Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1347
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, er sjansen høy for å badtrippe om du tar LSD på et sted som feks Lier mentalsykehus
Nja, stort sett fordi sjansen er høy for å bli busta da de har vektere der hele tida... Og du blir taua inn på glattcella
En venn av meg tok LSD i militæret på flyet på vei ned. Nå bor han på et mentalsykehus, men jeg tror nok det skyldes en del andre grunner til tross for at trippen medførte at han dimmet og ikke lenge etterpå ble lagt inn. Ellers høres Lier mentalsykehus ut som et potensielt interesant sted og trippe for min egen del, men som nevnt ovenfor er det ikke safe med tanke på vektere.
Sist endret av pipestilk; 17. september 2017 kl. 15:26.
Setting er EKSTREMT viktig når det kommer til å trippe og en setting som Lier mentalsykehus kan fort fucke opp huet ditt for godt.
Ikke bare pga vektere, men også veldig mye psykisk.
Er sikkert spennende å ha en del av trippen gående på Lier mentalsykehus, men jeg ville ikke tilbrakt hele mine 10-12 timer der, for min del tror jeg det fort ville blitt litt "dark vibes" om jeg skulle gått inn der, men om alle på turen er innsatt på at det går fint, og dere har vert der før og kjenner stedet så tror jeg det går greit, men slik som jeg tenker det så bare at du spør om andres "approval" for om det vil gå greit eller ikke tyder på at du er usikker, for å være helt sikker ville jeg holdt meg unna, MEN på den andre siden om dere gjør det så vil jeg gjerne høre hvordan turen gikk, og jeg håper inderlig dere koser dere
Lier mentalsykehus er veldig spennende å utforske, men på LSD hadde jeg nok fort ryket på en badtrip der inne. Helt feil setting og bruk av LSD spør du meg.
hmm, alt jeg kan si er, nei takk for min del :P
Gjør det! Gleder meg allerede til å lese triprapporten.