Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1296
Har noen 5 MG oksydorm. Aldri prøvd før og har bare lyst å prøve. Er 58 kg og kvinne. Bør jeg ta 2 stk kanskje? Har 4 stk på 5 MG hver og skal prøve med min mann som er 90 kg.
Vi lurer også på hvordan det ville være å ta de når man har tatt amfetamin ? Tenker da når amf rusen begynner å få over.
Takk på forhånd for svar.
Hilsen voksent, ganske forundring par over 40😁
Syns det var behagelig å ta Oxy det i det amfetamin begynte å avta. Jeg brukte å snorte 20mg Oxy (var 90kg på det tidspunktet), og det var midt i blinken. 10 kan være litt beskjedent for mannen din, men for deg på 58kg er nok 10 nok til å begynne med. Heller for lite enn for mye, når det kommer til opiater.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Waste å ta under 15-20 oralt, hvis ikke det er ønskelig å bruke sprøyter ville jeg vurdert å svelge en og så sniffe en etter 20min. Går "fint" sammen med speed, har blandet flere ganger. Men hvis det var meg så hadde jeg spart oxyen til du kjenner at kroppen er litt sliten etter amfen så kan det hjelpe geit på følelsen. Evt ta de for å forlenge rusen litt, med eller uten en liten mengde speed samtidig
Trådstarter
33 3
Helt uaktuelt med sprøyte . Så det anbefales å snorte?

Hvordan er det å ha sex på denne blandingen ?
Sist endret av Vercat; 25. august 2020 kl. 20:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Vercat Vis innlegg
Helt uaktuelt med sprøyte . Så det anbefales å snorte?

Hvordan er det å ha sex på denne blandingen ?
Vis hele sitatet...
Anbefales å snorte ja. Tviler på at puling er særlig givende, men amfetaminen kan jo fortsatt henge i litt, så det er håp
Anonym bruker
"Ferdig Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Vercat Vis innlegg
Helt uaktuelt med sprøyte . Så det anbefales å snorte?

Hvordan er det å ha sex på denne blandingen ?
Vis hele sitatet...
300mg snorting gir lik effekt som 50mg i sprøyte, så anbefaler å skyte. men ikke skyt mer en 50-200mg. bare kjøp noen 2ml 12mm sprøyter på apoteket de koster 7kr. å snorte speed er waste.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Er x heroinist elsker sex på opiater. Kan ha sex kjempe lenge og ofte komme flere ganger.

Også på kun speed , men den blandingen gjør meg som mann ofte veldig kåt


Kanskje ikke når jeg er innkjørt og føler meg som en ekkel narkls, men tror dere kan få en du kveld.

Kan risikere ereksjonssvint, men utelukker jo ikke sex og det finnes jo hjelpemidler om penetrasjon er viktig.
Har man først brutt barrieren med å skyte så vil man få en fetisj for å skyte alt mulig.

«Plugg» det opp i rumpa. Biotilgjengeligheten til oksykodon er høy i baken. Mix med lunken vann og press det i baken mens man ligger på rygg. Ligg i 5-10 minutter for best opptak.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
vil bare stikke hodet innom å si jeg syns det er ganske dårlig gjort av folk å anbefale skyting av rusmiddler. har man ikke skutt før bør man aldri falle i den fella, det går som regel rett til helvete. blir oppgitt når jeg ser slikt, i værste fall kan din anbefaling dytte første dominoen til en livslang kamp med avhengighet, overdose, og dødsfall.