Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 7439
Da sitter jeg her med håven kjeve, våte klær og ''gleden'' av å ha tatt årets første bad, og ingen anelse av hva som skjedde i kveld.
Jeg var ute med et par kompisser på en strand ikke langt fra hvor jeg bor og hadde generellet hyggelig og gøy, så kommer det en kar bort til meg og begyner å kødde og spørre om jeg hadde kaldt han liten, noen som jeg ikke hadde gjort siden dette var første gang jeg så karen. jeg blir møtt med trussler og plutselig kommer et slag mot meg og jeg faller i sjøen bak meg, jeg blir dratt opp og drar hjem fordi jeg har våte klær. Jeg husker ikke noe som skjedde rett før slaget og til jeg hadde kommet opp av vannet. altså jeg aner ikke hvor lenge jeg lå i vannet eller hvordan jeg falt nedi.
En anne kompis av meg som var der ble også slått og sparket i hodet og senere ble fraktet hjem av politiet etter at han selv ba om å sitte på.

Det jeg reagerte på var at når han kompissen som ble fraktet hjem av politiet spurte om å andmelle han/de som hadde gjort det fikk han i svar at han måtte være over 18 eller ha med foreldrene sine.
jeg mener at man må kunne annmelle hvem som helst hvis man føler seg truet uansett alder. jeg har 4 månder til jeg fyller 18 og det er latterlig at jeg må ha med meg foreldre for å annmelde noen.

hva er reglene for dette? jeg skriver her i ren frustrasjon over hvordan politiet håndterer slike saker, ''Det er natt til 1 i dag og vi har ikke kapasitet til.. bla bla bla."
jeg vet navnet til han som slo og mange av mine venner så hva som skjedde, kan jeg gjøre noe som helst uten å kontakte foreldrene mine?

Beklager skrive feil men det går litt fort i svingene, også er det litt sent:P
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Høh, da har vi noe til felles. Kom hjem fra fest nettopp og ble overfalt av 3-4 stykker kort uti festen. Det begynte med at en drittunge provoserte meg så sa jeg, så moden som jeg er, at vedkommende skulle "spise bæsj". Resultatet ble at han skambanka meg og 3-4 stk sparka meg mens jeg lå nede.

SKal innom en tur til lensmannen i morgen, og det første drittungen skal få høre er at han slåss som ei kjerring.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Høh, da har vi noe til felles. Kom hjem fra fest nettopp og ble overfalt av 3-4 stykker kort uti festen. Det begynte med at en drittunge provoserte meg så sa jeg, så moden som jeg er, at vedkommende skulle "spise bæsj". Resultatet ble at han skambanka meg og 3-4 stk sparka meg mens jeg lå nede.

SKal innom en tur til lensmannen i morgen, og det første drittungen skal få høre er at han slåss som ei kjerring.
Vis hele sitatet...
Haha:P den lille forskjellen her er vel at jeg ikke sa en dritt og du ba han spise bæsj:P
Men ja, gutta skal få høre fra oss, om det er via politiet eller privat det gir jeg faen i!... begge deler funker for meg
Bare og hive seg ned på stasjonen og anmelde, enten alene eller med foreldre.
Uansett godt å høre at dere ikke er redde for å anmelde!
Folk som utøver blindvold eller shjittkids som er tøffe i flokk trenger og bli satt på plass eller ei bot i posten!
Paradise lost
1492's Avatar
Noen ganger er det nok bare det å være seg selv for å få seg en på trynet! Men det gjelder bare bravado teens da
Dere får anmelde på¨dagtid ja. Politiet orker ikke styre med papirmølla en av årets travleste netter. Så er det vel sånn at en brøkdel av de som i fylla sier de skal anmelde gjør det. Sier ikke at det gjelder dere, men regner med det er tilfellet sånn gjennomsnittlig. Håper det går greit med dere og at det er stoltheten som har fått verste skrubbsåret.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Crustydemon Vis innlegg
Folk som utøver blindvold eller shjittkids som er tøffe i flokk trenger og bli satt på plass eller ei bot i posten!
Vis hele sitatet...
Eller sperret inne. Ingen normale mennesker utøver blindvold.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Høh, da har vi noe til felles. Kom hjem fra fest nettopp og ble overfalt av 3-4 stykker kort uti festen. Det begynte med at en drittunge provoserte meg så sa jeg, så moden som jeg er, at vedkommende skulle "spise bæsj". Resultatet ble at han skambanka meg og 3-4 stk sparka meg mens jeg lå nede.

SKal innom en tur til lensmannen i morgen, og det første drittungen skal få høre er at han slåss som ei kjerring.
Vis hele sitatet...
nå skal ikke jeg kritisere noen, men du sa du var moden og ber en spise bæsj. kunne du ikke bare hevet deg over han som slang med leppa, og bare snudd deg en annen vei og snakket med andre? mye mer voksent det.

de som driver og provoserer sånn har som oftest en voldsom trang til å få oppmerksomhet, og gjør nesten hva som helst for å få dette, som i dette tilfelle. så hvis folk ikke bryr seg om de lengre så skjønner de også tilslutt at det ikke hjelper å "tøffe" seg...
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Tror han var ironisk da han sa han var moden
SpARxXx:
jeg tror han var litt ironisk når han sa det : )
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Litt merkelig at du må være over 18 eller ha med foreldre. Men om det er det sånn, så bare gjør det.
Få med din mor/far/verge og anmeld fyren. Du sier du har navnet hans, ikke la han slippe unna. Be vennene dine gjøre det samme.
Vel heller sarkastisk (?) Uansett, det værste en kan gjøre når det kommer en bølle opp til en, er å slenge drit tilbake.
Enten snu deg vekk, hvis han fortsetter, skubb han vekk. sistnevnte tips, tror jeg ikke er det beste, men det fungerte for en kompis av meg... Men vi var flere folk samlet da, så han som bøllet og kompisen, hadde ikke hatt særlig å stå opp med.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Du kan faktisk få skolen til å hjelpe å anmelde. Det har jeg opplevd når jeg har oppført meg dumt mot noen. Selv om det ikke hadde noe med skolen å gjøre.
Sist endret av Mexxy; 1. mai 2009 kl. 14:02.
jeg og en kompis ble overfalt bakfra for en måneds tid siden av 4-5 gutter i 17-års alderen. men dette er allt vi vet, så purken hennla saken bare 2 uker etterpå. forjævlig at ikke de bruker mer ressurser på å ta de jævlene som driver med sånnt... uansett ingen grunn til å ikke annmelde. Hvorfor ikke bare ta med foreldrene dine? så er det gjort?

fikk annmeldt stjålet lommebok for 1 år siden, da var jeg 16... (den kom tilbake 6 mnd. etterpå 25 kr. stjålet. de fant ikke 800 kr. i cash som lå der )
skjedden endel igår ja, fikk noen slag men fikk vel gitt litt også..
Dette viser jo hvor bra alkohol og Ola nordmann passer sammen
Gutta, husk å ta bilder av skadene deres som dokumentasjon til anmeldelsen!
Sitat av Dice Vis innlegg
Gutta, husk å ta bilder av skadene deres som dokumentasjon til anmeldelsen!
Vis hele sitatet...
Eh joda, ikke mulig å fake skader om dagene heller. Ha deg til LEGE hvis du vil ha gyldig dokumentasjon på å ha blitt banket opp.

Sitat av BomberMan Vis innlegg
Høh, da har vi noe til felles. Kom hjem fra fest nettopp og ble overfalt av 3-4 stykker kort uti festen. Det begynte med at en drittunge provoserte meg så sa jeg, så moden som jeg er, at vedkommende skulle "spise bæsj". Resultatet ble at han skambanka meg og 3-4 stk sparka meg mens jeg lå nede.

SKal innom en tur til lensmannen i morgen, og det første drittungen skal få høre er at han slåss som ei kjerring.
Vis hele sitatet...
Er også veldig imponert over hvor lite skade han påførte deg med tanke på at han tok tak i nakken din og kjørte kneet i trynet på deg, og så sparket deg når du lå nede, oser klasse av sånt.
Sist endret av Astron; 1. mai 2009 kl. 16:01.
skjedd noe lignende meg med i fjor. rusla bort over plutselig kjente jeg ett smell i trynet. så hørte jeg en annen sa: det er feil person, mann! da hadde jeg blitt slått med sloss hanske å måtte opperere. tokk det ikke videre til politiet, kjørte litt mer ett øye for ett øye strategien.

i ettertid ser jeg jo på det som feil metode.
Det her skjedde med meg i går. Hadde jævlig dårlig tid, så jeg gikk kjapt ned til byen hvor jeg skulle møte ei venninne. På veg dit står det 8-10 svartruss, og ei tjukk jævlig drita kjerring, hu begynner å rope "klyse" til meg. "Kjeften din på rei" roper jeg tilbake også fortsetter jeg å gå kjapt. Hu drita dama var helt gæren..Hun svartrussen oppdaga at jeg sa noe tilbake, men hun hørte det ikke hva. Plutselig så kommer det 2 svære svartruss på 1.90 etter meg, jeg er ganske stor selv, men gidder bare ikke bråke når jeg har dårlig tid og har lyst til å feste nede i byen. De gutta roper "hva sa du," men jeg klarer å løpe fra dem. Er allerede forsinka i forhold til alle de andre rødrussene. Var det feigt gjort av meg egentlig?:P Etter ei stund så er jeg nede i byen og treffer kjendsfolk, prøver å finne igjen de to jævla svartrussene, men finner de ikke. Finner igjen hu drita dama og begynner å kjefte på henne, hun virker redd meg nå. Skal finne igjen de gutta, og spørre hva de vil.
Sitat av Ola89 Vis innlegg
Det her skjedde med meg i går. Hadde jævlig dårlig tid, så jeg gikk kjapt ned til byen hvor jeg skulle møte ei venninne. På veg dit står det 8-10 svartruss, og ei tjukk jævlig drita kjerring, hu begynner å rope "klyse" til meg. "Kjeften din på rei" roper jeg tilbake også fortsetter jeg å gå kjapt. Hu drita dama var helt gæren..Hun svartrussen oppdaga at jeg sa noe tilbake, men hun hørte det ikke hva. Plutselig så kommer det 2 svære svartruss på 1.90 etter meg, jeg er ganske stor selv, men gidder bare ikke bråke når jeg har dårlig tid og har lyst til å feste nede i byen. De gutta roper "hva sa du," men jeg klarer å løpe fra dem. Er allerede forsinka i forhold til alle de andre rødrussene. Var det feigt gjort av meg egentlig?:P Etter ei stund så er jeg nede i byen og treffer kjendsfolk, prøver å finne igjen de to jævla svartrussene, men finner de ikke. Finner igjen hu drita dama og begynner å kjefte på henne, hun virker redd meg nå. Skal finne igjen de gutta, og spørre hva de vil.
Vis hele sitatet...
er da aldri feigt å unngå en fight, det kalles modent
Sitat av Ola89 Vis innlegg
Det her skjedde med meg i går. Hadde jævlig dårlig tid, så jeg gikk kjapt ned til byen hvor jeg skulle møte ei venninne. På veg dit står det 8-10 svartruss, og ei tjukk jævlig drita kjerring, hu begynner å rope "klyse" til meg. "Kjeften din på rei" roper jeg tilbake også fortsetter jeg å gå kjapt. Hu drita dama var helt gæren..Hun svartrussen oppdaga at jeg sa noe tilbake, men hun hørte det ikke hva. Plutselig så kommer det 2 svære svartruss på 1.90 etter meg, jeg er ganske stor selv, men gidder bare ikke bråke når jeg har dårlig tid og har lyst til å feste nede i byen. De gutta roper "hva sa du," men jeg klarer å løpe fra dem. Er allerede forsinka i forhold til alle de andre rødrussene. Var det feigt gjort av meg egentlig?:P Etter ei stund så er jeg nede i byen og treffer kjendsfolk, prøver å finne igjen de to jævla svartrussene, men finner de ikke. Finner igjen hu drita dama og begynner å kjefte på henne, hun virker redd meg nå. Skal finne igjen de gutta, og spørre hva de vil.
Vis hele sitatet...
Aboslutt ikke feigt, hadde du stoppet og spurt hva de lurte på hadde du sikkert bare fått juling uansett.

Rart, nå for tiden er et skjevt blikk på byen nok til at du skal ligge i coma i et halvt år.

-LfN
Sitat av Sigurd4u Vis innlegg
Dette viser jo hvor bra alkohol og Ola nordmann passer sammen
Vis hele sitatet...
Jeg tror det kalles "norsk kultur", du vet, den som FrP & co så gjerne vil bevare og beskytte.
Har DENNE noe å gjøre med DENNE?

Egentlig ganske artig å se at både forbrytere og fornærmede går til samme forum for å høre hva som kommer til å skje med dem.. "Freakforum, noe for alle parter i en rettsak."
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
Har DENNE noe å gjøre med DENNE?

Egentlig ganske artig å se at både forbrytere og fornærmede går til samme forum for å høre hva som kommer til å skje med dem.. "Freakforum, noe for alle parter i en rettsak."
Vis hele sitatet...
Den første var jo fra forige helg, mens den andre var fra i natt.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av SpARxXx Vis innlegg
nå skal ikke jeg kritisere noen, men du sa du var moden og ber en spise bæsj. kunne du ikke bare hevet deg over han som slang med leppa, og bare snudd deg en annen vei og snakket med andre? mye mer voksent det.
Vis hele sitatet...
Vel, som mange andre allerede har påpekt, så var det sarkasme/ironi (ikke så vanskelig å se det?).
Når jeg skriver "provoserte", så slang han ikke med leppa, etter det jeg husker så begynte han faktisk å skubbe meg, og han var ikke lite innpåsliten heller. Jeg ville jo helst unngå å slåss, så jeg prøvde å unngå han først; men det endte altså med at jeg ba ham spise bæsj, noe som kanskje ikke var så lurt.

Jeg tør uansett å påstå at en slik usaklig kommentar ikke rettferdiggjør overfall ved hjelp av 2-3 andre idioter. Blind vold heter det da.

Håper på å få snakka med lensmannen i dag (naboen til han jeg befinner meg hos akkurat nå ), så skal jeg høre om det er muligheter for å bøtelegge jævelen eller kreve erstatning. Ingenting hadde frydet meg mer enn å ta fra han pengene til den fremtidige mopeden hans!

Hovedpoenget er vel at jeg vil gi et signal til slike aper (kan ikke kalle slike ting for 'folk') at vold gir konsekvenser, og jeg skal faen meg vise de konsekvenser.
Lov og orden <3

Sitat av Astron Vis innlegg
Er også veldig imponert over hvor lite skade han påførte deg med tanke på at han tok tak i nakken din og kjørte kneet i trynet på deg, og så sparket deg når du lå nede, oser klasse av sånt.
Vis hele sitatet...
Eh, hjelp? Kanskje like greit at jeg husker fint lite av det (ikke som en følge av alkoholkonsumeringen; men heller det faktum at jeg fikk deng).
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
Har DENNE noe å gjøre med DENNE?

Egentlig ganske artig å se at både forbrytere og fornærmede går til samme forum for å høre hva som kommer til å skje med dem.. "Freakforum, noe for alle parter i en rettsak."
Vis hele sitatet...
Hvis karen som slo meg sitter på dette forumet skal han vite at dette blir annmeldt! han har sendt meg 2 sms hvor han pent ber om unskydning, haha! har da ikke svart på noen av de da hvis politiet ikke gjør noe med han skal jeg nokk skremme han litt selv^^
er godt å høre at det ikke bare var meg som hadde en fucka 1. mai! (og ikke var jeg drita heller :S)

skål
buhu.

Så lenge du ikke har brekt noe eller på annet vis er skadet synes jeg du skal drite i å bruke unødvendige politiressurser på at du er litt hoven. Når du i tillegg har fått sms fra personen der han ber om unnskyldning så ser jeg i vertfall ikke poenget. Når du da også sier at du kanskje har planlagt å "ordne" dette på privaten så blir hele opplegget ganske enkelt for dumt.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Så du mener at blind vold ikke bør ha konsekvenser? Utrolig.

Personlig så driter jeg en veldig lang faen i unnskyldninger, det er uansett bare tomme ord. Drittungen skal faen meg få se at slikt får konsekvenser.
Vold avler vold...
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Så du mener at blind vold ikke bør ha konsekvenser? Utrolig.

Personlig så driter jeg en veldig lang faen i unnskyldninger, det er uansett bare tomme ord. Drittungen skal faen meg få se at slikt får konsekvenser.
Vis hele sitatet...
Skulle kanskje presisert at svaret var til -=Insane=-, i din sak er jeg delvis enig.
Vold er uansett feil løsning uansett hvordan man vrir og vender på det, men i din sak var ikke blind vold, da du faktisk provoserte det fram, utfallet står selvsagt ikke i stil med provokasjonen.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av cbg90 Vis innlegg
Vold avler vold...
Vis hele sitatet...
Hvem har nevnt noe om vold? Når jeg sier "konsekvenser" så snakker jeg om bøter og rulleblad, ikke usivilisert hevn. Nettopp fordi vold avler vold.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Hvem har nevnt noe om vold? Når jeg sier "konsekvenser" så snakker jeg om bøter og rulleblad, ikke usivilisert hevn. Nettopp fordi vold avler vold.
Vis hele sitatet...
Det var ikke ment mot deg bomberman, men til alle de andre idiotene her inne som babler om at de skal ta hevn.

Beklager så mye
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av -=Insane=- Vis innlegg
han har sendt meg 2 sms hvor han pent ber om unskydning, haha!
Vis hele sitatet...
Ikke slett dem, de kan bli en del av bevismaterialet.
Er det egentlig vondt å bli slått i trynet?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av SeNaH Vis innlegg
Er det egentlig vondt å bli slått i trynet?
Vis hele sitatet...
Jeg har blitt det en gang. Men jeg var full og han slo ikke så hardt. Så nei, det var ikke så vondt.
Tror det er vondere å tatovere trynet
Sist endret av Spelly; 1. mai 2009 kl. 20:38.
Åssen smerter kjenner man når man blir slått i trynet?
Sitat av SeNaH Vis innlegg
Åssen smerter kjenner man når man blir slått i trynet?
Vis hele sitatet...
Pulserende helst.
Jeg kjenner han lille gutten som banket deg, og han har lagt igjen et pent lite knivmerke i låret mitt også, men han er en ålreit gutt egentlig, men kanskje han ble hissig i fylla eller noe. For all del, gjør hva du vil, men i asker så kjenner de fleste hverandre, og på sikt så kan det hende at det ikke er lurt å anmelde det, eller?
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
Jeg kjenner han lille gutten som banket deg, og han har lagt igjen et pent lite knivmerke i låret mitt også, men han er en ålreit gutt egentlig, men kanskje han ble hissig i fylla eller noe. For all del, gjør hva du vil, men i asker så kjenner de fleste hverandre, og på sikt så kan det hende at det ikke er lurt å anmelde det, eller?
Vis hele sitatet...
Neida for all del, han har bare knivstukket deg, slått ned enda ett medlem av forumet, for all del, la han gå fritt å gjøre det samme med flere folk.
Sist endret av Spelly; 1. mai 2009 kl. 21:15.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Og på Inderøya er vel alle i slekt med alle, men det stopper ikke meg no særlig...

Æsj, ble dette innlegg nummer 500?
Sist endret av BomberMan; 1. mai 2009 kl. 21:19.
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
Jeg kjenner han lille gutten som banket deg, og han har lagt igjen et pent lite knivmerke i låret mitt også, men han er en ålreit gutt egentlig, men kanskje han ble hissig i fylla eller noe. For all del, gjør hva du vil, men i asker så kjenner de fleste hverandre, og på sikt så kan det hende at det ikke er lurt å anmelde det, eller?
Vis hele sitatet...
Ja tenker det kan skape et helvete hvis jeg annmelder han ja... så jeg får se hva jeg gjør.. han andre som ble slått og sparket skal ihverfall gjør det.
Sitat av -=Insane=- Vis innlegg
Ja tenker det kan skape et helvete hvis jeg annmelder han ja... så jeg får se hva jeg gjør.. han andre som ble slått og sparket skal ihverfall gjør det.
Vis hele sitatet...
Å ikke anmelde, er direkte pinglete. Slike folk burde bli murt inne en stund, de kan ikke gå fritt rundt på gaten å skade folk. Hvor er logikken i dette? Skal han "hevne" seg, får han bare enda mer problemer.
Sitat av SeNaH Vis innlegg
Åssen smerter kjenner man når man blir slått i trynet?
Vis hele sitatet...
Selve ansiktet er ikke så vondt hvis du har alkohol i blodet (plus at adrenalinet hjelper på). Det som derimot er vondt er 5-6 slag i tinningen på rappen. Kjapt fortalt omhandlet det 3 store hip hop-aper med homofobi som dro den gamle klassikeren "Er du homo eller?!" etterfulgt av svaret "Ja, jeg er bøg som faen?" og et helvetes regn av slag. Det utartet seg til en fin bar-brawl og 3 spinkle karer på legevakta til sying. Vellykket kveld.
Sitat av Vexillum Vis innlegg
buhu.

Så lenge du ikke har brekt noe eller på annet vis er skadet synes jeg du skal drite i å bruke unødvendige politiressurser på at du er litt hoven. Når du i tillegg har fått sms fra personen der han ber om unnskyldning så ser jeg i vertfall ikke poenget. Når du da også sier at du kanskje har planlagt å "ordne" dette på privaten så blir hele opplegget ganske enkelt for dumt.
Vis hele sitatet...
nei, for det å kunne føle seg trygg i sitt eget land, gående i sitt eget nabolag, er ikke viktig det?

Sitat av SeNaH Vis innlegg
Åssen smerter kjenner man når man blir slått i trynet?
Vis hele sitatet...
helt ærlig skulle jeg tro det var mye verre, selve greia med å få skikkelig grisejuling... men tror adrenalinet tok over for meg, merka det som vondt, men ingen tårer. alt jeg klarte å presse ut var etpar høye "HVA FAEN?!"

derimot aftermath som offer for blind vold. langt verre...
Sist endret av random42099; 2. mai 2009 kl. 01:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Faen å mange som blir banka for tia a:P jeg blei banka på tryvann igår kveld! endte opp med en fakka kjeve, blåveiser å roser og en knekt fortann :P har aldri sett så rå ut før liksom hehehe

synes mer synd på han karen som gjorde det.. tenker han aldri kan kose seg med å drikke uten å bli sinna.. så dumt det må være a! taper ass
Sitat av SeNaH Vis innlegg
Er det egentlig vondt å bli slått i trynet?
Vis hele sitatet...
Vondt og vondt.. jeg ble ikke slått så hardt men det er lyden av å bli slått som er ille, det klinger i hele huet også svartner det litt for deg, også er du tilbake! jeg hadde ikke vondt der og da eller 2 timer senere, alt jeg klarte å si var ''HVA FAEN?"
er dagen etterpå du kanskje kjenner en hevelse i trynet som kan være litt vond å ta på:P Fyren som slo meg klarte ikke å sette et skikkelig blå merke på meg en gang^^
Sitat av BomberMan Vis innlegg
SKal innom en tur til lensmannen i morgen, og det første drittungen skal få høre er at han slåss som ei kjerring.
Vis hele sitatet...
Saklig når det kommer fra typen som ble skambanket. Tror det er mer treffende å lære ham ordtaket "den som ler sist, ler best".
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Forstår ikke at folk kan bli aggresiv når det kommer til alkohol, selv er jeg ganske så hyggelig når jeg er dritings og skader aldri en flue, og har opplevd det hos andre også. De som er ute for å lage jævelskap er har enda ikke kommet forbi 14-tizz stadiet. Det er altid en eller fler som skal fucke opp en god kveld, har bare en ting å si til de, eat horse shit and die!