Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1470
Hei.
Jeg soner snart en dom på 21 dager med fotlenke.
Drikker ikke alkohol, men røyker innimellom utenfor hjemmet.
Frykter første prøven vil være positiv på cannabis.
Har et barn, og lurer på om Kriminalomsorgen da melder fra til barnevernet.
Det er ingen andre grunner til at de skal bli koblet inn, så jeg er livredd for å havne i papirene deres.
Har noen vært i samne situasjon?
Har KO noe med hva man gjør før soning?
Har ingen planer om å røyke under soningen så verdiene vil synke/forsvinne.

Takk for svar.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Standarden er at barnevernet blir kontaktet dersom du blir anmeldt for vold eller rusbruk (min exkone ble det, hun ble anmeldt og mistenkt ikke dømt).
Om dette skjer automatisk eller om det er manuelt og dermed mulig at saken faller mellom to stoler i systemet vet jeg ikke.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Om du tester positivt på første, og verdiene synker på neste kan du skylde på nesten hvilken som helst situasjon.

Men om du sier at du har røkt litt, eller hender du tar en blås, er det stor sjanse for bv-dritt.

Om du skulle få spørsmål om første-positiv, kan du si at du ikke har noen god forklaring på dette, enten er det feil på prøven eller så var det noe rart med den røyken du bomma ett trekk av i helgen
Trådstarter
3 0
Håper det er ute relativt raskt og at det ikke er noen issue.
Men ser det du skriver Carmex... Har erfaringer fra venner som har opplevd det utroligste trøbbel ved å innrømme bruk ovenfor fagpersonell.

Oppstart om litt over en uke.
Finnes det hurtigtester på apoteket? Tester de med hurtigtest ved oppstart?
Det tar jo ett par uker å få svar på prøven.
Jeg veier godt over 90kg, og frykter det sitter lenge i.
Sist endret av Mr. Pink; 8. juli 2018 kl. 12:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Apotek 1 selger tester, ellers kan du bestille på nett, kommer ganske fort i posten