Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2056
Hei, jeg vil snart bestille en parfyme som lukter som
cannabis
gress
ganja
det er uten thc, bare lukten av det, skal jeg kontakte posten eller politiet og si at det er en pakke som kommer som lukter cannabis , eller er alt ok?
Er ikke vits og kontakte de, kjøpte engang 100 hemp slikkepinner.
Trådstarter
16 0
Sitat av Cloor Vis innlegg
Er ikke vits og kontakte de, kjøpte engang 100 hemp slikkepinner.
Vis hele sitatet...
så de tar det ikkje ut av pakken for å teste det?
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om de tror det er noe ulovlelig tar de det ut og sjekker hva det er. Tviler på at det får noen følger, i verstefall sender de i retur.
Sitat av Marcel K Vis innlegg
så de tar det ikkje ut av pakken for å teste det?
Vis hele sitatet...
testen kommer jo tilbake negativ vis det ikke er noe thc i det.
Trådstarter
16 0
Sitat av Cloor Vis innlegg
testen kommer jo tilbake negativ vis det ikke er noe thc i det.
Vis hele sitatet...
Takk! for alle svar
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Ot, men kan jeg spørre hvorfor du vil dufte av cannabis?
Trådstarter
16 0
Sitat av Carmex Vis innlegg
Ot, men kan jeg spørre hvorfor du vil dufte av cannabis?
Vis hele sitatet...
Jeg liker lukten, jeg skal gjøre Pranks Eksempel, gå til en politistasjon og si at noen stjal min hash, eller på min mor!
Sitat av Marcel K Vis innlegg
Jeg liker lukten, jeg skal gjøre Pranks Eksempel, gå til en politistasjon og si at noen stjal min hash, eller på min mor!
Vis hele sitatet...
Du lærer ihvertfall på den harde måten om du skal drive pranks.
Sitat av Marcel K Vis innlegg
Jeg liker lukten, jeg skal gjøre Pranks Eksempel, gå til en politistasjon og si at noen stjal min hash, eller på min mor!
Vis hele sitatet...
Lykke til med å gå inn på en politistasjon og si at noen stjal hasjen din bare for "prank"...
Trådstarter
16 0
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Du lærer ihvertfall på den harde måten om du skal drive pranks.
Vis hele sitatet...
Sitat av Soletti Vis innlegg
Lykke til med å gå inn på en politistasjon og si at noen stjal hasjen din bare for "prank"...
Vis hele sitatet...
eg må leve livet , vet det er dumt men må prøve
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor vil du gå rundt å stinke weed? Folk som ikke røyker selv forbinder lukta med spy.

Hvis det er for å tøffe deg og leke stoner på skolen så vil jeg si det er ganske teit ide uansett for det er ikke no tøft

Pranksen du snakker om er heller ikke fett eller morsomt. Politiet kan gi deg bot for misbruk av dems ressurser (fremprovosert og unødvendig arrestasjon, ransakelse og etterforskning) og mora di kommer til å miste tillitt til deg og bli strengere. Du vil ikke ha en mor som anklager deg for å være rusa i fremtida når du ikke er det, som er skuffa over deg og ikke lar deg henge med kompiser eller stikke på fest lenger fordi du ødela tillitten mellom dere. Ta deg sammen a , en prompepute er faen meg bedre humor enn det der
Neste gang jeg ikke har thc i blodet/urinen så skal jeg også ha det morsomt.
Skal røyke lovlige urter, i store "jointer". Kansje ha på hemp parfyme?
Og røyke bong offentlig :-) Ha drugposer med koffeintabeletter i?

Rett og slett sløse med politiets tid.
Med tanke på hvor mye de plager og sløser med tiden til dem som røyker grønt/brunt.
Prinsipp...
Sitat av Shit-Kid Vis innlegg
Neste gang jeg ikke har thc i blodet/urinen så skal jeg også ha det morsomt.
Skal røyke lovlige urter, i store "jointer". Kansje ha på hemp parfyme?
Og røyke bong offentlig :-) Ha drugposer med koffeintabeletter i?

Rett og slett sløse med politiets tid.
Med tanke på hvor mye de plager og sløser med tiden til dem som røyker grønt/brunt.
Prinsipp...
Vis hele sitatet...
Nå gjør de nettopp dette fordi det er ulovlig narkotika og en del av jobben dems, ikke for å sløse med tiden til dumme stonere som på død og liv må røyke ute blant folk.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fant en nettside hvor du får kjøpt parfyme fra Xyrena, som vist nok produserer parfyme med duft av forskjellige cannabis strains. De var jævlige dyre, 500-600kr. Gidder du å betale så mye for å lukte cannabis?

Xyrena Blue Dream
Xyrena OG Kush
Xyrena Space Cake

Forresten, den pranken du planlegger høres veldig idiotisk ut.
Sitat av Shit-Kid Vis innlegg
Neste gang jeg ikke har thc i blodet/urinen så skal jeg også ha det morsomt.
Skal røyke lovlige urter, i store "jointer". Kansje ha på hemp parfyme?
Og røyke bong offentlig :-) Ha drugposer med koffeintabeletter i?

Rett og slett sløse med politiets tid.
Med tanke på hvor mye de plager og sløser med tiden til dem som røyker grønt/brunt.
Prinsipp...
Vis hele sitatet...
Tenker også at det er trist at politets ressurser brukes unyttig på stonere mens det samtidig er kø for å få løst viktige saker som voldteltssaker osv.. Men jeg synes det er enda mye tristere om disse stonerne skal bevisst sløse ytterligere med ressursene bare for å «lære dem en lekse».
Synes denne prank'en hørtes ut som unødvendig sløsing av ressursene til politiet.
Dette klarer de fint selv, uten din hjelp.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Shit-Kid Vis innlegg
Neste gang jeg ikke har thc i blodet/urinen så skal jeg også ha det morsomt.
Skal røyke lovlige urter, i store "jointer". Kansje ha på hemp parfyme?
Og røyke bong offentlig :-) Ha drugposer med koffeintabeletter i?

Rett og slett sløse med politiets tid.
Med tanke på hvor mye de plager og sløser med tiden til dem som røyker grønt/brunt.
Prinsipp...
Vis hele sitatet...
Javel så du vil sløse med ressursene dems istedet for at de får brukt dem på voldtekt av jenter som kunne vært søstra di og blind vold og ran av eldre damer som kunne vært mora di eller flyktninger som er tvungi ut i prostitusjon av voldelige og psykopatiske bakmenn?

Voks opp a. Du lever virkelig opp til nicket ditt skjønner jeg
Trådstarter
16 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor vil du gå rundt å stinke weed? Folk som ikke røyker selv forbinder lukta med spy.

Hvis det er for å tøffe deg og leke stoner på skolen så vil jeg si det er ganske teit ide uansett for det er ikke no tøft

Pranksen du snakker om er heller ikke fett eller morsomt. Politiet kan gi deg bot for misbruk av dems ressurser (fremprovosert og unødvendig arrestasjon, ransakelse og etterforskning) og mora di kommer til å miste tillitt til deg og bli strengere. Du vil ikke ha en mor som anklager deg for å være rusa i fremtida når du ikke er det, som er skuffa over deg og ikke lar deg henge med kompiser eller stikke på fest lenger fordi du ødela tillitten mellom dere. Ta deg sammen a , en prompepute er faen meg bedre humor enn det der
Vis hele sitatet...
Droppet Ut btw
Sitat av Marcel K Vis innlegg
Droppet Ut btw
Vis hele sitatet...
Det kan forklare hvorfor du har for mye fritid. Gjør noe nyttig for deg selv og andre istedet!
Sist endret av hala; 28. juli 2018 kl. 20:52.
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Lurer på om Ashton Kutcher kommer hoppende frem når du ligger fastbelta til en seng på Vor Frue Hospital og skriker "ITS JUST A PRANK BRO", mens dere holder hender og ler sammen ned i solnedgangen...
Trådstarter
16 0
eg har psykose/schizofreni sa de kan skje nor som helst :/
Da får det bare skje da, du ender bare opp med å skape problemer for deg selv.
Sitat av Marcel K Vis innlegg
eg har psykose/schizofreni sa de kan skje nor som helst :/
Vis hele sitatet...
Det finnes 1000 andre pranks, som er artigere, ikke like idiotisk, krevende med tanke på at du må bestille dette på nett som er mye mer underholdende

Har du schizofreni er det jo bare enda mer idiotisk og utsette deg selv for en pranks som omhandler politiet, og ikke kast bort tiden dems,det er bare barnslig.
Sist endret av kimmy9gga; 29. juli 2018 kl. 13:37.