Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3507
Jeg så en som har lakt ut akkurat samme tråd, men jeg tenkte jeg skulle lage en selv også, jeg er en gutt på 17 år, som vil ta tattovering snart! tenkte å ha tattovering på underarmen! noe som stjerner nedover arma eller tribal eller noe lignende, helst bilder
Skjønte ikke helt, vil du ha en haug med bilder av armer på innsiden, med stjernetattoveringer?
Ta hellere og dra til et studio og be dem designe noe for deg
Vent til du vet hva du vil. Har selv stjerner langs underarmen. Ikke min mest kreative ide,heller ikke den tattoveringen jeg er mest fornøyd med. Samme med tribals,som jeg også har på ganske store områder av meg.
Nå kommer sikkert en drøss med kommentarer om at "For å ta en tatovering, så burde det ha en mening, opplevelse eller historie bak. Hurrr.", men jeg skal ikke gå inn på det.

Selv synes jeg at tribal-tatoveringer er litt oppbrukt, men der er noen som ser veldig kule ut uansett.
Selv har jeg ikke tatovering, og har heller ikke tenkt å ta noen i nærmeste fremtid, men jeg ville sagt at du burde velge en som holder seg med alderen, som du ikke kommer til å angre på i fremtiden.

Eksempler på dårlige idéer når det kommer til tatoveringer:
Navnet på en tenåringsforelskelse som er en sannsynlighet for at den ikke varer.
MOM i et hjerte (Selv om du hadde fått mye creds fra meg om du hadde gjort det )
Svære underarmstatoveringer og tatoveringer på rygg.

Jeg ville anbefalt deg å ta en tatovering på en plass som muligens ikke er så synlig ved første øyekast, da mange trekker konklusjoner om hvilken type person en er når en har en svær, skremmende tatovering oppover armen.

Lykke til med valg av tatovering, håper du finner ut hva du vil ha
Finn en tekst kanskje, eller en setning som betyr noe om livet eller lignende? Ikke "Only god can judge me" men noe annet.. Evry day is a gift tenkte jeg å ta en god stund, men tok det aldri Eller kanskje en litt spaca tattovering med masse farger..
Foreslår at du eventuelt tegner/skriver den selv, eller i det minste gjør den litt mer personlig enn om du bare finner en annen tatovering du liker, og velger den.
Får støtte de over her som har skrevet at stjerner og tribal ikke er det mest kreative man kan finne på. Selv syns jeg det kommer over som du bare vil ta tattovering for å ta det, uten å lagt spesielt mye tanke i det. Anbefaler, som flere her, at du setter deg ned og ordner noe litt mer personlig. Alternativt kan du oppsøke en tattovør, og engasjere han/henne i å lage noe du tror du kan leve med å ha på kroppen, potensielt resten av livet ditt.
Finn noe du liker, å be tattovørn din til å blande tribal inn i det.

Eksempel:
http://www.tattootribes.com/multimedia/110/tribal-clef.jpg
Om du ikke vet hva du vil ha, bør du vente med det til du finner det ut, det er tross alt noe du skal bære resten av livet.
Ja, det finnes laserfjerning, men det er god kjangs for stygge arr.

Når du har funnet et motiv som frister, og du har igrunnen bestemt deg for dette, drøy det litt, og se igjen om du føler det samme for det etter etpar uker, for all del, spontantattoo kan bli bra, men ikke i alle tilfeller.
Anbefaler deg også å holde deg borte fra nymotens tribal tattoos, da disse gikk av moten nokså nøyaktig som de kom.
Ta evt. heller en kikk på skikkelige tribals, de går aldri av moten.
Tatoveringer er kult det, men jeg vil råde deg til å tenke deg godt om før du tatoverer underarmene. Siden du bare er 17 år er det en viss mulighet for at du ikke har din fremtidige karriere helt planlagt enda, og det er ganske mange yrker og jobber hvor synlige tatoveringer ikke er spesielt populært. Da vil stort sett alternativet ditt være å alltid jobbe i langermet.

Selv har jeg en tatovering på overarmen som er plassert med tanke på at den skal dekkes av kortermede skjorter, slik at jeg kan bruke dette om sommeren på jobb.
wow, du virker helt ærlig litt dum. Tattovere seg bare for å tattovere seg? For noe meningløs dritt.
Kan du ikke i det minste ha et berømt sitat eller et bilde av mora di?
Hjerte med "mamma" inni støtter jeg derimot 100%.
Sitat av olaPola Vis innlegg
wow, du virker helt ærlig litt dum. Tattovere seg bare for å tattovere seg? For noe meningløs dritt.
Kan du ikke i det minste ha et berømt sitat eller et bilde av mora di?
Hjerte med "mamma" inni støtter jeg derimot 100%.
Vis hele sitatet...
Sier du ikke litt imot degselv? Sier at han ikke skal tattovere seg for at det er kult, men likevell gi han tips om noe så uorginalt som et sitat eller <3mom<3
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Sier du ikke litt imot degselv? Sier at han ikke skal tattovere seg for at det er kult, men likevell gi han tips om noe så uorginalt som et sitat eller <3mom<3
Vis hele sitatet...
Jeg smiler hvertfall om jeg ser et hjerte med mamma inni, ikke om jeg ser en stygg, svart snirklete jævel.
Tribal virker idag helt meningsløst, tanketomt og uoriginalt.
Det er en viss forskjell på uoriginalt og klassisk.

Hvis TS vil ha en psnisforlenger, ikke kjør tribal og piercing i øyebrynet.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Jeg smiler hvertfall om jeg ser et hjerte med mamma inni, ikke om jeg ser en stygg, svart snirklete jævel.
Tribal virker idag helt meningsløst, tanketomt og uoriginalt.
Det er en viss forskjell på uoriginalt og klassisk.

Hvis TS vil ha en psnisforlenger, ikke kjør tribal og piercing i øyebrynet.
Vis hele sitatet...
Joda, ser den. Men det er jo nesten spørs hva slags tribal det er.
F.eks, jeg har en tattoo som nesten ligner på den jeg posta over hær, men det er pga jeg digger musikk, og spiller piano. Kontra en random tribal som ikke forestiller noe.

Men så lenge den personen elsker tattoen sin, om det er en kuk i panna, eller en viking på skulderen, så bryr jeg meg ikke. Er tross alt subjektivt.
Kjøp en billig tusj på Stamples eller lignende, da kan du designe selv + at du betaler bare ca. 30 kr og kan brukes til mye mer

(Du slipper å angre resten av ditt liv også, hvis du failer)
Sitat av j0rgz Vis innlegg
Jeg så en som har lakt ut akkurat samme tråd, men jeg tenkte jeg skulle lage en selv også, jeg er en gutt på 17 år, som vil ta tattovering snart! tenkte å ha tattovering på underarmen! noe som stjerner nedover arma eller tribal eller noe lignende, helst bilder
Vis hele sitatet...
ingenting slår arild haugens hammer på høyrearmen...lightningpower

http://goalorientedtraining.files.wo...ild-haugen.jpg
Sist endret av hue; 15. september 2011 kl. 17:09.
Tenk på at om du får større muskler o.l i framtiden, så vil tatoveringen se ganske så sær ut
Jeg kjenner forresten mange som tok henna tattovering i LA, mange av de ble så fornøyde at de tok ekte rett etterpå.
Så det er ganske greit å ha det først for å skjekke hvordan det er.
Ta noe du syns ser bra ut (tenk gjerne på det og finn noe som betyr noe for deg), men den trenger ikke bety en dritt kan være der bare for å se kul ut.
Den kan bety så mye som at du liker tattoveringer <- Grunnen til mine ihvertfall (og de andre som skal komme med tiden).
Om du skal ta på armen kan du jo begynne med et sleave prosjekt?
1000 spenn om du snerker på deg denne i form av tattovering
http://www.maristmy575.com/wp-content/uploads/2009/11/bank-of-ganja-weed-poster1.jpg