Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1565
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har ein fantastisk mamma. Men jeg går på hjemmeprøver. Fikk positiv. Men far min blir jævli forbanna. Jeg har gjort det bra på alt bortsett fra denne følelsen. Jeg har ein følelse moren min kommer til og dekke øver for meg. Men med det samme får jeg jævli skyldfølelse for jeg er ein jævelunge som røyker hasj nett hva faen folk sier til meg eller hvilken konsekvens jeg får
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Ser dette ganske enkelt.

1. Takk mor for at hun dekker over for deg. Kanskje ikke helt korrekt i henhold til din far, men dog.
Sliter du med skyldfølelse og føler deg som en jævelunge fordi du røyker hasj?
2. Fjern skyldfølelsen. Slutte å røyke hasj.
3. Mor blir blid, far blir blid, du slutter å ha skyldfølelse.
Du burde være stor nok til å stå for det du har gjort ovenfor din far, ikke sett din mor i den situasjonen hvor hun må gå på nåler for å ikke "røpe noe" for din far.
Det blir jo veldig vanskelig å si uten å kjenne til hele situasjonen og samspillet i familien din og alt slikt. Men bor du hjemme, og hasjrøyking er en stor belastning for foreldrene dine, så synes jeg det er rimelig å kutte det ut, ihvertfall til du flytter ut.
Anonym bruker
"Snakkende Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kutt ut eller skjul bruken som alle andre. Ikke kom hjem stein. Og ikke røyk før du er ferdig med pissing.
Du har et langt liv foran deg, og fine perioder som ung voksen da det passer langt bedre å røyke enn det gjør nå. Hvis du klarer å ikke gjøre røyking til en stressfull og skyldbetynget affære nå, så kommer du til å kunne kose deg mer med det når du blir litt eldre også. Skulle ønske jeg hadde skjønt det da jeg var på din alder, og ikke røykte så mye hasj mens jeg bodde med familien min. Det er et unødvendig oppheng å ha i de årene, særlig hvis det går utover familiefreden, eller ting som skolegang og sunn sosialisering.
Gjelder ikke bare for hasj det mentalment sier, men fra en som relaterer 100% til posten over her- så kan jeg si med engang at du burde legge bort røyken inntil videre. I likhet med han, skulle jeg ønske jeg hadde skjønt det også.. det er ikke bare et unødvendig oppheng å ha i disse årene, det er noe jeg skulle gitt mye for den dag i dag, at jeg ikke tok den så langt med hasjen, og andre stoffer for den del.

Stoffene vil alltid være tilgjengelige, så du har resten av livet på å finne passende stunder å ofre til litt rusing
Sist endret av Hater; 11. september 2018 kl. 07:47.