Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2075
Hei. Jeg går på en skole der de får politiet til å komme med hunder ca 2-4 ganger i året , der hunden snuser rundt skolen og inne i klasse rommene.

Jeg røyker selv hasj men kun fredager og lørdager..
Lukter hunden det av meg hvis jeg har på meg nyvaskede klær og har dusjet?
Finnes det noe jeg kan gjøre for å ikke lukte det?
Hjelper det å spise c vitamin piller å drikke masse ?
De kan ikke ta deg for noe med mindre du har noe på deg. Så om du ikke har saker med deg på skolen kan de ikke ta deg for noe.
Gikk på VGS i Trondheim.
Alle i klassen fikk streng beskjed om at hvis noen ble tatt for å ha brukt rusmidler etc, politiet skulle altså snuse på folk, så ville eleven bli utvist fra skoleåret.
Trådstarter
12 0
Vi aner ikke når de kommer bare rektor som vet, men de sa vi måtte ta pisse prøver hvis det luktet noe ...

Men det sstemmer ikke med andre ord?

Men har de noen rett til å vite hva vi gjør på fritiden?

...................
Sist endret av likrom; 22. august 2009 kl. 16:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nå må dere slappe av litt da. Så lenge du ikke har noe på deg eller dunster av hasj, skal det gå greit. Kan hende at hunden snuser litt på deg, for ikke alltid det hjelper å vaske klæren (selv om det hjelper betraktlig).

Hva skal dem gjøre ut av det, hvis du ikke har noe på deg? Ingenting anatageligvis.

Hvor gammel er du? Hvlike skole er det snakk om. Jeg vil vel ikke tro at de bare kan kreve pisseprøve av deg fordi hunden snuste litt. (Personvern osv...)
Sitat av VLK Vis innlegg
Gikk på VGS i Trondheim.
Alle i klassen fikk streng beskjed om at hvis noen ble tatt for å ha brukt rusmidler etc, politiet skulle altså snuse på folk, så ville eleven bli utvist fra skoleåret.
Vis hele sitatet...
Hvilken skole er det snakk om?: )
Hvis hunden markerer på deg, kan politiet kreve urinprøve? Det er jo ikke ulovlig å lukte cannabis, men det er ulovlig å ha thc i kroppen.
Sist endret av exocytose; 22. august 2009 kl. 16:42.
Sitat av bluefrog Vis innlegg
Hvilken skole er det snakk om?: )
Vis hele sitatet...

Tiller VGS
Trådstarter
12 0
Jeg fyller 16 å det er Åssiden VGS ...

Har liksom litt mye å miste å har ikke lyst i det hele tatt å slutte på skolen eller slutte å fyre...
Vi hadde nettopp den samme problemstillingen oppe her.
Sitat av VLK Vis innlegg
Råd:
Slutt på skolen eller ikke røyk hasj. Du sliter om purken sniffer deg.
Vis hele sitatet...
Det er vel litt og ta i, du sliter jo ikke.
Kan vel lure deg unna med du var på en fest her for leden og mange røyka hasj.

Tror neppe de gidder og kalle deg inn på pissings om du ikke har noe på deg.
Slapp heeelt av! Bikkja kommer IKKE til å lukte noe med mindre du akkurat har røyka, og om den gjør det, så kan de ikke og vil ikke gjøre noen ting om de ikke finner noe på deg. Bikkjer tar feil OFTE, så de kan ikke bare taue alle bikkja blir ivrig på!

Jeg røyka selv en haug på videregående. Vi mekka alltid joint borti kroken der jeg satt, fordi vi hadde arbeidsbenker med skillevegger, og det var utenfor synet til læreren. EN dag kom det snut med bikkjer. Den klikka i hjørnet der min plass var, men siden de ikke fant noe skjedde ingenting. Jeg hadde røyka tidligere på dagen, så bare for å være sikker sa jeg at jeg var allergisk mot hunder. Da slapp jeg ut før bikkja slapp inn!
Sist endret av fetter; 22. august 2009 kl. 17:31.
Trådstarter
12 0
Jeg klarer bare vikrleig ikke å slappe av :X For de sa at lukter bikkja noe MÅ dere ta pisse prøve... å var det noe i den prøven nyttet det ikke å si at vi hadde sittet i et rom de dem fyra-.-"

Men har de en rett til å vite hva vi gjør på fritiden?
Hvordan kan de kreve urinprøve hvis du eller foresatte ikke har underskrevet at du godtar at det kan bli tatt random urinprøver? Synes det høres urimelig ut...
Trådstarter
12 0
Man blir vell dratt ned på selve politistasjonen, så kjører de vanlige rutiner med å ringe foresatte .. Vil jeg tro-.-"
Vet ikke hvorvidt politiet må ha rettsordre for å kunne kreve en pisseprøve hvis en hund kun har markert deg. Det er hvertfall slik at de må ha det om man blir stoppet tilfeldig på gata(så lenge man ikke har noe på seg). Jeg tviler på at de kan kreve det kun om en hund har markert deg og, men det er jo mulig at de vil kontakte foreldrene dine. I så fall vil du jo være litt fucked uansett.

Hunder har veldig god luktesans, men vil annta at sjansen for å bli markert er liten om du passer på å gå i "rene" klær(klær som er vasket siden siste røykekveld) og dusjer før du drar på skolen.

Til alle dere andre som har kommet med meningsløse onelinere om at hasj er teit, så er det en grunn til at postene deres er borte. Ikke post med mindre dere har noe nyttig å tilføre tråden.

Når det er sagt vil jeg oppfordre til å kutte ned på røykinga. Det skader ikke å begrense seg fra dag en. Er fort gjort at man ender opp med å røyke en hel del mer enn først planlagt. For guds skyld ikke røyk på skolen. Det er noe av det mer idiotiske man kan finne på. Man er på skolen for å lære. Stein kan man være andre steder. Ikke at du har sagt du røyker på skolen, men om tanken skulle treffe deg så styr unna fristelsen.
Sist endret av Sinister; 22. august 2009 kl. 18:52.
Bitteliten digresjon - men bittelitt relevant til han som har planene i boks. Jeg gikk selv i klasse med en på vgs som hadde alt klart. Gode karakterer (smiskepetter uten like) og visste hvordan utdanningsforløpet skulle foregå.

Fikk høre i dag at han er blitt tvangsinnlagt på psykiatrisk med schizofreni som følge av rusmidler. Tror nok det er et resultat av ivrig sopp-spising og ikke hasjen men uansett et lite tankekors for en ung mann som deg selv i samme situasjon
Trådstarter
12 0
Nei jeg er nøye med hvor jeg røyker å er nøye med når , jeg røyker bare i helgene ...

Jeg er fullt klarover bivrikninger å trangen som pluteselig kan komme den dagen man ikke blir fjærn...
kanskje jeg er ung , men ingen grunn til å undervurdere

å ikke for å være pirkete men jeg er jente