Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 10817
Hei!

Har googla en del, og finner tester for MDMA fra Norge, men disse er urinprøver, noe som mister litt av sin hensikt.

Noen som vet om norske steder som det er mulig å teste emmaen FØR jeg putter den i meg? Grunnen til at jeg vil ha norskt sted er fordi jeg skulle ha testet i kveld eller i løpet av et par dager. Eztest koster uansett nesten 250kr i frakt også.
Skal være en butikk rett ovenfor Birkelunden i Oslo hvor de selger test kits!
Hvordan fungerer test kiitsa da? Får du målt hvor ren cocainen er osv.? Samme med mdma, hva får man svar på på disse kitsa? Hvis det bare sjekker om det er det det skal være så mister det litt hensikt for min del.
Hvis jeg har forstått det rett, så vil en Ez-testkit bare gi deg svar på om det inneholder virkestoffet du er ute etter, ikke renhetsgraden. MDMA som inneholder 50% MDMA og 50% rottegift, vil slå ut som MDMA på testen.
Men sikkert noen andre her som kan bekrefte eller avkrefte om dette stemmer
Har aldri sett et kit før, men var noe sånt jeg lurte på ja. Lei av å høre at det er så og så reint, så hadde vært kjekt med noe som kunne måle styrken på det.
Du KAN få tak i kit som sjekker om det er MDxx stoffer du har, og i tillegg få kits som gir deg en ca antydning til renhet.

Hvorvidt dette er å få tak i, i Norge er en annen sak.

http://testkitplus.com/product/mdma-test-kit
http://testkitplus.com/product/mdma-purity-test-kit

Hvor nøyaktig Purity Testen er vites ikke, men vil vel gi ett ganske røft bilde hva du har.. Husk at det er enkelt å mikse inn stoffer som vil reagere på de testkitene uten at det faktisk er MDxx stoffer i det hele tatt
Her får du billige test kits https://www.reagent-tests.uk/ det er uansett helt lovlige å kjøpe disse så ikke noe å bekymre deg over. I tilleg står der ikke " Test kit for MDMA " Men heller " Erlich test kit " på flaska.

Å blande ut MDMA med rottegift høres ut som tull. Grunnen til at du tester det er for å sjekke om det du faktisk kjøper er MDMA og ikke fks MDVP eller andre skumle RC's. Samtidig vill jeg ikke tro en dealer cutter sin " rene " MDMA med en eller annen RC's

Det finnes også test kits som regner ut puritiyen i MDMA, disse mener jeg på at EZ-test har. Vet dog ikke om de har dette for kokain.
Hvor mange ganger kan man bruke de kitsa da? Tenkte å kjøpe, greit å ha
La meg bare si at Erlich/eztest, testene vil bare vise om det er MDxx stoffer, lest at selv MDAI vil slå ut på denne testen, bare så det er sagt
Sist endret av 420master; 12. januar 2016 kl. 22:13.
Takker for svar! Da har jeg kjøpt multipack testkit fra reagent-tests.uk! Det ble totalt 289kr.

Liebermann, Froehde og Marquis testglass som kryssjekker for 5-MAPB, PMA og PMMA. I tillegg til at jeg vet jeg ikke bare får en haug av amf. Satser på at det er rimelig safe hvis disse glassene sier det er MDMA, etter det gjenstår det bare for den siste testen: meg selv.

Oppdaterer dere når jeg får test kitet for dere som var nysgjerrige på hvordan det fungerte.

Sitat av Inspecta_Deck Vis innlegg
Hvor mange ganger kan man bruke de kitsa da? Tenkte å kjøpe, greit å ha
Vis hele sitatet...
Det står at det trengs én dråpe for å teste, og at 1ml inneholder ca 18 dråper og det er 2ml i hver flaske.
Sist endret av slaskekladden; 13. januar 2016 kl. 00:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kan du gå god for testkittet fra reagent-tests.uk? Virker de bra og seriøst?
Sitat av ssttoo Vis innlegg
Kan du gå god for testkittet fra reagent-tests.uk? Virker de bra og seriøst?
Vis hele sitatet...
Det virker seriøst. Har fått testkitet og har det nå, men har ikke testet det enda da jeg ikke har hatt bruk for det enda. Utenom det er jeg fornøyd. Pakka kom kjapt og diskret. Skikkelig pakning, ikke noe kinaposer i teip om du skjønner.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvor lang tid var leveringen på det ?
Sitat av Tripstil Vis innlegg
Hvor lang tid var leveringen på det ?
Vis hele sitatet...
Ca 1 uke hvis jeg ikke husker feil
Testkit plus har jeg kjøpt fikk det etter 14dagers tid. og man har 40-50 tester i den.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av guttlaedd Vis innlegg
Skal være en butikk rett ovenfor Birkelunden i Oslo hvor de selger test kits!
Vis hele sitatet...
Hei, hva heter denne butikken?
Sitat av giraffdonkey Vis innlegg
Hei, hva heter denne butikken?
Vis hele sitatet...
Gjetter på at det er Scorpius det er snakk om.