Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 6020
Nå ble det plutselig slik at man satt alene på nyttårsaften.
Jeg er 29 år forsåvidt
Drev og lette litt etter konserter og ting i Europa, men har enda ikke funnet noe spennende. Noen som har forslag til en okey plass fra 31-1jan å besøke?

Glad i alt fra klassisk musikk til hip hop og house. Tanken var bare å finne noe annet å gjøre enn å henge på pcen på nyttårsaften, det blir for stusselig selv for meg.
Så lenge du gjør noe du liker å gjøre alene, på nyttårsaften, så er det ikke stusselig i mine øyne

I så fall vil jeg kontre og si at det er mer stusselig å føle at du må gjøre noe sosialt på nyttårsaften bare fordi det er normen.

Og for å svare på spørsmålet ditt - jeg aner ikke hva slags fete ting man kan gjøre på byen på nyttårsaften. Alltid vært hjemmefester for min del.
Jeg har ikke noe valg jeg altså, drar jeg ut på nyttårsaften ender jeg opp på en smell jeg føler på lenge. Har fått låne huset til broren min siden de skal bort, og det er fest her jeg bor nå. Tar med meg laptopen og stenger meg inne den kvelden. Føler man går glipp av noe. Men jeg våkner vertfall opp neste dag med førerkort i behold en stund til (går på urinprøver, og elsker kjøre bil), slipper angst og depresjon, og er ikke mange tusen fattigere. Kan dra å trene istede.. 1 nyttårsdag
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Føler den selv. Føles ikke som om noen av vennene bryr seg lenger, alle er optatt med et eller annet. Har lyst å dra hjem til folk og preike, dama slo opp. Ting er egentlig bare dritt akk nå. Fuck slutten av året, oktober-februar er alltid helvete for meg.
Barcelona. Fantastisk by, skjer alltid noe kult der
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
Barcelona. Fantastisk by, skjer alltid noe kult der
Vis hele sitatet...
Om bare jeg hadde penger.
Skulle jeg dratt på impulstur i nyttårshelgen tror jeg det hadde blitt Berlin.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Om noen er alene på nyttårsaften og har sted i kjekke bergen by er det bare å sende PM.
Er bare øksemorder på fredager så do not worry ai em seif boio
Dra på Melkweg i Amsterdam og feir nyttårsaften der, du kommer ikke til å angre!
Sitat av Kamelia Vis innlegg
Føler den selv. Føles ikke som om noen av vennene bryr seg lenger, alle er optatt med et eller annet. Har lyst å dra hjem til folk og preike, dama slo opp. Ting er egentlig bare dritt akk nå. Fuck slutten av året, oktober-februar er alltid helvete for meg.
Vis hele sitatet...
Ikke noe vintermenneske selv heller, og tror jeg inkluderer mars måned også. For sikkerhetsskyld da den kan være kald og gufsen den også. Også er det noe med de superkorte dagene som gjør at selve livet fort blir mørkere enn det hadde trengt å bli. Men det skyldes sikkert meg selv også, mister litt initiativ på senhøsten. Og driver ikke på med typiske vinteraktiviteter. Så det er ikke mye som tilsier at en bør gå ut en tur heller. Og jeg vet jo egentlig at jeg blir mørkere til sinns om jeg sitter for mye inne. Men får liksom ikke gjort noe med det, kommer ikke inn i noen rytme og hver høst ender jeg opp som støttemedlem på gymmen helt til langt ut i februar mars før jeg kommer igang igjen.

Trist det skar seg mellom dere. Lenge siden du ble single? Tror de aller fleste trenger å få ventilert ut å få delt aggen etter et samlivsbrudd, for om ikke er det fort at en blir ennå mørkere til sinns.

Har en gammal kompis jeg ikke ser så ofte lengre, men han er litt unik og har alltid vært. Om han føler han trenger å snakke om noe, løsne litt på proppen liksom så bare gjør han det. Uansett hva andre forsøker å snakke om så bare tømmer han seg fullstendig blant venner. Får ut alt. Ofte tenkt at det skulle vært deilig å klart å være sånn som ham, for å slippe å bli gående å holde alt inne hele tiden. Men det er så sosialt stigmatiserende å være så selvsentrert som ham så det får jeg virkelig ikke til.

Kanskje du kan forsøke det? Bare stå på døren hos en venn litt utpå dagen i morgen? Straks du blir bedt inn bare tømmer du og ventilerer fullstendig. Uten tanke for at det er sosialt uakseptert å være slik. Kanskje du er tøffere enn meg og faktisk får til å gjøre noe slikt? Så kan du fortelle om det her etterpå.

Vet ikke om noen som er så totalt sorgløs som min gamle kompis. Tror det ene og alene skyldes måten han får ut aggen på.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Kamelia Vis innlegg
Om noen er alene på nyttårsaften og har sted i kjekke bergen by er det bare å sende PM.
Er bare øksemorder på fredager så do not worry ai em seif boio
Vis hele sitatet...
Real talk da, om noen er keen er d helt ait for meg, skal null og niks og ingenting. Er alltid ensom på nyttårsaften selv, alle er ute på fest men blir aldri egt inva.
Jeg også sitter alene på nyttårsaften. Jeg gleder meg, fordi jeg ikke trenger å dra på fest med masse fulle og innmari ultrakule folk. Jeg ser på dette som å trekke meg tilbake fra samfunnet for å hvile og reflektere over livet det siste året. Jeg har alkoholproblemer og er blakk så jeg har ikke penger til å feste for meg selv med øl engang og gleder meg til å være edru. Men jeg skal lage god mat til middag.

Du kunne jo kjøpe deg et opphold på spa eller gå ut alene på restaurant. Eller spander et hotell og spis god frokost på første nyttårsdag.

Godt Nyttår til alle!