Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 6919
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har lenge hatt lyst på esigarett og nå har jeg bestemt meg for å kjøpe. Det er bare ett problem, hvor skal jeg gjemme den? Jeg er under 18 og bor hjemme. Foreldrene mine er ofte på rommet mitt. Noen som har tips til et bra gjemmested?
Sist endret av vidarlo; 11. februar 2018 kl. 11:24.
Under madrass i senga di
Sitat av vannflaska Vis innlegg
Under madrass i senga di
Vis hele sitatet...
God ide, problemet er at vi bytter på å bytte sengetøy på sengene i huset, så hvis en av foreldrene mine plutselig gjør det uvarslet har jeg et problem
Ta en gammel bok og skjær ut sånn att du kann legge den i den. Eller legg den i en jakke du altid har på rommet ell noe
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette var klassikere hos oss.

- Lage et hull på innsiden av en bok, og hjemme den sammen med flere bøker.
- inne i kabinettet til en stasjonær pc, hvis du har det.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beste gjemmeplassen når jeg var liten, var i bukselomma i en gammel bukse som lå innerst og nederst i klesskapet.
I en skuff under noen blader eller annet rot? Nederst i skolesekken? I ei toalettmappe kun du bruker når du reiser?
I slike scenarioer er det faktisk kun fantasien som setter grensen. Se for deg at foreldrene dine skulle lett etter noe sketchy på rommet ditt; og ikke start der.
Jeg har gjemt div. stæsj i PC kabinettene mine opp gjennom åra, fynka alltid fett.
Inni pc'en, bassporten på høyttaleren, mellom klær men mitt aller beste tips er jo synligere det er jo bedre er det :P

Snakker inni den saken du henger dassrullen på hvis du bor i et litt eldre hus. evt bilderammer, kun fantasien setter grenser
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Hvis du har en PS2 kan du bruke stedet hvor jeg skjulte sigarettene mine i ungdomen! Husk å sette på lokket så finner de den aldri!

Kom fram til at den beste løsningen er å gjemme den blandt alle isoporkulene i sakkosekken :-)
(Håper ikke at mamma har bruker her...)
Sitat av Hydra Vis innlegg
Hvis du har en PS2 kan du bruke stedet hvor jeg skjulte sigarettene mine i ungdomen! Husk å sette på lokket så finner de den aldri!

Vis hele sitatet...
Haha, jeg pleide å gjøre det samme med stashet mitt
Hahaha, laget også en liten safe av en bok typ the new hutchinson encyclopedia 20t century, til å ha springkniver i. Blir morsomt hvis mamma er på rommet mitt og begynner å bla i bøkene mine
Husk å ikke lade den om den ikke får 'puste'. Varmeutvikling = brann osv.
Du kan også skjære litt i madrassen din og lage et rom der. Gjør det på undersiden!

Eller PC-stolen...

Hvis du har en PC-stol som kan heves og senkes, så er det jo sånne plastsøyler som beskytter metallet i midten. Litt teip
Hvis du løfter opp madrassen og legger den midt under madrassen så tror jeg det er VELDIG usannsynlig at de finner den!! Selv om de skifter på senga di så har de vel ikke noe grunn for å kjikke uden madrassen?
Hei,
av ren nysgjerrighet lurer jeg på hvorfor du ønsker å røyke e-sigarett?
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Hei,
av ren nysgjerrighet lurer jeg på hvorfor du ønsker å røyke e-sigarett?
Vis hele sitatet...
Er fordi mange av mine venner røyker esigg eller vanlige sigaretter, og man blir fort ansett som nerd hvis man ikke røyker. Digger også smaken
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du har slike lufteventiler på veggen kan du legge den inne i der.
Anonym bruker
"Grønn Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var 27 og hadde bodd hjemmefra i over ti år når fadern ringte en lørdagskveld for å be om lov til å selge "vodkaflaska du har gjemt i Pringlesboksen på rommet ditt" til en semi-nabo som hadde gått tom for alkohol (nærmeste pol er alle over en time unna og stengt for lengst).. Den hadde da sikkert stått der i 6 år og det var nok flere år siden jeg glemte den helt. Aner ikke hvor lenge foreldrene mine visste om min elendige gjemmeplass..
Sitat av Hydra Vis innlegg
Hvis du har en PS2 kan du bruke stedet hvor jeg skjulte sigarettene mine i ungdomen! Husk å sette på lokket så finner de den aldri!

[IMG ]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c3/PS2-Fat-Console-Back.jpg/1200px-PS2-Fat-Console-Back.jpg[/IMG]
Vis hele sitatet...
Haha, nå våknet en nostalgisk shitkid i meg. Jeg pleide å gjemme alt fra røyk til grisehyl baki der
Selvfølgelig var ikke PS2en i bruk med "fyrverkeri" baki da.
Legg den i en skuff? eller er det sånn at mora di snur rommet ditt opp/ned når hun vasker. Antar at du ikke vasker selv da dette ikke ville vært noe problem.
Sitat av Babyface_kis Vis innlegg
Er fordi mange av mine venner røyker esigg eller vanlige sigaretter, og man blir fort ansett som nerd hvis man ikke røyker. Digger også smaken
Vis hele sitatet...
Beklager at jeg går HELT offtopic her, men du røyker altså fordi dine venner gjør det, og fordi du vil se bra ut? Det... det... ja.. det er ikke bra, ihvertfall....... Du blir avhengig og angrer på det om noen år. Jeg lover, jeg angrer her jeg sitter med to snus i kjeften og lurer på hvorfor i helvete jeg måtte ta det ene sigaretttrekket på fest.

Lykke til....
Rusmisbrukeren:
Damper uten nikotin, du skjønner vel at det er bedere enn kreftpinnene med nikotin?

Sykoa:
Nope, jeg er flink gutt og vasker rommet mitt selv
Men mamma blir fort bekymret, og kan fort lage razzia på hele rommet mitt...
Sist endret av Babyface_kis; 10. februar 2018 kl. 23:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
bekymret for at hu har busta deg i å røyke esigg før? mulig du kun er litt paranoid. ha den på deg hele tiden da. hu må jo ta av deg brallorna får å få vaska de, og da har du byttet til nye og puttet den i lomma
Ble busta av å røyke en slags urteblanding jeg fikk av en kompis engang haha. Er du svensk?
Når jeg tenker tilbake vil jeg si at en strategisk plassert "runkesokk" gjerne ikke blir rørt.
Ihvertfall ikke mer enn 1 gang.
Putt den inni madrassen din. Skal være en glidlås du kan åpne. Pass på at tanken er tom for e-juice da de kan lekke hvis de ligger opp ned.
er det plutselig trendy for unger å røyke igjen? hehe.. jaja. i skolepenalet burde vel være praktisk. foreldra dine vil tvilsomt snoke i det.
Haha likte ideen skammelignykter.
Men det blir kanskje ikke så digg smak på munnstykket?
Kjøp deg en fleshlight og gjem den inni der. Tviler på at familien din graver inni den.