Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1107
Anonym bruker
"Rød Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
halla

jeg lurer på om det finnes nettsider eller no der man kan få gratis brukerutstyr som kanyler, sprøyter osv? Lurer spesielt på filtere. har hittil bestilt på ebay men det blir dyrt i lengden og må ofte vente en evighet før de kommer i posten. noen som veit om noe?
Vet at de større byene i landet deler ut gratis brukerutstyr. Nettsider har jeg aldri hørt om.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke gratis, men jeg har sett billige sprøyter o.l på testhelsen.no. Frakta er på noen få dager bare.
Har kun bestilt hjemmetester der, så vet ikke helt hvordan det er med sprøyter og sånt da
De eneste stedene jeg har sett må du møte opp og du får ikke dra derifra med det.
Mange byer som gir ut gratis utstyr osv innen et visst klokkeslett, bla. middelstore byer
Anonym bruker
"Fortrolig Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke gratis, men jeg har sett billige sprøyter o.l på testhelsen.no. Frakta er på noen få dager bare.
Har kun bestilt hjemmetester der, så vet ikke helt hvordan det er med sprøyter og sånt da
Vis hele sitatet...
Signerer denne. Bra side. Bestiller alltid hjemmetester derfra. Kommer i postkassa innen kort tid.
Synes det er merkelig at ingen nevner apoteket. Ikke gratis, men tilnærmet. Koster nesten ingen ting for en boks med 100 sprøyter eller kanyler.
Sist endret av TrippyKing; 24. februar 2020 kl. 22:38.
Anonym bruker
"Rød Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for tips skal sjekke den siden.

Apotek har ikke disse wheelfiltrene jeg er ute etter heller ikke andre filtre