Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2036
Enemy of the snut
Som tittelen sier..
Vil gjerne ha mindre/normale pupiller (dagen etter) jeg har inntatt noe som gir større pupiller.. Som for eksempel Rivotril og Xanor, vises bra at man har inntatt slike preparater dagen/kvelden før når man sjekker speil eller lignende dagen etter..

Jeg liker ikke speed/fart men kola/kokain synes jeg er digg men man får jo større pupiller av kola også..?

Hva kan hjelpe meg med dette problemet?

Takker for tips!

Ingen som har tips eller noen ting å foreslå? Alle tips/forslag godtas!
Sist endret av Tytjepelk; 6. juli 2018 kl. 23:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg vil tro det finnes kontaktlinser som gir deg større/mindre pupiller. Jeg har ingen erfaring med slike linser og vet forsåvidt ikke med sikkerhet om det finnes heller, men det er kanskje verdt å sjekke ut.
Muligens kontakt linser med farge da det er hull i «normal» str for pupillen i dem men vet ikke det vil vises gjennom at man har store. Opiater f.eks gir jo små pupiller så kanskje det hjelper?
Enemy of the snut
Trådstarter
Jeg bruker linser til vanlig, så tror ikke det vil fungere..

Kodein kanskje? Tramadol? Speed og/eller kokain gir fort større pupiller (av erfaring når det kommer til kokain) men har aldri prøvd kodein.. Vet ikke hvordan det blir med morfin da dette er i Tramadol (etter omdannelse).. Bare et stoff jeg kan innta å gir mindre pupiller etter 1-2 timer kan fungere.
tenkte på oxycontin egentlig da det gir ganske små pupiller
Øyedråper med pilokarpin produserer miose.
Sist endret av mentalmelt; 7. juli 2018 kl. 04:47.
Jeg håper du ikke har tenkt å kjøre bil rusa. ?!?