg mer enn de sikkert tror.

Kjempet igjennom mye konfliktere følelser men har prøvd å utvikle musikk stilen min mer, og har hatt spesielt mye fokus på mixing (som anbefalt forrige gang). Men ser fortsatt etter konstruktiv kritikk.

Her har du de nye sangene:
- Frokost Rap
- Blå Sommer 2019

Og siden jeg valgte å "slette" sangene fra forrige prosjekt (siden jeg ikke synes de va bra nok), så har jeg lastet opp alle fra det prosjektet her: Alle Gode Ting

Så der har vi det, er spesielt intereset i tilbakemelding om flow og mixing (Hva synes du om valg av EQ, Compressor, Reverb, Delay etc..). Men ser så klart etter deres tanker om musikk stilen, recording kvaliteten, tekstene, vibes og alt musikk relaterte ting dere kan komme på.

Til slutt, er det noen som vil lage noe musikk sammen? Kan komme med et gratis vers på sin sang om du vil
Legg meg til via discord Maim#7227 eller ta kontakt via Twitter.

Takk for at du tok tid til å høre, og setter pris på alt av tilbakemelding, si det du mener (selv om du hater det)!
- IO (Maim)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Digga det jeg hørte. Kul stil!