Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 11305
Jeg har brukt makka en del, men har aldri forsøkt meg på hard kondisjonstrening mens jeg har vært påvirket av det, bare moderat fysisk aktivitet som rask gange, sykling etc. Vil nå komme i form igjen, ved hjelp av en times cardio 4-5 ganger i uken. Er det en veldig dårlig ide når jeg bruker en del makka (1-2 gram om dagen)? Har jo en del høyere puls enn vanlig under fysisk aktivitet når jeg er på makka, anslår at jeg under intensiv kondisjonstrening vil ligge på over 90% av makspuls.

Dette er vel individuelt, og jeg må vel prøve meg frem, men generelt?
Ikke at jeg er lege eller noe, men høy puls/blodtrykkkan føre til hjerneblødning. når du tar amf får du automatisk høyere puls, og når du samtidig åppå der igjen skal løpe hardt kan du få en smell. i tillegg merker du ikke at du blir sliten...
Godt med smør
Huff og huff, flyene er i luften og moraliseringsbombene kommer snart. Tror jeg vertfall

Men før den tid, så vil jeg bare si noe du helt sikker vet, du må spise, hydrere og gjøre de 2 tingene tusen ganger om dagen skal du være litt fornuftig.

Lytt ekstra på kroppen din, siden den får ekstra påkjenning, og spise skikkelig må du uten makka og med makka for og gå skikkelig ned i vekt.

drikk mye vann, spis sunt, og vær ekstra OBS på faretegnene. Men jeg er skråsikker selv på om det er en god ide kompis, men det er bare du selv som kjenner kroppen din. Men lytt for all del på tipsene og advarslene folk kommer med!
Lurt? Nei. Akutt farlig? Tviler.