Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1750
(Er noe usikker på om denne tråden er opprettet i riktig kategori)

Hei!
Jeg skal kjøpe bursdagsgave til en venninne, og hun har en liten fascinasjon for det overnaturlige. Jeg tenkte derfor at det kunne vært morsomt å bestille hotell-overnatting, gjerne på et bestemt rom eller lignende, der det er "sikkert" at det spøker. Selv er jeg noe skeptisk til det hele, men hadde vært morsomt dersom jeg hadde blitt litt mer overbevist.

Vi bor i Oppland, og har tilgang på bil, så noen timers kjøring blir bare en planlagt roadtrip
Jeg har sett på blant annet Dalen Hotell, Hotell Union Øye, Hotell Wassilioff og Dr. Holms.

Er det noen som har noen erfaringer?
Rom 2805 på Oslo Plaza
Sist endret av dggr; 27. august 2018 kl. 15:29.
For mange år siden var jeg med en gruppe til Skillingmark i Sverige, rett over grensa ved Charlottenberg. Vi bodde en helg på en gård som visstnok er hjemsøkt, jeg opplevde personlig ingenting og tror ikke på slikt, men stemninga der er ganske creepy så jeg tror dette vil gå rett hjem hos venninna di.

https://www.skillingmarkshembygdsforening.com
Sist endret av Putresopp; 27. august 2018 kl. 17:32.
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Ryktes at tårnrommet på hotell Fleischer i Voss skal spøke noe helt ekstremt.

Men, hvis du vil gjøre en litt mer personlig vri kan du jo alltids legge turen til Luster sanatorium!
Utenom det kan Hotell Wassiloff anbefales. Stavern er rett og slett nydelig!
jeg kommer til å ta notater her. Dama mi er helt lik

fikk tips av dama nå om at https://paranormal.no/ kunne sitte på mye info om nydlige plasser og besøke
Sist endret av Mokkasinen; 27. august 2018 kl. 22:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
2 0
Tusen takk! Skal sjekke ut disse ��