Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2029
yo, skal ta molly neste helg og lurer på hvor tidlig jeg må droppe medsa for å få effekt av drugsa? Finner lite på google så håper på egne erfaringer eller noe mer generelt om SNRI og molly. Har tidligere tatt på SSRI (fontex) og da hadde molly en veldig downer effekt samtidig som det holdt å skippe meds et par dager i forveien for å få effekt, men usikker på SNRI. Satser på at å la vær å ta en dag eller to før jeg roller holder?


Til info har jeg tatt flere ganger både på og av antidep og vet det går fint å droppe medisinene et par dager. Vet også veldig godt at det ikke er verdt pengene å rolle på meds

Takk på forhånd uansett <33
Venlafaxine has an elimination half-life of approximately 5 hours (+/- 2 hours) which is extremely short compared to other popular antidepressants. This means that the Venlafaxine should be fully cleared from your system in about 1.15 days (just over a day).
Vis hele sitatet...
Er du på effexor XR eller instant release? Det er iallefall kort halveringstid så en til to dager før burde holde.
om du kan, så ca 2 uker før mdma. om ikke, så mange dager du kan opptil 2 uker.
Sitat av Picard Vis innlegg
Er du på effexor XR eller instant release? Det er iallefall kort halveringstid så en til to dager før burde holde.
Vis hele sitatet...


https://www.felleskatalogen.no/ir/me...ka-krka-565049

Har faktisk ikke peiling? Denne linken kom opp når jeg trykket på resepten på helse norge. Sier det deg noe? Står Venlafaxin krka 75mg depotkaps. på pillebrettet. Er lyserosa kapsler.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ikke gi deg no svar for jeg kobla aldri det at det var effexoren som gjorde at jeg aldri merka noe av mdma og extacy, måtte ta tre ganger så mye som andre for å merke noe, til tross for at jeg på den tiden var fersk og andre erfarne. Gjaldt også sopp og syre. Så det er altså en greie med at det ikke gir effekt sammen? Trodde det bare var meg som var fucka
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan ikke gi deg no svar for jeg kobla aldri det at det var effexoren som gjorde at jeg aldri merka noe av mdma og extacy, måtte ta tre ganger så mye som andre for å merke noe, til tross for at jeg på den tiden var fersk og andre erfarne. Gjaldt også sopp og syre. Så det er altså en greie med at det ikke gir effekt sammen? Trodde det bare var meg som var fucka
Vis hele sitatet...
Hahaha jeg og! Sa etter jeg hadde snorta, droppa og drukket skam mye at jeg gikk på antidep og alle bare loool ok lykke til med rusen da. Ikke prøvd psykedelisk, men med emma er det fordi antideppen kontrollerer serotonin nivået ditt og emma maxer det. Så druget får ikke gjort greia si når du har medsa i systemet. Hvis ingen svarer på om jeg har de instant release eller de andre så gambler jeg bare på at jeg har de og dropper medsa to dager i forveien. Kan oppdatere på om det funker
Du sier jo selv at det er depotkapsler? (depot er det XR heter på norsk)
Shit, får du ikke seriøse bivirkninger av å bråstoppe effexor? Jeg merker det ved lunsjtid om jeg glemmer p ta det på morgenen.... :-/
Jeg tror du burde vente i minst 30 timer, men om du vil være sikker på at den ikke demper rusen så er det greit å gi det 40-50 timer slik at det meste er eliminert fra blodet.

https://www.depressionforums.org/for...6747ee18eb.png
Sist endret av Picard; 1. juni 2019 kl. 02:02.
Sitat av Miss Curious Vis innlegg
Shit, får du ikke seriøse bivirkninger av å bråstoppe effexor? Jeg merker det ved lunsjtid om jeg glemmer p ta det på morgenen.... :-/
Vis hele sitatet...
Samme her, brain zaps som f...!
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Du sier jo selv at det er depotkapsler? (depot er det XR heter på norsk)
Vis hele sitatet...
Jeg vet veldig lite om medsa jeg går på. Men roter de til i ny og ne og merker ikke noe forskjell. Merker egentlig ingen effekt av de uten om småting som ay sex lysten peaker og appetitten er litt bedre. Men betyr det at de er kapsler at det ikke er vits å rolle i helgen? Er isåfall kult å vite på forhånd haha
Sjekk lingen jeg viste deg, der viser det blodkonsentrasjon av depokapsler slik som du har i 0 til 80 timer etter inntak. Etter 50 timer er du saa aa si sepponert (altsaa det er ute av blodet ditt i all praktisk forstand). Selv om det er depokapsler, saa senker de bare opptaket, halveringstiden paa effexor er fortsattt ekstremt kort, noe som gjoer at mange ogsaa for bivikrninger naar de skipper en dose. Om du trenger aa vente fult 50 timer det er en annen sak.

Sist endret av Picard; 1. juni 2019 kl. 14:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Picard Vis innlegg
Sjekk lingen jeg viste deg, der viser det blodkonsentrasjon av depokapsler slik som du har i 0 til 80 timer etter inntak. Etter 50 timer er du saa aa si sepponert (altsaa det er ute av blodet ditt i all praktisk forstand). Selv om det er depokapsler, saa senker de bare opptaket, halveringstiden paa effexor er fortsattt ekstremt kort, noe som gjoer at mange ogsaa for bivikrninger naar de skipper en dose. Om du trenger aa vente fult 50 timer det er en annen sak.

Vis hele sitatet...

Tuuusen takk! Jeg kjører 50 timer just in case, skal ikke ut skal bare ha kosekveld så sykt kjipt om jeg ikke peaker.
Sitat av Miss Curious Vis innlegg
Shit, får du ikke seriøse bivirkninger av å bråstoppe effexor? Jeg merker det ved lunsjtid om jeg glemmer p ta det på morgenen.... :-/
Vis hele sitatet...
Jeg stoppet med 300mg Effexor på dagen og merket ingen negativitet rundt det. Men det kom en vanvittig sexlyst over meg som varte i 10 dager. Vi er alle forskjellige