Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3640
Hei dere!

Lurte på om noen her inne har peiling på hvordan jeg kan kjøpe bitcoins anonymt?

Altså alt fra Wallet og nettsider jeg må benytte meg av.

Ønsker kjøp av bitcoins til ca 17 000 Kr.

Men har vrengt hjernen min i flere dager, og lest haugevis av artikler. Blir ikke noe klokere :-(
Veldig vanskelig å kjøpe bitcoin anonymt da de fleste aktørene krever ID-papirer fra deg, men dog umulig. Som jeg har nevnt tidligere i annet tråd er den beste måten å handle bitcoin på f2f møter. Vet om én aktør som driver med dette innenlands. Om du ikke bor langt unna svenskegrensa har svenske lovlige plattformer for handle av bitcoin.

Lykke til
Sitat av Anonym113971 Vis innlegg
Veldig vanskelig å kjøpe bitcoin anonymt da de fleste aktørene krever ID-papirer fra deg, men dog umulig. Som jeg har nevnt tidligere i annet tråd er den beste måten å handle bitcoin på f2f møter. Vet om én aktør som driver med dette innenlands. Om du ikke bor langt unna svenskegrensa har svenske lovlige plattformer for handle av bitcoin.

Lykke til
Vis hele sitatet...

Takk, jeg bor ikke langt fra svenskegrensa nei. Så kan ta en kjøretur.?
Hvilken lovlige plattformer er dette da, eller den aktøren du nevner? :-)
Sist endret av meitemark; 8. februar 2022 kl. 18:16.
Sitat av CyberPrincess1 Vis innlegg
Takk, jeg bor ikke langt fra svenskegrensa nei. Så kan ta en kjøretur.?
Hvilken lovlige plattformer er dette da, eller den aktøren du nevner? :-)
Vis hele sitatet...
Jeg bodde i Gøteborg i noen år. Der pleide lagde jeg meg en bruker på https://localbitcoins.com/
med falsk ID. Det du gjør deretter er å kontakte lokale selger og møte dem personlig istedenfor vis nettsidens portaler. Gbg er en fin kjøretur unna så mulighetene dine er mange.

Den aktører driver under bordet, og så vidt jeg vet strider det mot forumets hellige regelverket og nevne dem åpent her dessverre.
Mycelium wallet appen hat kjøp og salg uten id. Men er ikke mange selgere i Norge. Mnge i Sverige og Danmark dog
Sitat av CyberPrincess1 Vis innlegg
Hei dere!

Lurte på om noen her inne har peiling på hvordan jeg kan kjøpe bitcoins anonymt?

Altså alt fra Wallet og nettsider jeg må benytte meg av.

Ønsker kjøp av bitcoins til ca 17 000 Kr.

Men har vrengt hjernen min i flere dager, og lest haugevis av artikler. Blir ikke noe klokere :-(
Vis hele sitatet...

Hvor i landet holder du til? Langt unna Oslo?
elsker glass ;?)
3 0
husker når en bitcoin kostet 20 000kr, istedenfor å investere brukte jeg noen av de på årsavgift på bilen... rip
Du kan kjøpe Bitcoins, og så kjøre det igjennom en Bitcoin Mixer (f.eks. bitcoinmix.org som jeg har brukt tidligere).
Sjekk ut https://paxful.com/, her kan du kjøpe Bitcoins ved å bruke gavekort. Men du må regne med å betale ekstra sammenlignet med sider som krever ID-sjekk.