Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 5438
Mest sansynlig vil Far Cry 2 bli sendt til med fra absoluttspill idag. Jeg gleder meg veldig, spessielt etter å ha sett denne filmen her:

http://www.youtube.com/watch?v=S--zR5BQAW0

Har også tatt en titt på metacritic og den har fått gode karakterer.

http://www.metacritic.com/games/plat...=far%20cry%202

Er det noen andre her som gleder seg til Far Cry 2?
Noen her som har forhåndsbestillt spillet?

Hva slags forventninger har dere?
Jeg er allerede 38% på vei med å .. eh .. kjøpe det .. nå..? Prerelease ellno?
det kommer ut den 23 oktober.
Whoa.. Gjetter på at jeg har reist i tid da..? :P God, god mulighet det er fake, hele torrenten er på 3,67gig - blir morro å sjekke.
er det til xbox eller pc du "kjøper" det?

det ble lekket en xbox versjon til torrent av en anmelder.
Sist endret av sixfeetunder; 21. oktober 2008 kl. 18:18.
Vetikke, er bare én fil her - fc2.nrg >.< Kan fort hende det er xbox-versjonen

..og for å ha det sagt; ja, jeg laster det ned. Jeg kommer til å kjøpe spillet hvis PCen min drar det, hvis den mot formodning ikke gjør så har jeg på en måte sløst bort 500kr
PC-versjonen er lekket også, men as far as I know så er det ingen crack ute (enda, selvsagt)
system requirements:

Minimum Recommended
Microsoft Windows
Operating System Windows XP with Service Pack 2 or Windows Vista

CPU Pentium 4 3.2 GHz, Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500+ or better
Recuired: Intel Core 2 Duo Family, AMD 64 X2 5200+, AMD Phenom or better

Memory 1 GB 2 GB

Hard Drive Space 12 GB of free space

Graphics Hardware NVidia 6800 or ATI X1650 or better; must support Pixel Shader 3.0

recomended: NVidia 8600 GTS or better, ATI X1900 or better

kan godt være du laster ned fake. pc versjonen er på 12 GB
Sist endret av sixfeetunder; 21. oktober 2008 kl. 18:27.
Protection: SecuROM PA (v1.0.1.10) + Serial

Det tar vel ikke så lang tid
Sitat av sixfeetunder
kan godt være du laster ned fake. pc versjonen er på 12 GB
Vis hele sitatet...
Um, ja, men PC-versjonen er likevel lekket og hvem som helst med minimale kunnskaper kan gå til anskaffelse av denne.
vil det være samme kopibeskyttelse på Far Cry 2 som Spore?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
FarCry 2 var skuffende elendig. Riktignok spilte jeg det bare et par timer, men det var nok til at jeg ikke kommer til å spille det så veldig mye mer.
Sitat av kosepaa
FarCry 2 var skuffende elendig. Riktignok spilte jeg det bare et par timer, men det var nok til at jeg ikke kommer til å spille det så veldig mye mer.
Vis hele sitatet...
Begrunnelse takk.
Alltid noen hyperkresne jævler som finner noe å klage på bare for å lage kvalme
Er utrolig spennt på dette! Har ikke forhåndsbestilt da, tenkte jeg ville se hvor god kritikk spillet fikk før jeg kjøper det. Men ut i fra gamplay videoer osv. på youtube ser det svært lovende ut
absoluttspill sendte Far Cry 2 idag. hvor lang tid tar det før det ligger i postkassen min?
Sitat av sixfeetunder
absoluttspill sendte Far Cry 2 idag. hvor lang tid tar det før det ligger i postkassen min?
Vis hele sitatet...
ca to dager.

Har forresten fått det inn på jobben i dag. Skal ta det med hjem i morra å teste det tenkte jeg.
Sitat av Max-Mekka
ca to dager.

Har forresten fått det inn på jobben i dag. Skal ta det med hjem i morra å teste det tenkte jeg.
Vis hele sitatet...

takk.

kan du si litt om spillet og hva du mener er bra/dårlig med det? en slags anmeldelse?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Så jeg er en hyperkresen jævel? Jeg syns spillet skuffet grunnet elendig AI. Jeg mener det som er moro i et spill er personer med realistiske bevegelser. Grafikken er grei og gameplay er greit, men det gjør ikke dette til et bra spill i mine øyne. Og det gjør ikke meg til en hyperkresen jævel. Jeg er bare bevisst på hvilke spill jeg syns er bra/dårlige. Skulle forresten ha skrevet en liten anmeldelse av spillet, hvis ikke jeg måtte dra tilbake til leiren nå.
Sist endret av kosepaa; 21. oktober 2008 kl. 21:54.
I 3,16GB-versjonen der fungerer editoren prikkfritt. Har allerede brukt masse tid på å leke meg med å lage baner og teste alt mulig.
Det er også fantastisk bra at spillet kjører stabilt over 70 fps med en AMD 3000+ (1,8 GHz), 2x 512 med DDR 3200 og et nVidia GF 6800 256MB. I lavest settings og en helvete til pixel doubling. Kan også kjøre high med masse hakking, til og med ultra high på blank bane lol.
Sist endret av Rolsen Royce; 22. oktober 2008 kl. 06:32.
spillet skuffet stort her også. tok bare en time før jeg ga opp
Jeg har det til 360! Har bare spilt et par missions foreløpig. Lover ganske bra! God grafikk og artig historie. Nesten så jeg føler varmen når karen får malaria-byene sine.

Ligner litt call of duty i måten man sikter, løper og styrer personen.

Kommer nok til å bruke noen høstkvelder på dette!
Dunia-motoren, som Far Cry 2 kjører på imponerer kraftig hittil når det gjelder spillbarhet. Har kjørt ganske harde tester i editoren og nesten aldri droppet under 80fps. Dette med en helt middelmådig pc og alle innstillinger på maks i 1680x1050. Særlig pent er spillet dog ikke. Ser ut som noe fra 2007. Heldigvis er ikke det så vesentlig for meg. Fysikken er jeg heller ikke særlig fornøyd med, men det får gå. Jeg har kun testet i editoren hittil i mangel på fungerende crack, så jeg kan ikke si noe om gameplay og story ennå.

Gode nyheter for piratene her, forresten. Etter noen dager med venting skal en fungerende crack releases ca. nå.
Kan nevnes at en viss scenegruppe har cracket dette spillet nå.
3.66 GB (3,928,337,958 bytes)

Gleder meg som et lite barn, til tross for hva folk har sagt!
Sitat av hedningen
Kan nevnes at en viss scenegruppe har cracket dette spillet nå.
3.66 GB (3,928,337,958 bytes)

Gleder meg som et lite barn, til tross for hva folk har sagt!
Vis hele sitatet...

Stemmer, stemmer. Crack og gamecontent, er allerede lagt ut.
Gleder meg syyykt mye til å prøve Far Cry II.

Bare 50 min. igjen!
Har prøvd det i rundt en time nå, syns ikke spillet helt har kommet igang, nettopp ferdig med tutorial delen, gleder meg videre!
Spillet kjører jo også helt glatt med så og si alt på Very High når hardwaren min er slitne 8800 GTS, 2 gb ram og 2,13ghz dual core. Det ser utrolig flott ut også, må si jeg er imponert i forhold til Crysis og hva det krevde.
Sist endret av Vepr; 22. oktober 2008 kl. 16:07.
For de med ATI, så er det kanskje greit å informere om at ATI har sluppet en hotfix for Far Cry 2.
Den kan skaffes her og gjelder for XP 32/64 og Vista 32/64.
Enig i Vepr.

Spillet er morro syns jeg. Likte gameplayen, hvor enkelt det er å styre, og det er ikke så alt for mye dilldall man skal surre rundt med. De har lagd det veldig bra og enkelt!

Grafikken liker jeg også veldig godt. Smooth grafikk som ikke krever for mye (ironisk nok) og menneskene i spillet beveger seg naturlig, og det er relativt få bugs på dette området, mtp folk som ligger inni veggen og rister når du har skutt de. De har fått med en del morsomme detaljer som er verdt å få med seg, blandt annet helt i starten, der en sjåfør kjører deg, da er det veldig realistisk kjøring. Måten han holder rattet på likte jeg, den litt utolmodige holdningen, og hvor presist det var når han svingte, og det stemte helt med rattet. Jeg liker slike detaljer.

Lyden er jeg misfornøyd med. Greit nok, stemmene er bra, og det stemmer med fotsteppene du tar, men når du slår på et badekar, så kommer det lyder som minner om å slå i treverk. Dessuten så ser det ganske dumt ut når du slår i stykker en pappboks, og den knuser akkurat likt som medal of honorspillene som kom tidlig på 2000 tallet. Blir for dumt når man har såpass mye å konkurrere mot grafikkmessig.

Noe som også er verdt å få med seg er at du har venner/buddies i spillet. Det er ganske tøft syns jeg. Larsao på forumet her sa det minnet om GTA på noen vis, jeg skjønte ikke helt hva han mente med det første, men jeg forstår det nå. Man får sidemissions av dine buddies, så man følger liksom ikke bare et hovedmission hele tiden. Disse buddiesene hjelper deg visstnok seinere ut i spillet, men har ikke kommet så langt enda.

Ellers så skal jeg spille det litt mer, har ikke kommet helt inn i det enda, foreløpig er jeg ganske fornøyd, bortsett fra de tingene jeg nevnte, samt noen bugs som er rundt omkring. F.eks så blir fiende veldig dårlig grafikk når man ser på dem i kikkert, og det er litt irriterende når de flimrer rundt i kikkerten. Dette blir vel fiksa tenker jeg. Kommer med flere innlegg i denne tråden hvis det er noe som er verdt å nevne.
Jeg er litt uenig i introen i bilen når det kommer til detaljer. Han tok mange svinger, uten å gjøre noe bevegelser med rattet. Kanskje fordi jeg kjører på 360?

Kan også utdype dette med grafikken litt. Man får tilgang til en flammekaster. Og flammene, er for å si det mildt, så realistiske jeg noengang har sett i et spill. Måten flammene sprer seg på, samt farger og bevegelse, ser helt dønn realistisk ut.
Sitat av reklame
Jeg er litt uenig i introen i bilen når det kommer til detaljer. Han tok mange svinger, uten å gjøre noe bevegelser med rattet. Kanskje fordi jeg kjører på 360?

Kan også utdype dette med grafikken litt. Man får tilgang til en flammekaster. Og flammene, er for å si det mildt, så realistiske jeg noengang har sett i et spill. Måten flammene sprer seg på, samt farger og bevegelse, ser helt dønn realistisk ut.
Vis hele sitatet...
Ja, det er nok 360 din. Lente meg godt tilbake i stolen og nøyt kjøreturen jeg altså.

Og ja, det glemte jeg å nevne. Flammene er svært realistiske.
På FC1, så var det, før en patch, mulig å brenne ned så godt som hele verden etter hva jeg har hørt. Dette savner jeg litt her. Hadde vært enda mer funny hvis man kunne brent ned alle bygninger osv.
Sitat av Max-Mekka
Enig i Vepr.

Spillet er morro syns jeg. Likte gameplayen, hvor enkelt det er å styre, og det er ikke så alt for mye dilldall man skal surre rundt med. De har lagd det veldig bra og enkelt!

Grafikken liker jeg også veldig godt. Smooth grafikk som ikke krever for mye (ironisk nok) og menneskene i spillet beveger seg naturlig, og det er relativt få bugs på dette området, mtp folk som ligger inni veggen og rister når du har skutt de. De har fått med en del morsomme detaljer som er verdt å få med seg, blandt annet helt i starten, der en sjåfør kjører deg, da er det veldig realistisk kjøring. Måten han holder rattet på likte jeg, den litt utolmodige holdningen, og hvor presist det var når han svingte, og det stemte helt med rattet. Jeg liker slike detaljer.

Lyden er jeg misfornøyd med. Greit nok, stemmene er bra, og det stemmer med fotsteppene du tar, men når du slår på et badekar, så kommer det lyder som minner om å slå i treverk. Dessuten så ser det ganske dumt ut når du slår i stykker en pappboks, og den knuser akkurat likt som medal of honorspillene som kom tidlig på 2000 tallet. Blir for dumt når man har såpass mye å konkurrere mot grafikkmessig.

Noe som også er verdt å få med seg er at du har venner/buddies i spillet. Det er ganske tøft syns jeg. Larsao på forumet her sa det minnet om GTA på noen vis, jeg skjønte ikke helt hva han mente med det første, men jeg forstår det nå. Man får sidemissions av dine buddies, så man følger liksom ikke bare et hovedmission hele tiden. Disse buddiesene hjelper deg visstnok seinere ut i spillet, men har ikke kommet så langt enda.

Ellers så skal jeg spille det litt mer, har ikke kommet helt inn i det enda, foreløpig er jeg ganske fornøyd, bortsett fra de tingene jeg nevnte, samt noen bugs som er rundt omkring. F.eks så blir fiende veldig dårlig grafikk når man ser på dem i kikkert, og det er litt irriterende når de flimrer rundt i kikkerten. Dette blir vel fiksa tenker jeg. Kommer med flere innlegg i denne tråden hvis det er noe som er verdt å nevne.
Vis hele sitatet...
Takk for anmeldelsen. gleder meg bare mer og mer til jeg skal hente Far Cry 2 på posten i morgen.

Men hvilken karakter ville du gitt spillet? fra 1 til 10.
Litt tidlig å si, men ville gitt en åtter, utifra hva jeg skrev i stad.
Noen andre som har fått testet spillet i natt, og som kan fortelle litt? Jeg får ikke testet spillet før senere idag, men jeg gleder meg.
Synes det er relativt kjedelig hittil. Har spilt i fem-seks timer, og så langt spiller jeg bare for å komme videre, i ren jakt etter "den bra delen" som kanskje kommer. Det er et ork å kjøre 10 minutters turer fra sted til sted med vaktposter og biler som skyter etter deg hver hundrede meter. Rart å si det om et fps-spill, men faen.. jeg er dritt lei av å bli skutt etter hele jævla tiden. Et annet irritasjonsmoment er at alle ting man kan interact med blinker i typisk ubisoft-stil. Greit nok at de vil treffe et vidt publikum med et spill som er simplest mulig, men slike store blinkende gjennstander burde vært reservert for arkadespill. Egentlig er spillet gjennomsyra av barnslig simpelhet. Det er absolutt ingenting komplekst og gjennomført jeg kan komme på. Ikke utenom ilden.
Historien - man får rett og slett ikke vite noe særlig om den.
Skuddvekslinger - føles stivt og rart, og våpen ruster på magisk vis etter tre magasiner og sprenger i hendene dine etter fire-fem. Blir du truffet en del, så må du rive ut noe som ser ut som .60 slugs ut av et lite hull i armen med en leatherman. Jeg tipper noen spillere synes den delen adder intensitet, men jeg ble rett og slett litt lei. De skryter av over 60 skadeanimasjoner, men jeg har bare sett tre eller fire stk. 100 ganger.
AI - Helt fullstendig latterlig. Alle fiendene har wallhack, og dersom du løper bak et fjell, så smeller skuddene inn på andre siden. Det er ikke en gang sikkert at de gidder å gå rundt fjellet for å treffe deg. Hvis noen husker SWAT 3 og de statiske viljeløse fiendene, så kommer dere til oppleve et deja vu. Jeg har kanskje ikke sett verre siden det spillet.
Kjøretøy - Alle bilene er prikk like i handling og hastighet bortsett fra buggyen som er litt raskere. Hvis du kjører litt fort ned en bakke, så begynner det å ryke av panseret, og du må ut for å skru på en mutter. Da er det fikset. Er du litt heldig, så begynner det å brenne, og da er bilen tapt, men du får se ild som er det beste med hele spillet.
Ja, ild - Det er utrolig gøy å løpe rundt med flammekaster og tenne på en hel slette i sterk vind, for så å la ilden spre seg (merkverdig) fort mot en vaktpost. Har du kommet så langt at du har et greit våpenarsenal, kan du benytte ild aktivt i kamp. Fyr opp en slette, flank rundt og press fiendene inn i ilden med maskingevær.
Editoren - Den er fantastisk enkel. Jeg har aldri giddi å lage maps o.l i spill, men jeg tipper det er mange som kommer til å gjøre det i Far Cry 2.

Jeg kommer uten tvil til å spille videre, men hvis ikke det tar seg opp snart, så tror jeg heller jeg gir faen i historien og løper rundt og brenner ting i stedet. Vet ikke hvor modbart spillet er, men leste et sted at noen hadde planene klare. Det blir helt klart spennende å se hva folk kan få til her.

6/10 Fra meg.
Sist endret av patches; 23. oktober 2008 kl. 09:23. Grunn: Greit, 6/10.
spilt littegrann selv, har hatt det siden mandag, i starten var det ganske morro med en slik fri verden osv. men gikk fort lei kansje ikke mitt type spill, j*vla diamant jakt blei grønn optill flere ganger i jakt etter de!
Hvordan er det med SecuRom osv? Jeg har ganske lyst å kjøpe dette spillet, men da jeg fikk høre om den tåpelige DRMen og installasjonen av SecuROM er jeg på vippen til å boikotte spillet. Bestemte meg for å laste det ned, men nå har vi mye problemer med nettverkstilkobling i huset og jeg har mest sannsynlig ikke nett før om 1 måned, og det blir kanskje litt i det meste laget med ventetid.
Men må man ikke koble til nettet for å aktivere spillet når du installerer spillet også?
Er det noe alternativ, mener en på Spaceworld snakket om noe telefonaktivering?

Alt de gjør for å ødelegge for piratene, men det går ut over alle andre enn piratene...
Spillt det selv et par timer, kan ikke si meg imponert egentlig. Bruker stort sett å elske de fleste åpen verden spill, men var noe med dette som ikke traff helt. Spesielt følelsen når man skyter/bruker våpnene.

Også dette med at hvert kryss skal ha 2-3 biler fulle av mørke menn med AK som er ute etter å ta livet av meg. Blir ganske kjedelig å måtte gå gjennom den samme rutinen for å komme seg rundt.
Sist endret av Stigern; 24. oktober 2008 kl. 18:38.
Jeg mener personligt at spillet er genialt. Du må jo nok komme med et bra grafikk kort for at du kan spille på full grafikk. Pc-versjonen er hittil best synes jeg da. Jeg har prøvd på xbox 360 og der lagger det ikke noe i det hele tatt, men som sagt så er Far cry 2 marr real å spille på pc.
Hei, har et lite spørsmål, går vell egentlig mer på SecuRom enn på Far Cry, men stiller det i denne tråden alikevell.

Viss jeg kjøper Far Cry 2, og installerer det på min PC, får så å låne det bort til min kompis som installerer det på sin PC, hva vill skje med CD-Keyen da? Vill bare en av oss kunne spille på nettet? Hvem da i så fall? Den som installerte det først? Eller vill ikke kompisen min klare å installere det i det hele tatt?
Har spilt meg til litt over 50% nå og jeg er ikke noe særlig imponert.

Den første banen var utrolig kjedlig. Når jeg kom til del 2 ble det litt gøyere med litt annet terreng.

Missionen er de samme. Enten skal du ødelegge noe, drepe en person, frigjør en fange eller hjelpe noen. Missionene er kjedlig, det måten du løser de som gjør det gøy. F.eks. snike seg inn å drepe personen isteden for å drepe alle du ser.

Bilene er de samme. Handlingen er mer eller mindre lik ( buggyen er litt bedre). Farten er ulik. En bil kan gå 60mph, mens en annen 110mph. Buggyen har rask aks, men dårlig toppfart. Bilen en fiende sitter i derimot, er trimmet Du kjører i 110mph. Bilen bak deg tar deg igjen nokså raskt. Du dreper fienden og tar bilen. Da går den bare 60

Jeg håper at det kommer flere kjøretøy enn bil og båt, for det er MYE reising fram og tilbake og veldig kjedlig når fiender kommer etter deg i ett sett. Du kan kjøre forbi en "komandopost" i maks fart. Fiendene slenger seg inni bilen og tar deg igjen. I mellomtiden har andre fiender nærmest ødelagt bilen med å skyte etter deg. Da må du ut av bilen, drepe de som kommer i den andre bilen. Så når du skal kjøre i den andre bilen blir den beskutt på. Du går ut av bilen for å ta idioten, men da slutter han å skyte. Du hopper oppå bilen og skyter rundt deg for å finne han, men han kommer ikke. Du setter deg inni bilen og da skyter han med en gang. Utrolig irriterende i lengden!

Det er et godt utvalg av våpen, noe som er kjekt. En kan ta forskjellige våpen etter hvordan du skal løse en mission. nokså kjekt. Spesielt med flamethrower Våpen ruster. Jo mer de ruster jo større er sjangsen for at de låser seg(alltid i en intens kamp) og tilslutt blir ødelagt.
Hei

Hvor finner jeg igjen våpen jeg har kjøpt i far cry 2 (pc) har funnet ammo i nabohuset, men jeg sliter med gamle våpen som bare kiler seg.
du finner våpnene på veggen til venstre når du kommer inn i lagerbyggningen.
Se på veggene rundt ja. Rett innen for døren er pistoler og vanlige våpen. Bort hjørnet finnes spesial våpene.
Takker for den, var jo igrunnen logisk da..

Gleder meg til jeg får kjøpt silencer.. lettere å snike seg innpå noen da
Synes ikke spillet var så pisse dårlig som mange her skal ha det til. Greit, jeg kan være med på at grafikken er litt 2007, noe a-la Soldier of Fortune: Payback (som for øvrig suger ball). Spillet i seg selv minner en del om Boiling Point i oppbygging, bare utrolig mye bedre AI, spillbarhet... Egentlig det meste. Jeg digger også våpensystemet, hvor det gjenspeiles at man bruker crappy tredje-verden våpen med jams og ødeleggelser. Og man må jo bare ELSKE å sette fyr på ting?

Spillet er kult i alle fall, og fortjener ikke mye slakt.
Sist endret av Hedges; 26. oktober 2008 kl. 20:13.
Noen som vet om en måte å skifte oppløsning før man går inn på spillet?
Bruker HD tv som skjerm og når jeg åpner spillet står det "ukjent format" på tv'en.
Så jeg ser ikke noe før jeg får skifta oppløsning.
Sitat av Blindlespe
Noen som vet om en måte å skifte oppløsning før man går inn på spillet?
Bruker HD tv som skjerm og når jeg åpner spillet står det "ukjent format" på tv'en.
Så jeg ser ikke noe før jeg får skifta oppløsning.
Vis hele sitatet...
No sitter eg ikkje med spelet forran meg, men kan ikkje hugse å ha sett det nei. Kan du ikkje berre kople til ein annan skjerm, stille oppløysing og så kople tilbake til TVen? Kan vel ikkje vere så vanskelig å få lånt seg ein skjerm (om du ikkje har).
jeg har er på 60 % nå ellerno, og jeg kan si til alle dere som venter på at det skal ta seg opp litt, at det tar seg opp etter 50%. hvertfall litt. uten å ødlegge for mye, så kan jeg si at jeg har fått meg en fin bil med "kanon" på, og pala er ikke lenger hovedbyen
Dette med guard posts blir sinsykt irriterende i lengend. Greit nok at du ser en post slakter alt og får points for å ha "scoutet" posten, men hvis du kjører et stykke unna og kommer tilbake, sitter jævla der nok en gang å bare MÅ drepes for at du skal få gjort noe som helst annet. Noe som er ganske genialt er at det finnes et alternativ for reise. Isteden for å kjøre sinsykt langt med en bil forbi alle de dustete guard postene, så kan du bare hoppe på en buss, på en stasjon. Det er vel opp til 4 stasjoner i hver by, ofte i hvert hjørnet av kartet. Koster ingenting heller.
Etter 50% tar spillet seg en del opp, for så å falle tilbake til det samme gamle etter en stund. Jeg har ikke spilt ferdig "Act 2" enda grunnet tap av save, og jeg gidder ikke å kjøre samme gamle regla igjen. Selve gameplayet er kjempe bra. Håndtering av våpen, løping ser veldig bra ut. AI er stokk dumme til tider, og det kan bli til et irritasjonsmoment.

Jeg kan leke litt seriøs game-anmelder da :

Gameplay : 7,5/10
Design : 8/10
History : 5/10 (Jeg spilte til ca 65% og jeg fikk vite så og si INGENTING annet enn at jeg skal drepe en fyr ved navnet "The jackal")

For min del var spillet en liten skuffelse i forhold til hva jeg hadde forventet, men ja anbefaler andre å prøve det!

Total : 7/10
BTW FLAMETHROWER PWNS
Fikk tatt noen småfine screenshots nå nettopp

http://i139.photobucket.com/albums/q316/loathsome_/Miscellaneous/fc21.jpg
Meget flotte skygger!

http://i139.photobucket.com/albums/q316/loathsome_/Miscellaneous/fc2.jpg
Skogbrann, eksplosjoner, skuddveksling - hva mer kan en be om?

Og helt til slutt..
http://i139.photobucket.com/albums/q316/loathsome_/Miscellaneous/fc22.jpg
MEID ned i full fart