Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 15239
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann. Jeg og dama kjøpte mela. Fikk en flaske hver med 10 mg melanotan pr flaske.
Vi fylte først 1 ml dest vann oppi og da kjørte jeg 0,1 ml og hu 0,05 ml. Men nå har vi fylt oppi 1 ML destillert vann etterpå. Men er ikke no flink til regning hehe, så lurte på om noen med evt erfaring kunne sagt hvor mye jeg og dama skal skyte for å få en fin, mørk brunfarge.
Holder det å skyte feks 0,15 annenhver dag? Takk for hjelp
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg veier forresten 83 kg
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen her som vet om dosering av mela?
Jeg bruker 5 IE (internasjonale enheter) på en vanlig lits insulinsprøyte.

Det kjekke med de er at antall enheter er målt opp pp sprøyta uavhengig av hvor mye som går på sprøyta (de er i forskjellige størrelser men antall enheter er stabile på de)

Og det ble sjekket med flere som har gått veien før meg.
De jeg bruker er Bd Micro-Fine sine minste nåler - 0.3ml med 6mm spiss tror jeg - siden jeg har relativt lav fettprosent og ikke måå ha de med 9mm nål på seg.

Nå skal hetteglasset helst fylles med bakteriostatisk vann slik st det holder lengre - men det går med vanlig natriumklorid-løsning.

En mela-kur varer som regel ikke såå lenge at det rekker å bli dårlig.

Husk å sette flaska kaldt når den ikke er i bruk, og bruk nye nåler for hver injeksjon.

Og send meg en pm for mer info hvis det trengs - stikketeknikker og slik.

Nå er jeg diabetiker og får de gratis på toppen da - men de koster aldeles ikke mye.
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Når jeg var 16 og hold på med dette kjørte jeg 0.1 for hver tiende kilo kroppsvekt. Ble grisebrun.
80 kg blir jo da 0.8.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok litt over 0,5 to dager på rad og fikk masse bittesmå føflekker! Tidligere har jeg hatt en rygg uten en eneste føflekk og det kom 4 små der. Ellers kom det ca 9 stk på brystet, ett par på halsen og en del bak i nakken. Hadde og 3 stk i ansiktet fra før som ble så mørke at de ble synlige. Før var de såvidt synlige. Nå er det 2-3 måneder siden og de har ikke forsvunnet men muligens blitt litt lysere.
Ser mange som kan ta det hensynsløst og blir brune og fine uten bivirkninger, men for min del skal jeg ikke ta det igjen.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Fant du ut av doseringen? Ble dere brune osv?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Ta 0.25 mg 3-4 x i uka 20 min før sol til du er fin i fargen.

Etter det ta ca 0.5 mg i uken for å vedlikeholde.

Mange tar mer men med en god mt2 holder det for meg som er nokså lys og ikke blir fort brun normalt.

Får du mye føflekker ta en pause men ikke alle er farlige.
Takk, iamaddict! Hvor lenge kan man regne med at en 10mg «krukke» varer?
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer vare 20 doseringer pluss minus.

Er på dag 4, tok netopp solarium.
Merker ikke en dritt enda, men så har jeg hudtype albino 4, om d finnes.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Tar 2 ml vann til 10 mg.

Da blir det 0.2 mg per 0.1 ml. Tar normalt 0.2 ml så tar faktisk 0.4 mg 3 x i uka nå.

Men 0.25 kan være nok. Altså. 0.125 ml per dose
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som hydra over her sier. 0.1mg per 10kg.

Selv bruker jeg 0.8mg til 1mg per dosering, knall brun
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Va opplever du av bivirkninger som kvalme på så høy dosering?
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du tenker på meg, så merker jeg kun kvalme i 2-3min etter injeksjon. Så legger meg alltid på sofaen og chillern litt. Er kanskje litt overkill men.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Prøvd å lest meg opp på mt2, men sitter enda igjen med mange spm og kjenner ingen som kan svare. Hvor på magen skal man stikke og hvilken størrelse på nålen? Hvor langt inn skal nålen? Første gangen idag, så er så sykt usikker på dosering og alt sånt
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer også på dette, kjenner ingen som driver med det. Bruker man medisin sprøyte med lang nål eller en sånn liten stikker som for insulin? Vet man potensielle langtidsrisiko helsewise?
Hvor lenge sitter fargen om man ikke vedlikeholder med melanotan og sol? Kan man for eksempel ta det på sommeren og fargen vil fare sakte vekk gjennom vinteren eller er man like bleik som utgangpunktet en måned eller to etter man slutta?
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kjør med insulin sprøyter. bestill 100stk BD Micro-Fine. jeg bruker 12mm de er bra.

jeg er hudtype 1 eller 2. veldig bleik og alltid brent.
har lest om noen som ikke ble like bleik igjen, men som fikk en mørkere hudfarge etter slutt.

tror ikke du finner noe nyttig ang langtidsfaren. men svært mange har brukt mello.