Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 4273
Natt til 1. Mai presenterer Hardstyle DNA Showtek, Headhunterz, Amber D, Hardyboy og Miss Jarea på Ballroom i Oslo.

Dette blir den største Hardstyle satsningen Norge har sett hittil. Flere enn meg som skal dit? Hentet akkurat billettene mine

(Tråden er ikke laget for å reklamere, da jeg ikke jobber for Hardstyle DNA, men hos en konkurerende bedrift)

Noen flere Hardstyle elskere på Freakforum? Eventuelt noen som skal dit?

Litt informasjon:
Hvor: Ballroom i Oslo.
Pris: 365 kr (Forhånd, 400 i dør) Begrenset billetter, ikke altfor mange igjen.
jeg har allered 2 billetter dit;D blir rå bra detta her
Planen er å dra ditt men har det på vent angående en syden tur.
Kjenner mange som skal opp der, virker utrolig fet.
Og utrolig bra lineup!
Hvor jobber du?
skal kanskje ditt men det er jo så mye som skjer natt til 1 i oslo vett
Jeg er selv i besittelse av 2 billetter, gleder meg sinnsykt.
Ja skal der , selv om jeg jobber for en konkurrerende bedrift jeg og:P (BergenHardstyle)
Si værsåsnill at det ikke er 18 års grense!?
Sitat av Smoky Mo Vis innlegg
Si værsåsnill at det ikke er 18 års grense!?
Vis hele sitatet...
Det er nok det.
Sitat av Restyle Vis innlegg
Det er nok det.
Vis hele sitatet...
Kan man komme inn med noen som er over 18 da?
Antar nok at du ikke kan det :P
Sånn er det bare.. Om du kjenner noen "inside" kan du alltids få en jobb der, være med på opprigg og slikt, for å få komme inn. Slik jeg gjorde for å komme inn på diverse arrangementer før jeg selv ble 18..
Sitat av djxfade Vis innlegg
Antar nok at du ikke kan det :P
Sånn er det bare.. Om du kjenner noen "inside" kan du alltids få en jobb der, være med på opprigg og slikt, for å få komme inn. Slik jeg gjorde for å komme inn på diverse arrangementer før jeg selv ble 18..
Vis hele sitatet...
Men hvorfor kan man ikke komme inn med noen som er 18 år egentlig?
For eks vis jeg hadde dratt med min mor ( hadde aldri sjedd ) og da burde de vel slippe oss inn?
Men hvordan skal jeg få jobb der? hvem må jeg ringe?
Sist endret av Dr.Feelgood; 15. februar 2009 kl. 23:54.
Nei, de har alkoholsalg på slike arrangementer, og derfor sjekkes legg i døren, slik at de som jobber i baren skal slippe å spørre etter legg for hver enkelt kunde.

Ville anbefalt å sjekke med ledelsen av Hardstyle DNA, (Under The Sun), søk på Facebook så finner du kontaktpersoner.
Kan også sjekke ut http://www.facebook.com/group.php?si...id=47419256359
Jeg regner med at jeg tar turen jeg og.

Sitat av Smoky Mo Vis innlegg
Men hvorfor kan man ikke komme inn med noen som er 18 år egentlig?
For eks vis jeg hadde dratt med min mor ( hadde aldri sjedd ) og da burde de vel slippe oss inn?
Men hvordan skal jeg få jobb der? hvem må jeg ringe?
Vis hele sitatet...
Å komme inn sammen med voksne er heller vanlig på steder uten alkoholservering, kino o.l. Er det alkoholservering hjelper det som regel lite hvem du går med.
Sist endret av ql1rz; 16. februar 2009 kl. 00:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Smoky Mo Vis innlegg
Men hvorfor kan man ikke komme inn med noen som er 18 år egentlig?
For eks vis jeg hadde dratt med min mor ( hadde aldri sjedd ) og da burde de vel slippe oss inn?
Vis hele sitatet...
Jeg vil at du skal tenke over det en gang til; for de burde dem absolutt ikke. Ville du som 18åring, på årets strøste partydag - likt å danset rundt sammen med 100 fjortenåringer og deres foreldre? Ikke nødvendigvis ment som noe negativt mot de yngre; bare at du som 18åring helst ser at det ikke forekommer.
Sitat av Restyle Vis innlegg
Jeg vil at du skal tenke over det en gang til; for de burde dem absolutt ikke. Ville du som 18åring, på årets strøste partydag - likt å danset rundt sammen med 100 fjortenåringer og deres foreldre? Ikke nødvendigvis ment som noe negativt mot de yngre; bare at du som 18åring helst ser at det ikke forekommer.
Vis hele sitatet...
Jo er fullstendig enig med deg. Men bare at alle andre musikk sjangere har konsert der det ikke er 18 år, mens eneste hardstyle konserten i Norge. Det er som en drøm å dra dit. Btw så er det veldig lite fjortiser i Norge som liker Hardstyle. Så akkurat på denne konserten hadde det ikke kommet så mange.
Sist endret av Dr.Feelgood; 16. februar 2009 kl. 01:00.
Sitat av Smoky Mo Vis innlegg
Jo er fullstendig enig med deg. Men bare at alle andre musikk sjangere har konsert der det ikke er 18 år, mens eneste hardstyle konserten i Norge. Det er som en drøm å dra dit. Btw så er det veldig lite fjortiser i Norge som liker Hardstyle. Så akkurat på denne konserten hadde det ikke kommet så mange.
Vis hele sitatet...
Jeg forstår godt din frustrasjon på det holdet, vi er ikke de beste til å arrangere skikkelige konserter i div. sjangere her til lands - og jeg skulle selv ha likt å sett flere skikkelige konserter innen den type musikk. Forøvrig er det faktisk endel andre konserter som spiller elektronisk musikk, som house, trance og hardstyle i Norge - og typisk nok går flere av dem av stabelen på denne dagen, og med 18års grense.

Jeg finner det riktignok ganske snodig at du som under 18, har så god kontroll på musikksmaken til 'fjortisser' i hele Norge, ettersom det er ganske attraktivt her jeg bor, og vet om flere steder hvor det blir verdsatt.
Sitat av Smoky Mo Vis innlegg
Si værsåsnill at det ikke er 18 års grense!?
Vis hele sitatet...
Jo, heldigvis!
Blir rå fett, syk lineup han kisn har klart å høsta inn, hvordan er lokalet egentlig?
Sitat av djxfade Vis innlegg
Ja skal der , selv om jeg jobber for en konkurrerende bedrift jeg og:P (BergenHardstyle)
Vis hele sitatet...
Hehe, har sett deg skrive på GHS forumet
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Da er det bare 1 dag igjen, fler som skal?
Kjønn og alder!
jeg skal selvfølgelig dit tar med meg en gjeng på ca 15 personer dit også.
godt å se at det begynner å bli hardstyle arrangemanger i norge også, veldig behaglig å ikke måtte dra til nederland 2 ganger i året for å få høre min favorittsjanger live =)
Jeg blir nok å komme jeg også.
Drar med en gjeng på over 20 stk. hvorav de fleste ligger i aldergruppen 19-22.
Crabman's Avatar
Trådstarter
For dere som ikke er så aktive på facebook så er spilletidene ute:
21:00-22:00 Hardyboy
22:00-23:00 Amber D
23:00-24:00 Miss Jarea
24:00-01:30 Headhunterz
01:30-01:45 HARDSTYLE DNA SURPRISE
01:45-03:15 Showtek

Tenker jeg stikker bort 23:30 ca Skal med en gjeng på 10-20 stk, og gleder meg som faen. Eneste er at jeg har hatt en infeksjon i halsen, og går på pencilin Blitt litt bedre idag, etter å ha kastet opp 8-10 ganger i går :P

Hardstyle DNA har også annonsert en ny fest i oktober, for dere som ikke får vært med Billettene er forsåvidt utsolgt, og det selges ingen i dør.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
skulle i utgangspunktet der, men pga. økonomsike grunner har jeg sett meg nødt til å droppe dette.
Men men, gjør meg ikke noe egentlig, blir sikkert fett, men Headhunterz og Showtek er jo blitt nærmest definisjonen på komersiell hardstyle.

Bring inn The Prophet, Zany, Donkey Rollers, Noisecontrollers, Technoboy, eller lignende, så snakker vi
Kjipt å være grisefattig. :P Eller, Imorra får jeg penger. Men vil det være mulighet fpr billet i døra? :P
Sitat av KingPill Vis innlegg
Kjipt å være grisefattig. :P Eller, Imorra får jeg penger. Men vil det være mulighet fpr billet i døra? :P
Vis hele sitatet...
Billettene er i all hovedsak utsolgt. Beregn deg isåfall på svartebørs-priser.
Et tips til dere som ikke har biletter enda, følg med på den offesielle eventgruppen for dette arrangementet på facebook, vet det er flere der som har skrevet at de har biletter til salgs til normal utsalgspris.
hm.. mulig posten min ble slettet igår ;p vi ses etterpå! jeg gleeeder meg!
edit: jente 18, reiser med 3 x jente 18 også!
Sist endret av netaneR; 30. april 2009 kl. 09:25.
Jeg skulle ønske jeg viste om dette før.
Jeg elsker Hardstyle, spesielt HeadhunterZ !
Det er favoritt musikken min!
D:

Lagde tilogmed ett eget wallpaper til hyllest for dem her om dagen.
Blir det noe liknende utover sommeren ?
Skal på DefQon One 2010, da er jeg 18.
Samme med Sensation Black.

http://impulzedesigns.deviantart.com...terZ-117711059
Finner ikke kilde til det nå, men leste for 3 dager siden at 50 billetter selges i døra. Tror det stemmer også, da Hardyboy har reservert 2 av de til meg Så det er nok fortsatt håp for dere som ikke har billetter, ta turen så tidlig som mulig og prøv!

BLIR SÅ BRA IKVELD!
Crabman's Avatar
Trådstarter
Sitat av Prophet. Vis innlegg
Finner ikke kilde til det nå, men leste for 3 dager siden at 50 billetter selges i døra. Tror det stemmer også, da Hardyboy har reservert 2 av de til meg Så det er nok fortsatt håp for dere som ikke har billetter, ta turen så tidlig som mulig og prøv!

BLIR SÅ BRA IKVELD!
Vis hele sitatet...
Det stemmer IKKE at det legges billetter ut i dør. Det har blant annet Mihkku bekfreftet på facebook (Hovedansvarlig). Derimot så har Hardyboy sikkert litt fordeler, da han er DJ
For dere under 18; kan jo hende det er slik som det var på Tiesto 4. desember 08, at man kunne komme inn hvis man var under 18, under den forutsetningen at man hadde en EDRU verge som var 20 eller eldre.
Sitat av Crabman Vis innlegg
Det stemmer IKKE at det legges billetter ut i dør. Det har blant annet Mihkku bekfreftet på facebook (Hovedansvarlig). Derimot så har Hardyboy sikkert litt fordeler, da han er DJ
Vis hele sitatet...
Min feil, men var nemlig Mihkku som annonserte det Sikkert blitt endringer der.
Da er alle billettene utsolgt. jeg har fått min i posten, så jeg er fornøyd
Gleder meg sinnsykt til dette! Ikke planer om å drikke, men skal ha på meg path-pantsa mine ^^ (hjemmelagde xD)

Sitat av impulze Vis innlegg
Blir det noe liknende utover sommeren ?
Vis hele sitatet...
Har hørt at de arrangerer et til i september pga stor etterspørsel ;D
Men husker ikke hvor kompisen min fant ut av det
Sist endret av Meteor Freak; 30. april 2009 kl. 15:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har 2 biletter som ikke blir brukt, løp og kjøp
Må si jeg blei litt skuffet
1. De sleit med lyden i starten. de 2 store høytalerne oppe i taket tokk kvelden, før det var blitt kveld. Tok en liten stund før de fikk bytta ut den til høyre. Siden fikk de bytta ut den til venstre og, og da blei det skikkelig trøkk.
2. Elendige DJ'er i starten Var jo KUN donka-donka-donka-donka. Men må si jeg blei fornøyd når showtek kom! <3
3. Lufting. Elendig luft i lokalet.. Tror det kunne blitt bedre en del ved å holde døra ned til ytterdøra åpen.
4. "røykepauser". Sykt irriterene å måtte stå 10min i kø for å komme inn igjen hvis man skulle ut å ha seg litt frisk luft
5. Headhunterz kom ikke.

men alt i alt blei det bra når showtek endelig kom! Fikk dansen så svetten rant
Nå aner jeg ikke hvor mange slike party's du har hvert på før, men med så mange mennesker samla, så blir fort litt dårlig luft; det er umulig å unngå. Tror dessværre litt lufting fra døra i 2. etasje hadde hjulpet minimalt.
Det med røykepauser kan jo selvsagt være kjipt, men sånn er det, for min del trengte jeg ikke vente så lenge når jeg gikk ut, men det hjalp sikkert litt når alle hadde kommet igjennom billettkøen (senere på kvelden).

Amber D spillte også latterlig lenge
Kjedelig at ikke headhunterz kom ja - men showtek veide opp
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Sitat av impulze
Blir det noe liknende utover sommeren ?
Vis hele sitatet...
Ja, blir muligens ett større party i Bergen (Hardstyle Euforia), under regi av BergenHardstyle.
Men ingenting er bekreftet enda
Hvis dere finner meg som bruker(themeteorfreak) på youtube så har jeg lagt ut en del filmer fra festen! ;D
Crabman's Avatar
Trådstarter
Sitat av djxfade Vis innlegg
Ja, blir muligens ett større party i Bergen (Hardstyle Euforia), under regi av BergenHardstyle.
Men ingenting er bekreftet enda
Vis hele sitatet...
No offence, men da skal dere ha en god del penger å rutte med :P

Luften er ballroom kjent for å slite med, men jeg hadde fått beskjed om at dette var oppgradert. Dette stemte da ikke Ellers var det et meget bra event etter min mening, men litt skuffet over at HHz ikke kom. Pilsen var grisedyr, og jeg med influensa tenkte å ikke drikke så mye. Når jeg begynte å komme i humør ombestemte jeg meg, så jeg røyk vell på en 1000 kr på Carlsberg den kvelden. I tillegg var alt annet sykt dyrt.
Kvelden ble avsluttet på en ekte Oslo-måte, med at vi endte midt oppi et knivdrama, hvor det endte med at jeg sto 4-5 meter unna en kar som fikk kniven stukket ned i låret, og endte i bakken. Løp og tilkalte politi, og de fikk taza karen i bakken.

Pils til vors: 145 kr
Billett: 365 kr
Oppbevaring av klær: 25 kr
Øl: 960 kr (Tror jeg)
Kebab: 60 kr
Taxi: 1000/4 = 250 kr
=
1805 kr

Vil kanskje påstå at jeg ikke fikk helt valuta for pengene, men en morsom opplevelse var det dog!