Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1667
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har et par spørsmål:

Hvordan kan man få gjort gate speed renest mulig?

Å skyte helt ren amfetamin, hvor farlig med tanke på blodpropp etc er det?

Har fryktelig lyst til å skyte amfetamin igjen men er redd for helsa. Skjønner kanskje jeg ikke burde vurdere det, men prøver å kartlegge litt. Hvordan kan man gjøre det tryggest mulig?
Går vel an med aceton, men ikke begynn å skyt. Få som ikke får noe særlig funk ut av det når man først har begynt med det. Også en lettere vei å skyte andre stoffer. Det er ihvertfall sånn jeg har sett det funker.
Sist endret av susiserken; 23. februar 2020 kl. 22:29.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har et par spørsmål:

Hvordan kan man få gjort gate speed renest mulig?

Å skyte helt ren amfetamin, hvor farlig med tanke på blodpropp etc er det?

Har fryktelig lyst til å skyte amfetamin igjen men er redd for helsa. Skjønner kanskje jeg ikke burde vurdere det, men prøver å kartlegge litt. Hvordan kan man gjøre det tryggest mulig?
Vis hele sitatet...
kan hjelpe deg med første spørsmål, men hvor mye kjemi vil du sette deg inn i..?
enkel aceton-vask (fjerner det meste drit), el mer avansert med både div løsemidler, kjemikalier og testing og justering av ph (avhengig av hva du får tak i osv kan denne måten gjøre opptil ca 95% rent)..?
Amfetamin er vell vannløslig? Hørte om et triks hvor man putter det i kaffefilter, sender igjennom aceton eller isopropanol og så muligens sprit. Det skal såvidt skille ut alle fetløselige stoffer osv. Så sitter du igjen med et renere produkt.
meth i allefall kan rekrystalliserewr ved å bruke tørr aceton og isopropanol/evt tørr alkohol til å rekrystallisere i kjøleskap feks og det danner nye krystaller man kan få ganske store. Vet ikke hvordan det er med vanlig gul amfetamin som ikke er krystaller da,

Edit dette har jeg ikke prøvd selv og vil kreve at du finner ut hvor mye iso/aceton per g osv. Enkleste som jeg pleier å gjøre er aceton vask som munted artist sier. Bland speed og aceton alt du kan i et shotglass, la det stå, gjerne fryst i 10-20 min til det ligger et lag i bunn av glasset og acetone oppå. Det flytende laget med acetone filtreres i kaffefilter over et større glasss og det som blir igjen i filter og shot-glassbunn samler du og tørker på en tallerken
Sist endret av Bluesky_; 24. februar 2020 kl. 13:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Håper ikke du mener at du skal begynne å skyte igjen etter at du har klart å slutte med sprøyta